Haha ik heb in mijn 2 weken vakantie denk ik ook minimaal 7x patat gegeten
Vegakroket Kaassoufflee was niet zo lekker als ik laatst ergens anders had
Lekkah toch . Why not. Ik heb laatst overdag een puntzak patat met ketchup gekocht en later op de dag een patat oorlog gegeten. Ga ik me echt NIET schuldig om voelen. Het was heerlijk en ik vreet het niet elke dag.
Geloof er geen reet van
Een affaire met papa’s beste vriend Richard, straight uit Friends.
ik zag mezelf vandaag en profil op camera en man wat is dat teleurstellend zeg
Ik heb echt een goede slag geslagen bij Wehkamp op Glamour day: twee jurken, twee vesten en een bloesje!
ondertussen heb ik zoiets van wat heb ik gedaaaaaaaan
(lol one issue forummer)
En wat heb je dan gedaan?
Wat heb je laten doen?!
Ja wel knap dat haar ouders het direct wisten!
@Scorpiovibes naar oranje achtige kleur. maar het is feller dan dat ik in mjn hoofd had. wilde naar Amy Pond (Dr Who) achtige kleur maar het is wat feller xD maar miss dat ik maandag ff bel van joejoe (zei ze ook dat ik dat moest doen als ik er niet aan kon wennen)
Dutje voor het slapen gaan klonk zo verleidelijk. Alleen iets te lang geslapen en daardoor flink chagrijnig wakker geworden.
Cool!
Is het juist niet beter dat het nu wat “te” fel is, dat neemt alleen maar af met de tijd en dan wordt het na vervagen wel de gewenste kleur?
Zo heb ik er nog niet eens over gedacht nog! denk ook dat het gewoon ewnnen is, heb 3 jaar niks gedaan qua kleuring.
Ik heb wederom een degelijk weekend . Echt zin om na Wie is de mol te gaan douchen en in mijn bed te gaan liggen.
Ja misschien helpt het maar ik heb ook oranje haar gehad en dat vervaagde elke keer na een paar keer wassen dus ik zou het misschien even afwachten. Het klinkt wel gaaf!
Ja ik liep een paar x ook weg bij de kapper (zij doet baleyage) weg van: “hmm het is het net niet” en zij legde juist uit dat ze dat expres doet: iets feller inzetten, iets meer aanzet, zodat ik niet direct na 2 weken terug moet.
De kleur pakt dan na 2/3 wasbeurten prachtig uit en dan denk ik “genius girl” (de kapster)
Excuse me wie ben jij
Denk je dat je het allemaal wel gezien hebt in 2020. Maar nee hoor Trenchcoat is ineens burgerlijk geworden.