Haha nee. Misschien moet ik er 300 jaar van maken
Ik denk meer dat de vraag soort van was: waar sliep je dan onder in de tussentijd
Alleen een lege overtrek
Maandag kan ie er weer uit
Ik ben nu al een beetje sip dat mijn vakantie bijna voorbij is. Je kijkt er altijd best wel lang naar uit maar voor je het weet is het weer voorbij.
Maarrr wel uitgerust en veel gevreten vooral
Nu ik mezelf dagelijks meerdere keren op camera zie heb ik besloten dat ik mijn haar een andere kleur moet verven
Doe dezelfde kleur als Tony
Groot gelijk dat je nu lekker een dekbed hebt. Ik vind dat zelf altijd zo comforting en gezellig ofzo!
Mijn kamer is echt nog steeds te warm voor een dekbed! Verlang er wel echt naar om er weer onder te slapen want dat is toch zooo chill!
Ik hoopte dat ik via Sephora.de Fenty Beauty producten kon kopen maar blijkbaar verzenden ze alleen naar Duitsland en Oostenrijk Hoop dat Fenty Beauty ook snel in Nederland te koop is
Heel veel sterkte.
Haha kut, kan 't nu wel veranderen maar helaas haha ik ga een liter water achterover slaan en slapen.
Daar heb je een hele zeldzame genenpool voor nodig! Je word niet zomaar lilac chiuahuahha
Ja tempa vips kerkrade
Haha mag Sittard ook mee doen
Ahhaha nee ik heb een camera die mn oprit filmt en dan krijg ik 100 x een melding omdat ik er zelf liep en dan irriteer ik me telkens aan mijn haar of lompe loopje
Tempa Vips PARKSTADJ. Hahahaha hoe erg zou dat zijn, geen kip die het kan verstaan.
Ik vind jou eerder iets voor Holland in tha hood (kent iemand dat nog )