Pffff misschien kunnen we een tegen campagne starten, week van het gekozen/vrije leven
Ah wat een lieverd! Hopelijk gaat hij snel weer zelf eten.
Edit: ik lees nu je update, sterkte
Jemig wat zit die chick bij de rijdende rechter er voor niks bij zeg.
Ik ben vanmiddag lid geworden van een facebookpagina met alleen maar foto’s van poezentandjes en ik heb er geen spijt van.
(This cat is toofy)
En hoezo deel je alleen een foto en niet gewoon de fb
Ik ben een uur geleden gaan zwemmen en nu net gedoucht en ben weer zo duizelig, niet normaal
Mijn collega’s en ik kregen vanmorgen de wind van voren van onze manager over iets wat enorm uit zijn verband werd getrokken en opgeblazen. Ik was zo flabbergasted dat ik dan meteen volschiet, zo irritant. Zou willen dat ik dat beter onder controle had.
Ahh ik hoop echt dat hij het redt!
0wat srom
De fb pagina heet “This cat is toofy”
Morgen is de grote ontknoping van de campingtafeltenniscompetitie van m’n vriend en mij. We hadden vandaag ook een minigolfsessie in de mix gegooid maar nu is het 3-3 en morgen spelen we de grand finale. Echt spannend, duim voor me want als ik win krijg ik een massage en eeuwige roem en glorie.
Ik heb sinds vanmiddag last van mijn oor zo vervelend. Voelde het al een beetje zeuren. Ben bang dat het door stress komt, merk de afgelopen week dat ik zeer geregeld mijn kaken klem
@Axolotl die arme kleine, ik denk aan jullie, en ik ga heel hard duimen dat het gewoon heel snel weer beter gaat
<333333
Gezond eten, vroeg naar bed! Succes morgen!
Ik lig al een uur! Wel pommes mit mayo gegeten oeps, ik zal morgen compenseren en misschien mijn vriend een beetje dronken voeren voor de wedstrijd
Precies! En morgenochtend nog wat fruit, komt helemaal goed. Doe wel meteen verslag na de finale oké?
Weken in water met soda of badedas desinfecteert wel wat volgens mij. Of is het echt helemaal voorbij zelf kunnen oplossen?
Werkborrel gehad, en wie heeft teveel bier gehad?
Morgen om 8.30u werken 🤦🏼
Edit: godver zelfs een gifje plakken lukt niet meer😂 Editx2; yes toch wel
Gisteren besloten om weer onder een dekbed te slapen en had dit echt 3 jaar eerder moeten doen. Zo lekker
Huh. Maar heb je echt 3jaar zonder dekbed geslaown?