Wat je even kwijt wil #42

:heart:

1 like

21:31 tijd om mijn koffer in te duiken

Je kunt altijd en overal je behoefte doen in principe

17 likes

Nee niet verontschuldigen!
Stom dat hij dit weer aangrijpt, mensen zijn zo doorzichtig :frowning:
Sterkte met je situatie

Edit; verantwoorden schreef je, niet verontschuldigen / maar ook dat hoef je niet te doen in mijn optiek

1 like

Kijk eens wie er net brokjes kwam eten uit m’n hand :partying_face:

En ja, ik heb gehuild omdat ik zo blij ben haha

130 likes

Oh wat ontzettend fijn! :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wat een loser! Kun je hem niet overal blokkeren? Zonde als je er alleen voor hem mee zou stoppen, terwijl je er eigenlijk veel steun uit haalt.

2 likes

Aww, fijn dat het de goede kant opgaat :heart_eyes_cat:

1 like

Wat is Peter Pannenkoek nou weer tering irritant

2 likes

Yes ik heb een egel in de tuin!!! Eindelijk :clinking_glasses::clinking_glasses: hopen dat ie blijft

47 likes

Volgens mij heb ik netelroos :weary: Zit ineens helemaal onder de rode vlekken en bulten, en het jeukt echt als de tyfus ): Heb ook geen idee wat het veroorzaakt heeft. Ik heb nu maar een hooikoortspil genomen en hoop dat het zo minder wordt want geen idee hoe ik zo ga kunnen slapen :upside_down_face:

Random, maar heb echt een leuk account met oude Spice Girls-foto’s gevonden. :star_struck:

4 likes

Kan het misschien ook van een processierups zijn?

Ik denk het niet! Het zijn ook veel wat grotere vlekken en ze zitten ook helemaal over m’n bovenlichaam en bovenbenen terwijl ik de hele dag gewoon kleren aan heb gehad :sweat_smile:

@Lula zit je iedereen dat bankje te tippen

11 likes

Koude washandjes werken ook + mindset haha. Ik heb altijd elke dag de hele dag door jeuk en het negeren werkt het beste

Dankje!

Ik ben zo naar de klote het js NIET goed

Ja ik heb net even koud/lauw gedoucht en dat hielp wel even! Mindset is nog moeilijk haha, voor nu ga ik voor afleiding (serie kijken) en dat werkt redelijk :’) Wat rot zeg, dat je daar dagelijks last van hebt :frowning:

Ooooh zo leuk! Wij hebben er ook iedere avond een, heel soms twee. Heb je egelvoer? Als je dat af en toe neerzet is de kans groter dat hij terug komt :heart_eyes:

1 like