Wat je even kwijt wil #42

Ik dacht ik pak even een lekker speciaalbiertje van liefmans. Speciaal bewaard voor nu. Staat er ‘alcohol free’ op, dat was niet de bedoeling!!!

12 likes

Nou dat lijkt mij niet nee. Zou het ze wel even melden, misschien is het een productiefout en voor het echt mis gaat bij mensen thuis…

Ik zag zojuist een ad op wish van Dokter Marians :joy:

@Shenanigans Wow wtf gelukkig was je niet in slaap gevaen ofzo :scream:

1 like

Ik was bij een vriendin en ben nu naar huis aan het fietsen, maar ik wist niet precies waar ik was. Dus ik ben maar wat gaan fietsen, kom ik uit bij mijn werk! En dat is echt een kwartier fietsen…

Nadeel aan een vast ritme hebben is dat ik nu al wakker ben. Normaal ga ik op zondag sporten maar dat heb ik gisteren al gedaan omdat we ergens heen zouden gaan. Dat gaat niet door. Dussss nu lekker lang uit op de bank vlogs kijken dan maar

2 likes

Is het al weekend?
Ik ben kapot van elke keer veel dagen werken en dan maat 1 dag vrij

Wie heeft er een wake up light nodig, als de gemeente ook lekker om half 7 op zondag kan hameren op de glasbak?

Zal daar volgende x ook even mijn gewenste snoozetijden posten.

25 likes

Ik weet niet waar je woont maar bij Bebo in Vriezenveen (Twente) heb ik laminaat incl ondervloer en plakplinten voor €5 per m2 gekocht😄

1 like

Ik heb mn lievelingsbrood bij crisp besteld en dat moet je zelf afbakken. Nu al helemaal zin dat mn huis straks naar brood ruikt en het opeten

11 likes

Dat is zo chill, vers warm brood net uit de oven (maar dan zonder alle moeite van kneden, laten rijzen enz). Eet smakelijk! :heart_eyes:

1 like

Zo weer muren en het plafond schilderen in mijn nieuwe huis en ben er nu al klaar mee. En dan heb ik het nog niet eens over alle zooi die nog mee moet. :unamused:

1 like

Oof nog even volhouden, als je dadelijk klaar bent en over verhuisd is het het allemaal waard <3

Ik ga zo denk ik mijn ouders een hartaanval geven met mijn haarkleur. brb.

10 likes

Haha, ja, ik weet het. Maar voor het zover is… haha, pff :sweat_smile:

1 like

Ik ga zo thee drinken bij een vriendin en ik hou stiekem van deze degelijkheid. Geen nachtbrakers meer, gewoon sochtends naar haar toe lopen - ze is mn achterbuurvrouw - voor een kop thee :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Ik moet een paper van 32 pagina’s lezen en het heeft een verschrikkelijk lettertype, krijg er spontaan hoofdpijn van :weary: waarom doen mensen dit

3 likes

Ik verbaas me in de sportschool vaak over de slecht passende kleding die mensen daar dragen? Vrouwen met lubberende leggings of BH’s waarvan je kunt zien dat ze niks ondersteunen. Misschien vinden ze dat wel lekker zitten, maar soms zie je ze er ook echt aan plukken. Als ik de hele tijd zou moeten hijsen of m’n tetten in m’n gezicht geslingerd kreeg want kutBH zou ik niet kunnen sporten :rofl:

1 like

Ellende. Ik kreeg vorige week een verslag van een onderzoek over een kind, gele achtergrond, zon als plaatje op de achtergrond en daarvoor de tekst in een vaag lettertype. Of we dit even te plekke wilde lezen. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Ik kreeg gisteren een trui te leen van mijn vriend, zegt hij net ja hou maar want dat doen stelletjes toch? Nu ga ik dus wonen in deze trui. :heart: Hij kan wel heel lief zijn haha. Wil hem eigenlijk niet uitwassen haha.

7 likes

Mijn ene kat vond het nodig midden in de nacht de slaapkamerdeur dicht te doen. Creepy beest.

Nou ik zie wel eens mannen in spijkerbroek!? Dat vind ik helemaal bizar. Ook wel eens mannen in leggings trouwens, vind ik weer leuk dat ze dat gewoon aan doen

3 likes