had zin om appelflappen te maken dus had bladerdeeg ontdooit maar ben bezweken onder de peer pressure en heb er saucijzenbroodjes van gemaakt
maar nu heb ik zin in appelflappen
Ah neee niet weer dat geneuzel 
Ik ga zo pompoen soep maken.
Zag een kant en klaar groente beker ding van de ah er voor. Lekker niet meer snijden 
Hahaha dit is zo herkenbaar
Haha 

Ik heb oa Missy Elliot en Limp Bizkit in mn tijdcapsule 
ik doe net of Marco Borsato en Guus Meeuwis er niet instaan
Kom er net via briljant FBI speurwerk achter dat mijn buurman een nieuwe vlam heeft. Hij zou nog een stapel voetbalplaatjes van me krijgen maar die heb ik nu in de prullenbak gegooid 
Nou, een muur en 2 platen van het plafond geverfd. Vind het wel weer goed. Moet er morgen vanaf 8 uur zijn omdat de aannemer, schoonmaker en Ikea komen.
Ik had afgesproken om samen met mn bff de southpark pandemic special te kijken. Maar ik kijk hem nu stiekem alleen.
Wanttttt de voetbalplaatjes waren onderdeel van een grootser plan om met hem een nieuwe hobby (en relatie) te beginnen?
Hmh daar zat dus geen smaak aan. Letterlijk niet. Miste wat (ja goh smaak lol), maar wat?? Iemand tips voor de volgende keer?
heb ook een rotdag en wat me dan altijd opvrolijkt is romcoms uit de jaren 80/90/00s die ik vroeger helemaal mooi vond. maar nu heb ik net sixteen candles gekeken en ik vraag me echt even af waar ik net naar heb zitten kijken? die hele film is hartstikke problematisch? waarom is dat nog steeds een geliefde classic
Ik heb bij m’n heerlijk truttige boerengroenteafhaalpunt een kobucha pompoen weten te scoren! Lekkerste pompoen ever ever en ik ga er vanavond gnocchi van maken met tijm.
En fijne griesmeel want ik had geen pastabloem meer, ben bijzonder benieuwd op het gaat werken.
Ik dacht even dat je een kombucha pompoen had, die net als kombucha naar azijn smaakt, maar een kabocha klinkt beter.
Ik heb pijn aan mijn teen naast mijn dikke teen. Lopen doet pijn. Terwijl ik niks bijzonders heb gedaan. Had ineens last na het opstaan.
Oh ja kabocha haha jeetje wat dom van me.
Ja, dat heb ik ook!
En ik hoop eind oktober/begin november over te gaan 
@Oprah heeft jouw chiuahahha het ook snel koud? Mijne trilt echt veel en dat doen ze ook als het ze het niet koud hebben maar hij heeft nou een hoodie aan buiten en loopt veel vrolijker mee. Maar beetje huiverig wat ik hem moet aantrekken in de winter dan 

Ik besefte me gister dat ik al 6 jaar op het forum zit? Natuurlijk begon ik op het egf, maar ik vind het wel echt lang al. Was toen 17! haha. Nu ben ik me er van bewust dat het niets is vergeleken sommige andere meiden hier, maar toch. Haha.

als je cake lukt