Wat je even kwijt wil #42

Ik kan in de Postnl-app zien dat mijn moeder mij een kaartje heeft gestuurd (herken haar handschrift) en nu kijk ik heel de tijd naar buiten om te zien of de postbode al komt

8 likes

Ik ga dinsdag met mijn vriend een dagje naar Schiermonnikoog :grin: en we gaan denk ik fietsen huren. Wat dus betekent dat ik weer moet fietsen. De laatste keer dat ik heb gefietst was in 2015 :tired_face: en dat was ook de laatste keer dat we op Schiermonnikoog waren lol. Fiets alleen daar :+1:t3:

3 likes

Ik heb volgende week vakantie en dan wordt het zo warm. Ik kijk er nu al naar uit!

Ik ga in Nederland op vakantie, moet helaas mijn katten missen :frowning:

Ik zit vandaag 2 jaar op dit forum, 3 jaar bij mijn werk… 11 september is een dag vol jubilea! :tada:

9 likes

Stuur me maar een pb als er weer zo’n protest is en je wil gaan, ga ik mee. Wou de vorige keer eigenlijk ook iets doen maar toen kon ik niet

2 likes

Voor het eerst dit jaar weer m’n haar gesteild, voel me gelijk weer anders

2 likes

Jezus…ik ging boodschappen doen met de dochter. Ze zeurde dat ze een ijsje wilde gaan eten maar eigenlijk hadden we daar geen tijd voor. Toch toegegeven. Blijkt er, terwijl wij bij de ijssalon zaten, iemand van het balkon gesprongen te zijn. Die is door het dak van de scapino naar beneden gevallen door het dak van de albert Heijn. Als onze dochter niet had gezeurd een ijsje had ik met haar in die AH gelopen :weary:

En mensen zijn zo’n vreselijke soort ook. Mensen die onder de politie linten heen lopen, die aan ambulance personeel vragen wanneer ze dan wĆ©l boodschappen kunnen gaan doen. Het halve dorp stond erbij te kijken. Het zal een familielid zijn die daar ligt en dat al die mensen een beetje staan te koekeloeren en te zeuren. :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Jemig wat heftig… ben jij Okee? Lijkt me nogal wat om van dichtbij ā€˜mee te maken’.

Wow, jeetje, dat is echt heftig! :pensive: En mensen zijn heel erg dan.

Ik heb ooit in een flat gewoond waar men gemiddeld eens per maand van de dertiende verdieping sprong. Goddank nooit gezien, maar daar waren mensen vooral heel erg van: ā€˜ach, er is er weer 1 gesprongen.’ Vond ik toen al heftig.

Lief :heart: Ben redelijk oké. Heb een verleden met suïcide pogingen dus het roept wel wat op, maar ben vooral geschrokken van de reacties van anderen mensen erom heen. Alsof het een omgewaaide boom is ofzo, alsof het niet om een persoon gaat die een laatste wanhoopsdaad heeft gepleegd maar om een lek in het dak :woman_shrugging:t2:

2 likes

Nevermind, ik lees al waar. Ik ben bij mijn ouders en we hoorde al heel de tijd een helikopter. Zo erg :frowning: voor de medewerkers en klanten ook die er waren.

Sommige mensen zijn ongelofelijk. Ga lekker naar de dirk

Ik ben zojuist in de verkeerde intercity gestapt waardoor ik 1,5 uur later thuis ben. Waarom ben ik zo verstrooid. Heb ook al enorme honger.

Dat wist ik nog idd, maar wilde er niet zelf over beginnen. Bizar hoe egoĆÆstisch mensen op zo’n moment zijn - boodschappen zijn idd veel belangrijker!
Blij dat je Okee bent!

1 like

Ik ga vanavond eeeeindelijk weer eens zuipen, voor t eerst sinds feb. Dus nu even een dutje natuurlijk want ik word er niet jonger op

5 likes

Weet niet zo goed waar ik dit moet posten, maar wil het even kwijt.

Ik heb sinds ik me kan herinneren problemen met slapen. Al vanaf een jaar of acht slaapverlamming en hallucinaties rond het in slaap vallen en wakker worden, en ik word heel vaak 's nachts wakker of kan niet in slaap vallen. Ik kan me ook heel veel details van mijn dromen herinneren altijd (en heel veel dromen en vaal nachtmerries).

Vannacht had ik weer een superslechte nacht. Weer midden in de nacht wakker geworden en daarna minstens vijf keer slaapverlamming, ik was doodsbang. Nu denk ik echt dat ik er iets mee moet gaan doen. Ik ben de hele dag weer zo moe geweest, echt kapot van vannacht. En waarschijnlijk ga ik juist daardoor vannacht weer een slechte nacht hebben, het is slopend.

Heeft iemand hier misschien soortgelijke ervaringen? En wat hebben jullie ermee gedaan?

Ik heb maar tot 14 uur gewerkt, dat is wel genoeg om te lui te zijn om te koken toch? Uber 1+1 gratis pokebowls moet kunnen.

5 likes

Pff ik word al zo lang lastig gevallen door mijn ex. Al bijna 2 jaar nu en het lijkt alleen maar erger te worden. Word er zo moedeloos van…

Vervelend! Een vriendin van me heeft er ook al echt te lang last van. Bizar eigenlijk. Hoop voor jou dat het binnenkort eens gaat ophouden ):

1 like

Ugh ik had niet onder m’n weighed blanket moeten gaan liggen. Nu wil ik niet opstaan

4 likes

Lief! Ik hoop hetzelfde voor je vriendin! Echt heel naar dit soort situaties.