Meer VIPS hebben we ook niet dan denk ik. Of je moet uitbreiden naar Maastricht/Mergelland, kan Andre Rieu meedoen. Misselijkmakend idee om met hem in een jacuzzi (of bed) te belanden.
Ik had niks over mijn heerlijke dekbed moeten zeggen want de grap is dat ik het koud heb . Denk te moe
Hahahaha nu kijk ik daar een compilatie van zouden die jongens nog een leven gehad hebben na dat programma
Ik neem de pindakaas mee
Temptation island: brunssumerheide
Lekker met André bubbelen in thermae2000. En niet betalen voor je koffie he!
Ik ga het aan mijn moeder laten zien, ik denk dat ze dat zeker leuk zal vinden om te doen. Bedankt voor het delen!
Ja, klopt! Mijn oma is de vrouw die zwerfafval ging opruimen
Ik ben zo blij dat ik nooit slaapproblemen heb want omg wat een drama dit </3
Sinds een maand heb ik een hond en ik ga dit weekend voor het eerst met haar naar mijn thuisstad. Mijn opa is stokoud en behoorlijk levensmoe maar hij kijkt nu al dagen uit naar de ontmoeting. Ben zo benieuwd of het hem een beetje goed doet.
En mijn moeder zei voor aanschaf âals je een hond neemt moet je er niet vanuit gaan dat je die hier altijd maar mee naartoe kan nemenâ (mijn ouders hebben niet zoveel met huisdieren) maar ze is helemaal om. Ze stuurde gisteren - twee dagen voordat ik er ben - dat de voederbak al klaarstond, âwant jullie zullen wel vaker komen slapenâ
Kom er zelf ook vandaan daarom volg ik deze serie. Leuke vrouw!
Lief. Ja nu ik geslapen heb gaat het weeer beter gelukkig
Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Gisteren is een ouder van een kind uit mijn groep overleden. Anderhalf jaar geleden is dit ook gebeurd en dat kind zit ook nog steeds in mijn groep. Het rakelt ook weer vanalles op. Ik vind het gewoon zo sneu dat die kinderen opgroeien zonder die ouder en dat doordat ze zo jong zijn (beide waren ze 6 toen het gebeurde) ook weinig echte herinneringen zullen hebben. Natuurlijk houdt de ouder die er nog is de andere ouder levendig en zijn er fotoâs en filmpjes, maar dat is toch anders dan echte herinneringen. Ik vind het zo sneu. Ik moet er zelf ook niet aan denken dat één van mijn ouders zou overlijden.
En dan vanmiddag en vanavond een bruiloft waar ik niemand ken en we amper van de stoel af mogen door die coronaregels. ;x
Heb je deze ook in het omatopic gedeeld? Daar zitten ook wel wat hakende FFâers
Heb hem vannacht nog 2x gevoerd via zân sonde. Hij doet het nog, maar is wel slap en sloom. Hebben vanmiddag weer controle bij de dierenarts dus hoop dat zij me gerust kunnen stellen.
Ik vergeet één keer mijn fiets op dubbel slot te zetten en hij is nu alweer gestolen. Waarom zijn mensen zo.
Ik heb een kater, heeeujjj
Veel te laat naar bed gegaan (02:00) met een wekker die om 07:30 ging. En er moest nog gesekst worden dus geen idee hoe laat ik nu in slaap ben gevallen. Nog 8 uur en ik mag weer uitloggen
Woah ik ben zo moe, ik kan het echt niet meer handelen om op donderdag wat te drinken in de stad en vrijdag 8.00 te beginnen met werken. Ouderdom
Natuurlijk komt de bus niet opdagen, dus kom ik weer later dan gepland aan. Gelukkig had ik het deze keer ingecalculeerd en ben ik dus nog op tijd. Nooit problemen met het OV, en nu is het zo onbetrouwbaar.