Draagt mijn vader ook gewoon met spinnen, een legging! Maar goed dat ik niet spin. Hier zijn ook een aantal zeer corpulente mannen waarbij de buik onder het shirt uitkomt. Dat vind ik ook niet schoon en ook niet netjes. Je mag niet in een mouwloos shirt/sportbh sporten maar de buik van mannen mag zo wel bloot :’)
Huh mag je bij jou niet in een mouwloos shirt of in alleen een bh sporten?
Ik zie hier redelijk wat mensen met alleen een sportbh en legging er onder, doe dat ff thuus ofzo.
zelf; mijn sportbroek begin ook te lubberen en ik heb zoiets van; zolang die niet van mijn reet af zakt ga ik ook geen nieuwe kopen. blijf op het moment geld uitgeven aan kleding die ik na paar maanden weer weg kan doen ><
Je mag niet in een mouwloos shirt sporten, huh waarom dan?
Maar goed dat ik niet spin? Omdat je vader een legging draagt??
waarom? ik ben altijd jaloers op die chicks, ik wil dat ook
ja ik dus ook. heel confronterend omdat ik weet dat ik nooit z’n lichaam zal krijgen.
Pff kreeg vanochtend te horen dat een collega een hartinfarct heeft gehad. Gelukkig ligt hij in het ziekenhuis. Maar pff.
Bij mij dragen chicks in all shapes and sizes bh en legging. kan alleen maar denken: yes woman
wow echt? Dan moet ik naar die van jou komen.
Zit bij een kleine dorpssportschool. Ivm de hygiëne, staat in het reglement. Ik zou persoonlijk namelijk echt rivieren zweten op alles als ik mouwloos zou sport. Vind het zelf wel prettig!
@anon46421473 het is niet elke keer als ze sporten zo, ‘ken’ de mensen uit het dorp. Ze hebben ook shorts/shirts waarbij de buik wel bedekt is. Minimale moeite die dan aan te doen .
Ik hoef overigens niemand in legging en top alleen zien te sporten haha, welk formaat dan ook! Ontblote, gespierde en mannelijke bovenlijven hoef ik in mijn gym ook niet te zien.
Ik heb ook niet zon lichaam maar sport t liefst in een kort topje en een legging. Anders raak ik oververhit hoor hahaha
Ik zweet rivieren ongeacht wat ik aan heb hoor. Daarvoor ben ik toch in de sportschool… als ik niet wil zweten blijf ik wel op de bank zitten. (geen garantie dat ik daar niet zweet, ik ben sweaty betty)
Denk dat als ik dat hier doe dat die boeren dat niet aan kunnen hoor. xD
(En ik zweet ook echt heeeeeul veel, dus een shirt is dan wel gewoon fijn)
Hahaha ja ik ook, alleen al als ik aan sporten denk zweet ik. Maar vind het minder ‘goor’ als er dan kleding tussenzit? Dan druppelt het iig niet. Maar dat is ook echt gewoon een persoonlijke voorkeur. Had vandaag voor het eerst weer een lange legging aan, maar viel niet tegen. Leef nog.
Ik reed gister over de snelweg en toen reed er een vrachtwagen de oprit naar een tankstation af… dus als spookrijder. Moest 3x kijken of ik het goed zag maar het was echt zo.
Ik heb kaarten gekocht voor Hans Zimmer als kado voor mn vriend in februari 2021. Hoop zooo dat het doorgaat want denk dat hij het echt geweldig gaat vinden
Hahaha hakuna matata komt voorbij in mn time capsule, mega gezellig
Oh man wat heftig en raar moet dat zijn geweest voor je vader! Dan krijg je echt een error
Dat lijkt me zo eng! Is alles goed gekomen? In de zin geen ongelukken verder en alleen maar schrik?