Wat je even kwijt wil #42

Fijne verjaardag!

1 like

Gisteren moeten overgeven na 4 glazen wijn. Hoezo dan???

Ah dat is leuk, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerdddd :smiling_face_with_three_hearts:

@Axolotl ach gossie, arm ding :frowning: ik hoop zo dat ze nu eens wat kunnen vinden. Weet wel dat er nog z’n katten ziekte rond gaat, maar dat zullen ze wellicht al uitgesloten hebben. Zo sneu :frowning: Konden ze maar praten…

altijd als ik met een borduur werkje bezig ben dan denk ik alweer aan het volgende borduur werkje wat ik wil maken. Echt erg :joy:. Nu heb ik zelf een redelijk simpel patroon gemaakt en kan ook echt niet wachten om er aan te beginnen.

1 like

Ah vind het echt zo sneu voor de kat en voor jullie. :broken_heart: Heel naar als niks lijkt te helpen en je niet weet wat er precies aan de hand is. Kon hij maar even praten. Hoop ook dat de dierenarts jullie vanmiddag gerust kan stellen en dat hij weer aansterkt.

1 like

Buh ik ben zenuwachtig. Over 1,5 uur gaat er een wattenstaafje richting mijn hersenen. :weary: Hopelijk heb ik dan morgen wel de uitslag, want ik zit al sinds maandagmiddag thuis.

Ik ben vanochtend gewoon zonder mondkapje de trein in gestapt?! Ik was het gewoon serieus vergeten en stapte net voor het fluitje in dus had ook de tijd om erover na te denken, maar ook toen ik ging zitten en iedereen me aankeek viel het kwartje niet. Pas toen degene tegenover me naar zijn mondkapje wees… iedereen natuurlijk denken dat ik een mega aso ben
Kan nog steeds niet wennen aan deze nieuwe realiteit :neutral_face:

6 likes

Aaah leuk! Door jouw bericht was ik even bang dat jouw oma die van die dickpics was

1 like

Ik kijk nu op Marktplaats voor een nieuwe fiets maar ik word zo chagrijnig van al die mensen die vijftig fietsen te koop hebben staan. Binnenkort staat mijn fiets daar gewoon bij. Ik wilde ook na deze fiets een echt goede fiets kopen voor later een kinderzitje, maar ik wil dat nu echt niet doen. En ik wil ook niet van een fietsendief op Marktplaats kopen, dus dan maar veel te veel geld uitgeven bij een winkel.

Weet iemand misschien welke pretparken er GEEN Halloween-thema doen?
Of weet iemand er al ééntje misschien?

De valkenier natuurlijk

8 likes

Gadverdamme :eek: Ik had bij een webshop allerlei tapenades en dipjes besteld voor dit weekend, heb ik wel vaker gedaan want het is echt onwijs lekker allemaal. Doe ik die doos net open zitten er twee maden op het bakje tonijnsalade.

2 likes

Omg hier gingen wij vroeger wel eens naar toe, was dat helemaal vergeten! Ik ging ff googlen en kreeg weer helemaal jeugdsentiment met die raket en die achtbaan (waar ik voor de verandering in durfde omdat hij niet over de kop ging, bangerik die ik er was)
Ik zit nu te bedenken wat er ook alweer gebeurde in die raket, maar het heeft om de één of andere reden een indruk achter gelaten haha

2 likes

Oeeh jaa, daar heb ik veel tijd doorgebracht. Heerlijk.

1 like

Zijn er meer mensen die wél zin hebben in het weer komende week?? Ben echt blij met nog een beetje nazomer en nog even de warme ~zon op mijn gezicht voelen~.

34 likes

Ik ben zo blij, love 30 graden :smiley:

6 likes

Ja heerlijk!

1 like

Misschien kun je bij een kringloop kijken?

Ik heb nu iemand gekozen die verder alleen maar van die typische Marktplaats-dingen verkocht en volgens de reviews niet duizend fietsen, dus hopelijk is hij geen dief.

2 likes

Mijn oude tante is recentelijk overleden. Het was een best eenzelvig type, dus machtigde ze haar financiële waarnemer en verzorger om de uitvaart te organiseren. Mede vanwege corona konden maar weinig mensen komen, maar nu is er dus helemaal niemand van de familie uitgenodigd. Alleen ‘vrienden’, waarvan de waarnemer zegt dat ze die er perse bij zou hebben gewild. Oké, de familie zag haar niet heel vaak, maar ze had wel echt een band met haar andere zus (die weliswaar ziek is, maar echt wel zou willen komen) en diens kinderen. Het is toch raar dat er helemaal niemand van familie is uitgenodigd, zelfs een zus niet? Mijn moeder is ook helemaal een beetje wantrouwig geworden… Maar we kunnen moeilijk er gewoon zomaar heen gaan. Heel apart…