Zou wel leuk zijn!
Maar vriends spaarsaldo kennende is dat wel een te duur cadeau om zomaar te geven
google nest mini en een chromecast
Een alexa of een domos speaker oid
Stofzuiger of een vibrator
De tering zeg. Onze planner op werk denkt geloof ik dat als hij niet naar beschikbaarheid kijkt en vervolgens alle mails maar negeert van iedereen die buiten zijn/haar beschikbaarheid om is ingepland, dat het zich dan vanzelf wat oplost. Kan er iedere keer een leidinggevende op afsturen
In de dertig zijn en nog niet normaal boodschappen kunnen doen. Ik eet rijst met tomaten
@Karl_Lagerfeld oh mijn vriend is altijd wel aan het zeuren dat ie de tv en technologie bij mij thuis kut vindt, dus dat zijn wel goede opties. Thanks!
@Soy.peor hahaha dan ga ik toch liever voor die vibrator
Karaoke machine??
Dacht ik ook net aan, had het ook nog kunnen roerbakken in sojasaus ofzo maar daar ook te lui voor. Eet nu rijst ook echt uit het pannetje. De tomaten zijn al opgegeten toen de rijst nog opstond :’)
Ik ga zo voor het eerst sinds alles dicht ging met Corona een groepsles volgen. Ik ga echt dood, nul conditie.
Roomboter er door heen, dikke snuf kaneel en een grote schep basterdsuiker!
Heeft iemand die stroopwafelkruidnoten van de ah wel eens op?
Iehh wat is dit haha. Suiker door de rijst klinkt niet zo lekker.
(Houd ook niet van rijstepap, is het zoiets? )
Haha ja snap ik. Ehm ik eet graag dikke rijst (idd wel rijstepap achtig) en dan doe ik dit er door. Ik vind suiker en rijst wle lekker omdat de suiker smelt, haha
Oh en macaroni is op deze manier ook lekker. Maar miss is dit allemaal wel meer vies lekker en nostalgie
Ik ben zo bang dat de kat dood gaat. Hij reageert amper, laat alles toe wat de kinderen met hem doen en slaapt al de hele dag. Niks voor hem. Ene kant wil ik de spoedarts bellen, anderzijds denk ik ook: ‘het is wel goed zo’. Zelfs met de sondevoeding blijft hij enorm traag en sloom en hij toont nog steeds geen interesse in eten. Z’n ademhaling is ook langzaam.
Heb morgen een afspraak bij de dierenarts maar vraag me af of hij het red…
Ahhh wat naar zeg, had zo voor je gehoopt dat hij zou opknappen door de sonde! Veel sterkte
Ahh sterkte !!
Net shoarma op en morgenvroeg naar de tandarts
Het meest ongeloofwaardige aan the big bang theory is dat ze al pratend vier trappen op kunnen lopen en niet buiten adem zijn.