Oja! Net als bij die brownies.
Bij die homemade verpakkingen zit meestal een kartonnen vorm
Ik vind online les zo raar. Ik zit in een trui achter mn geurkaars en heb t idee alsof ik lui ben maar heb gewoon al drie uur lang opdrachten gemaakt en hard nagedacht.
Mijn vriend is vergeten de chromecast mee te nemen uit de tv van het vakantiehuisje. En dat was de chromecast uit mijn slaapkamer waar ik net wilde gaan liggen ziek zijn en hayu kijken wat een nachtmerrie
Haha ik zit ook nog in mijn pyjama
Shit ik had mijn perfecte businesslook al uitgedacht die ik volgende week naar iets belangrijks aan moet maar nu wordt het ineens fokking heet en valt mijn hele plan in duigen
Ik moet echt vaker naar de kip poelier. Goedkoper dan de supermarkt en zoveel lekkerder! Ik heb nu 2 kipburgers, 2 shoarmakipburgers en 2 slavinken voor 5 euro.
Sinds de hittegolf lag mijn make-up echt stof te happen en vandaag heb eindelijk weer eens wat leuks gedaan met mijn hoofd en voelde ik me echt weer fijn in mijn kleding (want weer eens nagedacht ipv een random t-shirt/trui te pakken).En mensen (mannen vooral) reageerden zo anders op straat/in de winkels.Ergens best vleiend maar ik stoorde me ook heel erg,dat mensen ineens aardiger doen als je er ‘leuker’ (tenminste ik vind dat dan van mezelf) uitziet. Als ik ‘gewoon’ zonder make-up en in mijn oude trui met afgetrapte sneakers naar de winkel of stad krijg ik geen voorrang van auto’s en kijken mannen echt niet (oké er was een oude creepy man bij die heel allang staarde,das wel sad).
Ik wil morgen voor een etentje gestoofde prei van Ottolenghi maken en er zelfgemaakte naan bij serveren, wat is er nog meer lekker bij? Dan zet ik gewoon de tafel vol met gerechtjes. We zijn met 3 overigens.
Gemarineerde aubergine
Om in de sferen van Ottolenghi te blijven:
(de smashed carrots met pistache pesto)
Heb hem zelf nog niet gemaakt maar staat nog wel op het lijstje.
Of khia’s my neck my back lick my pussy and my crack
Ik vind WAP alleen zo ontzettend niet catchy? Hij blijft niet hangen bij me, ik denk nooit oh ik zet m op. En dat terwijl ik best veel Cardi luister(de).
ook al zo’n ordinair lied
Die klinkt geniaal
Pompoen of butternut uit de oven?
Iets van dips voor bij het naanbrood? Mangochutney of een soort salsa
Macaroni in a pot, that’s some wet ass pussy is bij mij blijven hangen
Ik heb hongerrrrr maar m’n mond is nog steeds half verdoofd van de tandarts godvrdomm ik wil eten
Zou dat de nieuwe American pie urban legend worden?
Dat suburban white moms hun tienerzoon met hun leuter in de pasta vinden?
Ik ga zo genieten van een gewonnen high tea met mimosa’s
Nee meid het gaat om het geluid van roeren in een pan macaroni, dat klinkt als wap