Wat je even kwijt wil #42

Ik ben echt one issue vandaag maar ik heb een barrel gekocht en nu helemaal gefixt. Nieuwe lampen, nieuw slot, nieuwe handvaten, nieuwe fietsbel. Banden flink opgepompt en ik ben klaar om te gaan.

Alleen ik heb altijd ruzie met mijn fietspomp. Ik weet niet of ik een shitty fietspomp heb of dat ik onhandig ben. Ik heb gewone Dunlop ventielen dus het moet makkelijk zijn, maar het is heel zwaar of dat ding vliegt er vanaf. Ik moet eigenlijk zo’n ouderwetse hebben met een klemmetje.

2 likes

Ik heb het perfect passende alternatief gevonden voor dure zakken in mijn Brabantia Bo, maar het zijn lavendelgeur zakken van de lidl ZO GOOR… Maar de gier in mij zegt: 10 cent per zak goedkoper :face_vomiting:

4 likes

Ahhh ik krijg een foto van mijn moeder waarop mijn oma voor de eerste keer sushi eet. Ze kijkt helemaal happy haha!

28 likes

Je kan dit makkelijk zelf doen, is op 5 minuten gebeurd. De luchtdruk staat vaak aangeduid in de binnenkant van je portier of googelen. Machine instellen en wachten tot de machine piept.

5 likes

Weet niet wat het is maar ik heb de laatste dagen weinig zin om online te zijn? Als in, op Whatsapp etc. Gewoon geen zin om de hele dag door een chitchat the hebben met mensen, mensen zien Whatsapp tegenwoordig meer als msn dan wat anders :sweat_smile:

4 likes

Hit me up als je wil dan doe ik graag mee! Was even niet zeker waar je woonde maar als @Dazed reageert weet ik waar het is :+1:

2 likes

Oh ik ging eigenlijk gewoon op stadsie af haha, dat wordt niet echt voor andere steden gebruikt toch? Nouja als het ergens anders is wat geen 3 uur reizen is wil ik er ook nog wel voor in de trein stappen

1 like

Dat soort dingen weet ik dus niet haha voor hetzelfde geld gebruiken ze dat ook in groningen :joy: maar als dat het is wil ik je best oppikken hoor.

@mikselke grappig, die koop ik juist expres! Maar na drie minuten is de geur eraf dus je hebt er niet lang last van.

2 likes

Hahaha nou komt in ieder geval goed dan :ok_hand:t2: ben nu wel benieuwd @anon50301661

1 like

Bleeehhh ik ben lui en hang op de bank maar heb pas 6000 stappen. Ik heb een streak van 49 dagen en die wil ik niet zomaar verbreken :weary:

1 like

Ik haalde de auto net op bij de garage en ze vertelden dat ik niets hoefde te betalen, omdat mijn vader al contact met ze had gehad om de rekening te betalen :eek: :inlove:

49 likes

Ahhhhhh zo lief hahaha echt zo’n pappa ding om te doen

2 likes

Ja echt een hele leuke en lieve verrassing :inlove:

@nello Banden oppompen is heel makkelijk, maar ik heb het ook de eerste keer samen met mijn vader gedaan. Had ook het idee dat hij het leuk vond om te kunnen helpen dus je zou het ook alleen al daarom samen kunnen doen

Ik voel me echt Monica Geuze. 2e thuisbezorgd maal is onderweg! Gister zijn ze ook geweest, eergister ook twee keer :flushed:

16 likes

Ik ging net eten halen voor mezelf, en mijn man vroeg vlak voordat hij wegging of ik wat biertjes voor hem mee wilde nemen, ben ik die vergeten en nu moet ik weer terug naar de supermarkt pfff :roll_eyes::-1:

Ik voel me dan altijd zo beschaamd tegenover buren als ze weeeeer een thuisbezorgd fiets zien stoppen :joy:

1 like

Ik kan niet bedenken wat ik wil eten, dus heb ik nog steeds niet gegeten. Lekker bezig :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb al dagen trek in kapsalon

1 like

Ik zag van de week iemand met zon thuis bezorgd fiets fietsen en er viel iets van zn fiets. Heeft tie gewoon opgeraapt en weer meegenomen. Eet smakelijk

Iemand aanraders waar lekker te eten(of lunchen) of andere tips in de buurt van Harderwijk, Veluwe? :smile: