Gadverdamme wat een zielige personen. En wat lijkt het me naar om achter zoiets te komen.
Zulke mensen zijn jou niet waard!
Jezus wat gemeen. 
Vannacht 15 uur geslapen maar ben nog steeds gaar, heb nu ook koppijn en mweh.
@anon42392789 mijn mond valt hiervan open echt, wauw hoe kunnen mensen zo gemeen zijn. En kinderachtig. Bah.
Wat naar en bizar @anon42392789, wat anderen ook al zeggen, m’n mond valt hier gewoon van open. Dat volwassen mensen zo kunnen zijn? Hoop dat het lukt om je er niet te veel van aan te trekken 

@anon42392789 Pffft wat ontzettend rot, waar slaat dit ook echt op… Hopelijk kan je het inderdaad een beetje naast je neerleggen. Je verdient veel beter dan deze mensen! 
Ik ben vandaag een dagje bij mijn vriend op de bank aan het thuiswerken en zijn konijnen zijn ineens helemaal out of control. Ben al 4 keer in mijn arm gebeten, als ik niet oppas wordt de kabel van mijn laptop doorgeknaagd en volgens mij zijn ze nu de bank van onderaf uit elkaar aan het trekken. Wordt een eventfulle dag om zo te werken in ieder geval 
Ik ga met mijn vriend naar de intratuin om nieuwe plantjes te kopen! Twee liefdes gecombineerd. Best erg, maar heb gewoon helemaal gedroomd over planten vannacht.
Wow, bizar dat dit bestaat. Heel triest! Ik hoop dat je het niet teveel aantrekt en ze los kunt laten. Dit zijn geen vriendinnen. Een positief ding hieraan: jij bent vele malen interessanter dan zij, aangezien ze veel tijd in jou steken dan in hun eigen leven.
Hahah wat tof
ik kan met mijn vriend ook heel goed over plantjes praten, echt leuk is dat hé! Ik ga hem binnenkort ook maar eens meeslepen naar het tuincentrum, je brengt me op ideeën. Veel plezier vandaag!
What the actual fuck?? Waar kan die glitterbom heen??
Dankjewel! Voordat ik hem kende had hij niet zo veel met plantjes. Nu stelt hij uit zichzelf vragen hoe het gaat met bepaalde planten als ik een tijdje terug heb aangegeven dat de plant het niet zo goed doet. Ik ben hem langzaam aan het brainwashen.
Jezus, zo’n Amerikaanse lerares van 28 heeft meerdere malen seks gehad met een 13 jarige leerling. En de reacties zijn, dit is toch elke jongensdroom! Goed gedaan. Waarom is dit mij nooit overkomen? Etc.
Trouwens oud nieuws maar ik las net de comments op YouTube. Ewl.
Haha ja herkenbaar, maar wij versterken het nu vooral bij elkaar
hij stuurde laatst deze foto met “ik voordat ik jou kende”, ook wel op jullie toepasbaar dan denk ik haha
Woehoe ik ben jarig en er komen geen mensen langs!
Ben niet echt een fan van feestjes dus ik vind het wel prima dat we niet met z’n allen in een kring hoeven te zitten om slagroomtaart te eten.
Jeetje @anon42392789 wat een kutwijven. Gaat het met je?
Ik zie steeds dit voorbij komen via insta. Als ik erop klik gaat hij naar de app-store maar wil gewoon weten wat het is. Een rok met een gat erin?
Wow dat is echt ongelofelijk. Wat een nare mensen. Hoe halen ze het in hun hoofd 
Wow dat is echt super kut. Vaak hebben ze genoeg eigen problemen en dan reageren ze het zo af. Lekker volwassen wel. Ik heb zelf in een vergelijkbare situatie gezeten, uiteindelijk ook de vriendschap verbroken. De beste wraak die je kunt nemen is door gelukkig te zijn. Dus mocht je er een keer over willen praten dan laat je het maar weten. Die mensen zijn de moeite sowieso niet waard.
Gisteren had ik mijn dag niet en vandaag ook wakker geworden met een ‘meh’-gevoel. Net online les gehad en nu weer in bed gekropen. Ik heb zin om alleen maar in bed te blijven liggen deze week.
Wat een idioten zeg. Gaat het met je?