Er zijn veel mooie camera’s! Ik heb zelf sinds kort de fujifilm instax square sq6 en die bevalt goed
Nee is zo’n met 2 bakken. Een rechthoekige
Vriend en ik hebben allebei geen zin om te koken dus nu is er pizza onderweg!
We hadden te moeie armen want te hard gekanood en teveel wijn en pasta op gister dus het is onbeslist gebleven Ook een typische uitslag wel. Ik ga hem nog uitdagen om het thuis af te maken, ik moet die massage!
Mijn tandpijn saga gaat door. Spoelen heeft het denk ik al wel wat geholpen. Hele dag verder alleen yoghurt gegeten omdat ik bang ben om kracht er op te zetten. Net twee warme burgers gegeten en m’n bek doet weer net zoveel pijn als ervoor. Dit komt gewoon niet van het klemmen. Ik denk dat ik maandag maar naar de tandarts moet. Zucht
Weer hele dag in bed gelegen. Ik wilde vanaf vandaag leuke dingen gaan doen in de weekenden maar mijn hond kan nu niet alleen. Mijn zusje is te laks en is nu haar kamer opruimen inclusief scherp uitstekende dingen waar hij zijn wond aan kan open halen. Soms haat ik mn leven echt zo erg dat ik mezelf gewoon niet kan vermaken. Ja met slapen of eten, maar meer ook niet.
Ik was gewoon doelloos door insta aan het scrollen toen ik opeens een foto van m’n overleden collega tegenkwam. RTL nieuws had hem gepost als corona overledene. Ik schrok zo erg dat hij daar opeens stond dat ik direct moest huilen. Echt heel naar, ik kende hem niet super goed, denk dat ik vooral moest huilen door het onverwachte.
Ah mijn zusje is zo schattig. We keken een mukbang met een Koreaans meisje en toen zei ze: “Hoe kunnen Aziatische meisjes zó knap zijn?!” en daarna wilde ze een liedje kijken van die bekende koreaanse band(geen idee hoe ze die kent, was BTS) en toen bleef ze maar zeggen: “Hoe kunnen ze zo knap zijn?!?! Ze zijn zo mooi!”
OH en binnenkort wordt ze tien en ze is helemaal exited over dat ze dan tiener!!! is
Mijn vriend heeft de taak om de planten te verzorgen. Alleen het gaat het niet zo goed. Dus ik heb de pannenkoekplant vanmiddag weggegooid en hij is net thuis. Ben benieuwd wanneer hij het opmerkt en wat zijn reactie is😂
Omg ik had drie gemiste oproepen en drie voicemails van mijn oma binnen tien minuten. Voicemail geluisterd en ze vroeg of ik haar zo snel mogelijk kon bellen. Nou ik schrok me natuurlijk de pleuris en dacht dat er iets ergs was. Maar nee. Ze wilde me uitnodigen voor de verjaardag van opa .
Ik ben in een wc in een restaurant en gelijktijdig liep er een vrouw naar binnen met mij maar ik wil gewoon ff rustig kakken als ze weg is maar ze doet er zo lang over
Oh gelukkig, kun je echt van schrikken he, heb ik ook weleens bij mijn moeder of oma, maar dit is een leuke reden!
Waarschijnlijk zit ze zelf ook lekker te kakken haha of te wachten tot dat jij juist weggaat
Omg dit was mijn grootste ergernis op de camping hahaha. Elke keer als ik dacht: ‘nu is het lekker rustig’ kwamen er weer mensen binnen. Zelfs in de nacht
Gelukkig hebben we volgend jaar privé sanitair hahaha
Ik realiseer me nu dat ik nog nooit van m’n leven heb gepoept in een restaurant.
Ik kan ook gewoon een uur daarna niet eten, ik voel me dan zo smerig.
Zijn ze in Duitsland zo homofoob? Ik ben in Hamburg met m’n vriendin en als we hand in hand lopen worden we echt aangestaard alsof we aliens zijn
Ik ben op een silent disco (coronaproof, zittend, afstand, strenge beveiliging) en omg ik leef op
Ik mis het uitgaan zo !!!
Geen idee? Misschien net toeval? Ik zag van de week in zuid duitsland wel een same sex koppel het heel knus hebben en daar keek niemand van op( haha maar dit zegt dus niks!)
Wat stom zeg!
Wtf wat zijn sommige mensen toch ongefuckinglooflijk. Lang verhaal kort; ik heb besloten op social media korte updates te delen over mezelf en de ziekte wanneer er iets noemenswaardigs te updaten is. Omdat ik niet iedereen altijd spreek terwijl ik het wel belangrijk vind dat sommige mensen op de hoogte zijn en voor m’n eigen verwerking ook een beetje, denk ik. Zoals ik er nu in sta iig. Nu gebruikt een dude die update van gister net gewoon om via Whatsapp alsnog met me in contact te komen (terwijl hij gewoon in een relatie zit en ik eerder al heb aangegeven toen geen behoefte aan daten [en zeker ook niet met hem] te hebben). Het klinkt zo misschien als bijna niks ofzo, maar ik heb er eigenlijk echt geen woorden voor dat hij dit zo onwijs misbruikt in mijn ogen zodat z’n eigen fucking ego gestreeld wordt en ik dan wel zou regeren ofzo op hem.
En ik merk dat ik me al zit te verantwoorden voor het delen van die update. Moet ik het dan misschien maar niet doen… of ik ben momenteel gewoon emotioneel instabiel en vat het te heftig op ofzo. Ik weet het niet maar wat een kutmoment en nu voel ik me verdrietig.