Wat je even kwijt wil #42

Snap dat het even schrikken is! Ik zou inderdaad even de huisarts bellen. Voel je je verder wel oké?

@Musa Even de HAP bellen, sterkte :two_hearts:

Ik ben vorige week begonnen met personal training maar had m’n voedingsschema nog niet binnen. Heb besloten dat ik dit weekend nog mag cheaten (ben al +4 sinds mijn -13 :sob:) maargoed, maandag om 7:00 sta ik in die sportschool.

1 like

Af en toe kleine stolsels zijn “normaal” maar dit klinkt ongebruikelijk (ineens/veel en groot) dus zeker bellen! Safety first dan dat je er nog meer last van krijgt. Beterschap!

Het is nog niet eens drie uur en ik weet nu al niet meer wat ik de rest van de dag wil doen

Het is zulk schijt weer maar ik moet de deur echt uit vandaag, daar is het toch helemaal geen weer voor? Urgh echt weer om de hele dag in je nest te liggen

1 like

Is er een mogelijkheid om de website thuisbezorgd te blokkeren op mijn telefoon?

Ja je hebt wel apps waarmee je dat kunt doen. Ik gebruik weleens blocksite.

@Musa hoe gaat het?!??

Ik ben in Nieuwegein met mn werk maar het regent zoo hard :black_heart: ik moet kranten verkopen maar alles is nat

1 like

Ticket voor de efteling en tegenwoordig korting op mn boodschappen bij de AH

1 like

Hee leuk! Sta je op city? Zijn er wel mensen met dit hondenweer?

Vroeger 1048282 eftelingtickets, laatst een dolce gusto, korting op een stofzuiger, korting bij de appie

Heeft iemand een chromebook en is het wat? Kan nu eentje via bol kopen voor 189.
Mijn laptop van 10 jaar valt van armoe uit elkaar en ben de oplader kwijt.

Nee we doen deur aan deur. Ben nu in de venkelgaarde ofzo?? Ik wil warme choco :sob:

Ah Nieuwegein, nog zo’n parel in de provincie Utrecht waar wel een waterstofbom op mag vallen :partying_face:

21 likes

Wat een nachtmerrie kun je ze niet gewoon zelf allemaal kopen en call it a day

11 likes

Vandaag bij een vogelfokker geweest en ga maandag een nieuw parkietje ophalen!

7 likes

Hahaha het moeten abonnementen zijn en ik kan mezelf 1x inschrijven en daarna niet meer :joy: mn moeder is ook al abonnee

Iemand nog tips voor foute reality tv? Moet echt iets hersenloos hebben, zoals chateau Meiland / steenrijk, straatarm / massa is kassa.

Je zal het als geboorteplaats op je paspoort hebben staan :weary:

4 likes

Tik hem aan :joy:

Ben net wezen sporten en kon niet eens fatsoenlijk mijn jas aantrekken, pijn :joy:

1 like