Omg ik heb weer eens ziek veel geluk gehad vandaag. Ik had vanmiddag een afspraak in het centrum van Amsterdam, was een beetje aan de late kant en uit alle haast blijkbaar vergeten m’n fiets op slot te zetten. Ging na m’n afspraak nog even koffie drinken met een vriendin en toen ik bij m’n fiets aankwam (echt 5 uur later ofzo) kon ik m’n sleutels nergens vinden, ik die vriendin nog bellen of zij hem toevallig had. Keek ik opeens naar beneden, zie ik mn sleutels nog in m’n slot Daarna ging ik nog even brood halen bij m’n favo bakkerij, kreeg ik twee extra broden mee omdat ze nog brood overhadden en bijna dicht gingen
Haha ja
Heel veel sterkte!
ahh rijst met boter en suiker, dat kregen we vroeger bij mn oma wel eens <3
Uit Delft?
Maar geen staatslot oid gekocht?
Ik heb net mijn verhuizing digitaal doorgegeven, bijna een fanfic gestuurd in plaats van mijn huurcontract
Lol wat voor fanfic???
De tandarts heeft een mondkapje op, don’t worry. (Deze wijsheid heb ik geleerd toen ik ooit op zondag niet mee naar de kroeg wilde omdat ik op maandag om 8.30 bij de tandarts moest zijn. Eindstand vertrok ik om 2.30 ofzo uit de kroeg )
Gelukkig een niet heel expliciete drarry fic, ofja niet in de hoofdstukken die ik heb gelezen. Zou wat zijn als je denkt een huurcontract te openen en je krijgt een hele expliciete fic voor je neus
Ah wat verdrietig. Heel veel sterkte.
Sterkte
Wtf ik vergat zojuist om mijn mondkapje op te zetten in de trein
De conducteur moest op het raam kloppen van de buitenkant
Jezus schaam me diep, zit blijkbaar niet in mijn systeem
Ik deed de mijne laatst naar beneden om de conducteur te groeten. Voelde me de domste mens op aarde Schrok er ook van
Heeft hij wel al ontlasting gemaakt?
Ja vanmorgen vroeg voor het laatst, maar verder niet
Ja ik! Niet de allerlekkerse stroopwafelkruidnoten die ik op heb, maar wel een lekkere dooreter. Ik heb de zak in 1 x opgegeten.
Omg dit zou ik dus echt heel graag willen zien juist
Ik heb geloof ik ook het e.e.a. hierover voorbij zien komen op IG, dat mensen er verontwaardigd over zijn. En ik negreep maar niet hoe je verkapte anti-abortusreclame kon maken maar o klinkt het inderdaad wel misleidend. bah ook dat dat dan gewoon op NPO komt
Vinted heeft dus de YouTube advertenties overgenomen (of ja zo lijkt het dan hè haha). Ging ik een enquête invullen die uiteindelijk ook over Vinted ging, funnn