Heel valide reden toch
Jemig morgen na 2 weken vrij weer werken… en ik heb er zó geen zin in 
Nog erger dan na een weekend, o.a. door de volle mailbox die mij te wachten staat. 
Volgende keer neem ik, na advies van sommige hier, de maandag ook nog vrij haha
Maar verleg je het probleem dan gewoon niet naar de dinsdag? Dit noemen wij op werk “bulldozeren”, of pakt iemand anders morgen het wegwerken vd mail dan voor je op?
Top dit. Om 23.47 per ongeluk mijn weekmail geopend en zo veel zeik mails jeetje. Gelukkig ben ik morgen vrij en hoef ik voorlopig niets emmer die mails te doen
Ik heb een avondje proefgedraaid bij een andere baan en het was wel leuk, maar meh. Ik moet iets vinden tot maart want dan start het werk bij de grote clubactie weer
en het is al zo lastig dus ik moet hier maar genoegen mee nemen. Hopelijk nemen ze me ook echt aan
Hahah ja dan krijg ik gewoon een extra dag aan mail erbij. 
Maar ook een dag vrij 

Ik was half zwart half koper maar de koper is nu echt vervaagd. Ik wil het over een maand weer doen.
@luzarl wat vervelend dat je geen leukere bijbaan kan vinden op dit moment. Knap dat je dit dan wel gewoon aanneemt om die tijd te overbruggen.
Ik ben dus via iemands vriend erachter gekomen dat er een Whatsapp-groep bestaat waarin ik het onderwerp van gesprek ben. Ik word daarin door ~vriendinnen~ belachelijk gemaakt, variërend van mijn hoofd gefotoshopt op andere afbeeldingen tot opmerkingen die belachelijk zijn m.b.t tot mijn afwijkende lichaam. Hij, die man, ging zich daarvoor excuseren, terwijl het niet zijn schuld is. Dit is niet de eerste keer dat er zoiets is voorgevallen, maar voor mij nu wel de laatste keer omdat ik per direct gewoon een punt ga zetten achter die vriendschappen, of wat er nog van over was.
Hoe kan je als een groep volwassen vrouwen van midden twintig / dertig nog zo in elkaar steken. En sommigen hebben gewoon kinderen hè. Ze zijn zelf nog kleuters. En hoe saai moet je leven zijn als je dagelijks iets over mij te melden hebt. 
Oh wauw wat raar. En naar voor jou. Waar slaat het ook op joh, je moet er maar de zin, tijd en energie voor hebben? God wat zielig
Ik kan gewoon niet slapen, ben echt klaarwakker. En een snurkende vent naast je helpt ook niet 
Zoveel zin in morgen dat ik niet kan slapen. Heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd, maar ik blijf maar woelen en draaien.
Wow dat is echt super raar! Hoe triest kunnen sommige mensen zijn 
————————————-
Ik ben sinds 5 uur al wakker en ergens wil ik nog slapen en andere kant lukt dat ook niet meer dus ik ga nu maar opstaan douchen koffie zetten en werken I guess
@anon42392789 jeetje mina, van zulke mensen krijg ik echt jeuk van aan mijn handen.
@Dazed Ja het blijft echt een tweestrijd. aan de ene kant denk ik (en blijf ik denken) omg wat heb ik gedaan, pleur er bruin over heen. en dan denk ik weer; oeee cewl.
Ben deze week vrij en al op sinds half 6. heb de sportschool maar naar 7 uur gegooid inpv half 9. kan ik daarna misschien weer een dutje doen als ik zin heb.
Schaam me
, maar ik wil echt even klagen. Heb vandaag vrij dus had in de middag de kapper gepland. Nu is het zo dat het kinderdagverblijf dicht is ivm corona besmettingen en daardoor moet mijn zoontje 10dagen in quarantaine en nu kan ik niet naar de kapper met veel wijn en moet ik dus met kind binnen blijven 
Dat vind ik echt heel naar voor je en ik hoop dat je je er niks van aantrekt, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Oh ik snap je frustratie zo goed! Ik ben uitgerekend in de maand dat mijn contract afloopt en ga er eigenlijk al vanuit dat ze dus niet zullen verlengen. Terwijl mijn vriend waarschijnlijk alleen een high five en “goed gedaan kerel” krijgt van zijn baas.
Er is nu dus iemand bij me in mijn nieuwe huis om klusjes te doen en ik vind dat sowieso al lastig. Helemaal omdat ik nu zelf niets kan en dus maar een beetje lui zit te wachten. Denk namelijk niet dat ie zit te wachten op spetters op zijn hoofd (moet het plafond daar oa witten). En ik weet nooit wanneer je iemand koffie geeft. Voel dat niet aan ook 
Mijn hemel wat bestaan er toch kinderachtige bakvissen. 
Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten.
Wat ga je voor leuks doen dat je er veel zin in hebt? 
@anon42392789 wat een trieste mensen zeg. Goed dat je er boven staat en er een punt achter zet! Die mensen zijn het niet eens waard om nog 2x over na te denken
Echt kut, snel die vriendschappen in de kliko. Heb je echt niets aan.