Wat je even kwijt wil #42

Nee maar heb wel water, kattenvoer en een kartonnen doos voor hem klaargezet! Ik wist niet dat er speciaal egel voer bestaat :flushed: krijg je dat gewoon bij de boerenbond oid?

1 like

Lief! Ja ben oke :heart:

2 likes

Ik heb echt het idee dat ik dit elke week van jou lees.

Ik zou proberen te slapen, morgen voel je je waarschijnlijk ook kut maar wel beter.

4 likes

Ufdjsbbskaksbsbsnsjwjwbsbnnsksnsbs de wc zit nog steeds fucking verstopt, ik word gek!!! Heb er al 2 flessen Destop doorgegooid, met een kleerhanger erin zitten roeren, met handschoenen lekker erin zitten graaien, … maar ik voel niets en er komt maar geen beweging in. Heb het gevoel dat de wc ook een beetje een gekke vorm heeft ofzo. De plopper die ik heb is te klein om vacuüm te zuigen. Terwijl ik dit typ begint mijn buik ook een beetje pijn te doen :cry: ik voel me vies :cry:

1. Wat een debiel
  2. Waar woont hij dan ga ik daar ff langs
  3. Jij bent degene die bepaald wat je wanneer en wel of niet deelt. Jij hoeft aan niemand hierover verantwoording af te leggen en je vooral niet schuldig voelen. Echt niet!
  4. Je doet t supergoed :heart::heart:
5 likes

Ik heb een pak gekocht bij de dierenwinkel :grin:

Ik ben 'n uur af en aan met een mug bezig geweest (en ondertussen 4 of 5 muggenbulten verder) en hij is volgens mij nu eindelijk dood…!

Edit: hij was inderdaad dood, kwam er nog één, toen nog één etc. Toen besefte ik het pas, mijn raam staat altijd open 's nachts maar normaal met een hor maar omdat ze alles geverfd hebben zit die er niet in. Nu ben ik maar beneden op de bank gaan liggen

‘We gaan vanavond echt op tijd naar bed en op zondag nog nuttige dingen doen’. Eindstand: 3 horrorfilms en alcoholische versnaperingen verder en dat wordt deze zondag n iets.

5 likes

Toevallig woont hij lekker tussen ons in. Van de week eieren gooien met 30 graden!

@Alicante hij is idd geblokkeerd ondertussen, lul

6 likes

Kan mij voorstellen dat je ervan schrok, dat verwacht je niet tegen te komen! Ook al kende je hem niet goed, het kan je toch opeens aangrijpen.

2 likes

Whuuut, ik heb gesport.

2 likes

Nu al!?

2 likes

Je kunt ook een plastic zak vullen met water, die in de pot duwen en dan er hard uit trekken. Beetje zelfde effect als zo’n ontstopper.

1 like

Ja met YouTube. Maar is echt niets voor mij :joy:

Hahah mn vader probeert me te appen:

aan het typen
aan het typen
aan het typen
aan het typen

:eyes: ja is goed, ik wacht wel

31 likes

Haha dit is mijn moeder. Het antwoord is vaak ook teleurstellend kort en beknopt.

9 likes

Zeuw sportschool weer overleefd en m’n tandpijn begint een beetje te kalmeren. Denk dan toch een ontstekingsreactie ofzo? I don’t know. Lekker blijven spoelen en dan zal t vanzelf wel overgaan :sweat_smile: tijd voor kwark, koffie en Twitch.

Ik heb echt nul verstand van auto’s, maar voor een goede tweedehands he, in welke prijsklasse kan ik dan het beste zoeken? Hoef echt geen splinternieuwe auto, maar hij moet ook niet uit elkaar vallen van ellende en ieder ons gezeik naar de garage moeten. Ik zat zelf rond de €5000 te denken, maar geen idee of €3000/€4000 ook fatsoenlijk kan zijn of dat je dan echt een koekblik koopt

Ok. Gr. Mama

15 likes

Het is me gewoon gelukt om na wakker worden 2x verder te dromen in een droom die me wel beviel. :smirk::smirk::smirk: Knappe prestatie.

_

@anon44204370 Het is wel handig om iets meer te weten wat je wilt, anders is het vrijwel onmogelijk antwoord geven op je vraag. :sweat_smile: Wat voor formaat, hoeveel jaar oud? Ik zou eens op gaspedaal.nl wat kenmerken in de filters zetten, dan krijg je wel een beetje een gevoel wat je kunt kopen voor 3500 of voor 5000 euro.

1 like