En voor een Ottolenghi gerecht ook vrij ‘simpele’ ingrediënten wat je vast wel in huis hebt.Laat even weten als je het gemaakt hebt,ben zo benieuwd
Wat is wap dan?
(Ik ben me bewust dat ik dit vraag aan iemand die nog ouder en witter is dan ik haha)
wet ass pussy
thanks voor het compliment
love bartier cardi
Omg.
Mijn dikke fluffy konijn wil niet eten
Vanmiddag naar de dierenarts
Godsamme werd gebeld hartaanval 1. Was het mn moeder die nooit beld hartaanval 2. Belde ze gewoon om te zeggen dat ze laat thuis komt hahaha. Vraag me wel af hoe ze mn nummer zomaar weet…
Ik baal echt zo hard dat de nederlandse amazon zon slap aftreksel is van de amerikaanse…
Ik heb dus serieus nog nooit iets van haar gehoord, maar wat is dit VET
Dan word je gewoon zelf het derde kind. Heerlijk een dag speeltuin
Wiens kind mag ik lenen om weer te schommelen en van de glijbaan te gaan met mijn dikke reet. Zonder kind val je toch een beetje op in de speeltuin
Of gewoon in de avond als het donker is ff snel het speeltuintje in sneaken. Even schommelen en zingen. En de weer verder wandelen alsof er niets gebeurd is
Ik heb dadelijk een online meeting met een knappe jongen. Hopelijk wordt het gesprek niet al te ongemakkelijk en het is ook nog eens in het Engels
Arremoei!!!
Eigenlijk vooral als je je font op cookie cute of dat soort ongein hebt staan.
Verzonden vanaf mijn 4 jaar oude iPhone.
Mijn oma doet mee aan een docuserie die nu op tv komt. Ze zei dat ze het niet spannend vond om op tv te komen maar ik weet dat ze dat stiekem wel vindt. Ze zat gister helemaal te glunderen van de leuke reacties die ze heeft gekregen, zo lief!
Ik vond het neus/hersen gedeelte van de corona test echt heel erg meevallen
Ik heb het kleed van m’n hond gewassen en die is aan het drogen. De hond is het daar niet mee eens want ik word steeds boos aangekeken door hem eerst kijkt hij naar zn kleedje en daarna weer boos naar mij haha
Yesss ik heb weekend, lekker flesje rood opengetrokken
Oh bah wat intimiderend om dat zo te zeggen. Snap dat je daar nu nog mee zit.
Mijn vriend appte me vanochtend dat hij een cadeau voor me had besteld en dat het morgen binnenkomt. Uit het niets, ben niet jarig en we hebben ook niets te vieren samen. Het komt morgen binnen. Enige hints die ik heb zijn dat het zwart is, uit twee onderdelen bestaat, je ertegen kan praten en het helpt bij een chilllavondje. En ik heb het thuis blijkbaar echt nodig. Iemand zin om mee te brainstormen?