Wat je even kwijt wil #42

Bluh het huis waar ik in mijn studio in huur zou verkocht zijn met mij en mijn contract erbij, maar nu is voor de 2e keer de koper afgehaakt. Weer in gesprek met mijn huisbaas over uitkopen. Ik word hier zo moe van, een eigen plek hebben is voor mij zo de basis van alles, van mijn rust, van mijn toekomstplannen en van alles. Het voelt alsof de tijd weer stil staat en alles onzeker is, ik ben er he le maal klaar mee gadver. Het kost me teveel energie, ik hoop dat ik het een beetje los kan laten komende tijd. Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand fijn kan leven zonder een vaste woonplek, waar je kunt wortelen met zekerheid.

Kleine kans geloof ik, ze zijn sinds er decemeber al bezig en ws is de vraagprijs gewoon te hoog. Maar mijn huisbaas zit in financiele shit en gaat niet snel zakken met de prijs denk ik. Als nog mag ik gewoon zeggen nee laat me met rust, maar het is vooral zo’n vervelend gevoel dat iemand me onder druk zet en ook last heeft van mij. Dan woon ik hier ook niet lekker. Als hij niet met heel erg veel geld over de brug komt, dan blijf ik wel nee zeggen. Dan zou hij echt wat anders moeten doen, zoals met de prijs zakken of z’n eigen problemen op een andere manier oplossen. Hij kan me er iig niet zomaar uitzetten, godzijdank!

en @Zemraluani ik heb net een boek uit, ā€˜Everthing i know about love’ van Dolly Alderton wat dit gevoel echt perfect beschrijft. Dat je de ene avond nog de hele kroeg je verhalen staat te vertellen en hoog van de toren blaast en je de volgende in angst baad en je gaat nadenken of de postbode je wel aardig vindt of niet.

2 likes

Ik kijk VT Wonen op tv, meine gute wat een vreeeeeselijke makeover.

1 like

Snap ik! Wat een ellende, doe mij Frans of Fietje maar :black_heart:

2 likes

Hebben jullie een andere wonen dan hier in Belgiƫ? Wij hebben twee zussen en ik vind hun make-overs altijd geslaagd of ik heb gewoon geen smaak.

1 like

Hier in NL zijn er 5/6 verschillende ontwerpers, persoonlijk ben ik altijd fan van Fietje en Frans, de rest vind ik persoonlijk niks. Deze meid was ook nieuw, geen goeie start als je het mij vraagt!

Ben ook altijd benieuwd of je je voorkeur voor een designer mag doorgeven…

4 likes

Ik voel me weer eens eenzaam dus ik heb mijn bumble bff account onder het stof vandaan gehaald
Mocht er iemand succesverhalen hebben, please slide in mijn dm met tips

1 like

Dank je. Ben uiteindelijk zo’n twee uurtjes wezen fietsen. Was wel even lekker. Morgen maar weer flink aan de bak idd.

1 like

Ik haat stagiair zijn echt zo fucking hard. Dit is m’n 6e en fucking laatste stage en nog steeds moet ik allemaal achterlijke dingen doen die me alleen stress geven en niet constructief zijn. Laat me nou gewoon een keer m’n ding doen en kijk hoe het gaat. In plaats van me elke keer weer in allerlei vormen en hokjes te duwen die niet werken voor mij :angry: dat heb ik nou wel gedaan en gehad, ik heb toch al vijf stages laten zien dat ik dat ook kan.

3 likes

Kut ik heb me in m’n hoofd gehaald dat half zwart half oranje haar misschien wel heel vet is, en dat krijg ik natuurlijk niet uit m’n hoofd voor ik het probeer :roll_eyes:

2 likes

Is het wat? Die is bij deels in mijn straat opgenomen, alles was een dag afgezet. Ga hem wel kijken!

1 like

Ik heb nu helemaal oranje, iets feller dan ik had gedacht… Het is eh wennen :joy: voel me echt een pompoen (ga miss toch nog even bellen met kapster)

2 likes

Oh jee haha, oranje vervaagt vaak wel snel! Ik heb het ook helemaal oranje maar zou juist willen dat het langer lekker fel bleef :’) maar als je er niet blij mee bent zou ik zeker nog even langs de kapper gaan!

1 like

Die heb ik vanmiddag gekeken! Was echt onder de indruk hahaha. De acteerkunsten best slecht maar toch vond ik hem heel spannend. Bizar

1 like

Ach ik hou ontzettend veel van mijn vriend, maar bah wat laat hij vieze scheetjes in zijn slaap :frowning::frowning::frowning::frowning:

2 likes

@Baron @Konijntje @Negativ Nou ben benieuwd!

1 like

Het was heel gezellig met mn (ex) collega’s hoop dat ik sociaal genoeg ben om het een beetje bij te houden :flushed: mezelf kennende niet iig

10 likes

Zondagavond en ik zit in mijn eentje wijn te drinken. Normaal drink ik niet als ik de dag erna moet werken (principe kwestie). Nu wel, want de fles moet leeg.

7 likes

Geen straf in mijn ogenšŸ˜

1 like