Ik had dat laatst ook terwijl ik op het perron nog m’n mondkapje uit mijn tas pakte en het dus de hele tijd vasthield in mijn hand hahah
Zou leuk zijn!
Het viel mij mee! Tuurlijk, fijn is het niet en het gaat net wat langer door dan je zou willen, maar het staafje is zoveel dunner dan ik mijn gedachten had.
Er kwam net een maaltijdbox binnen die we hebben besteld met drie maaltijden erin. Zitten allemaal verse groentes in die hier uit de buurt komen en ik vind het nu al helemaal leuk!
Mijn vriend heeft min of meer sinds het begin van corona alleen maar avonddiensten gewerkt. Ik werk overdag en vaak ook in het weekend dus we zagen elkaar superweinig, als hij thuiskwam lag ik meestal al in bed. En nu heeft hij kunnen regelen dat hij vanaf volgende week max. 2 keer avonddienst heeft en verder overdag werkt! Ben helemaal vrolijk nu, zo stom om de persoon waar je mee samenwoont amper te zien
Monchou? Belachelijk simpel maar op verjaardagen waar ik kom gaat 'ie vaak als eerste op. Of gewoon appeltaart met zo’n Koopmans pak maken, kan ook weinig mee mis.
Jaaa wat @Dazed zegt! Monchou taart. Je hebt geen oven nodig, mixer is ook niet echt nodig. Alleen een springvorm is handig. Of in ieder geval een grote schaal. Al is het een ovenschaal
Ik wil zondag naar het strand, eerst dachten we aan Zeeland, en dan richting Renesse of Breskens, maar misschien is een andere plaats juist ook wel leuk. Weet iemand een leuke plaats aan het strand waar het niet meteen mega druk is als in Scheveningen en je gewoon lekker kunt eten? Liefst niet in Noord-Holland want dat is meteen 3 uur rijden.
Ik vind Domburg altijd heel leuk! Kan je ook lekker eten
Al bedenk ik mij nu dat het ook jeugdsentiment is voor mij, dat doet ook wat aan de ervaring haha
Oh ja ben daar vroeger ook eens geweest! Heel veel plaatsen in Zeeland zijn jeugdsentiment dus dan vind ik dat altijd extra leuk haha.
Oh dit is echt zo sneu kan me voorstellen dat dit heel heftig is om mee te maken. Arme kindjes.
Gewoon een simpele bakmix van dr. Oetker halen en dan versieren.
Ja! Dit soort dingen liggen altijd gewoon bij de bakspullen
https://www.ah.nl/producten/product/wi228600/dr-oetker-decoratiestiften-kleur
Ja van dr oetker heb je van die schrijfstiften!
Great minds he
Oke ik heb dus net een tas verkocht via vinted maar deze meid woont in Frankrijk???
Dat is wel een goede deal! Ik ben nu wederom voor een goedkope fiets gegaan, maar als ik een duurdere ga nemen wil ik dat sowieso. We hebben nu geen opbergruimte binnen dus hij staat altijd op straat, ik kan me voorstellen dat dat een verzekering ook duurder maakt. Maar het is het alsnog wel waard. Nu maar ALTIJD dubbel op slot zetten, ik vind het echt bizar dat er dus waarschijnlijk elke nacht mensen de straten overgaan om naar fietsen te zoeken die enkel op slot staan en ze dan allemaal meenemen.
Zoutelande, Westkapelle? Veere is ook enig maar daar is geen strand
Ja, gaat op dezelfde manier zoals je iets naar iemand in Nederland verzend via Vinted :p. Inpakken / pakbon erop plakken / verzenden. Et voila. Bon voyage
Ja ik woon in een grote stad in een buurt die niet al te best bekend staat. Dus ik kan me voorstellen dat het voor mij ook richting de 7 euro gaat.