Aan deze gif dacht ik ook meteen na het lezen van je vorige post
Ik moet ook gewoon van het positieve uitgaan maar dat is lastig als het vaak in de familie voorkomt. Ik heb gelukkig een afspraak staan voor aankomende woensdag.
Ja snap ik helemaal hoor!
Succes en hopelijk lukt het je om er niet de hele tijd aan te denken
Ik zit aan de tequila met mijn tante. Nog steeds niet naar SavagexFenty gekeken
Ik heb net naturelchips in nutella zitten dippen en iām not mad at it
Oploskoffie is prima hoor! Die van Douwe Egberts en dan die in een gouden pot is lekker. Maar ook de Aldi is wel prima te doen.
Ikea! Die hebben SlƤttenlaminaat, 4.49 per vierkante meter.
Slettenlaminaat
A simple Favor op Netflix is echt een aanrader voor een leuke film die grappig maar ook wel een beetje spannend is, Love it.
Kijk m nu in bad, dus dat add ook extra aan de ervaring maar toch.
Lichtpuntje in deze rotweek dat de kat naast mij op de bank ligt en de hond op mān voeten en ze allebei aan het snurken zijn Lijkt wel of ze voelen dat ik verdrietig ben (mān kat komt normaal niet zo snel uit zichzelf beneden liggen ook)
Ben net pas thuis van het werk, poehh en morgen moet ik weer om 9.30 klaar staan. Maandag wel vrij
Lief van je! Ik ben uiteindelijk - op lang aandringen van mijn vriend haha - wel gegaan, ook al was de paniek niet voorbij. Dat was eerst heel ongemakkelijk, maar toen heb ik aangegeven wat me allemaal dwars zat, en is het uiteindle ik nog best gezellig geworden. Voel me inmiddels weer beter en ben wel opgelucht dat ik gegaan ben.
Aluminiumfolie kan, maar ik heb ook wel eens bloem op de bakplaat gestrooid! Werkte ook goed,
Ik vond de kaas bier bitterballen van de Lidl vrij smakeloos. En bovendien niet vega
Daar mag je trots op zijn, knap! Fijn dat je vriend je moed heeft in weten te spreken. En ook fijn dat besproken is wat jou dwars zat, nu heb je daar ook niet nog dagen mee rond hoeven lopen .
Mijn avondeten was een kaasplankje en ik ben zo content.
Living the life!