Wat je even kwijt wil #42

Meine Gute, ik had vanmorgen al beetje maagkrampen maar ik toch dapper naar de sportschool want had een afspraak. Nou na het buikspierdeel (bijna het eind) werd ik me even misselijk! Ben maar weggegaan maar voelde zo kneuzerig… Ook echt geen idee waar het van komt want heb niks over de datum ofzo gehad (of er zal e-coli in mijn ijs gisteren :joy::joy:)

Ik werk zelf een paar keer per week op de slaappoli van een ziekenhuis. Mocht je er echt graag iets aan willen doen zou ik proberen om bij de huisarts een verwijzing voor zo’n poli te krijgen (zijn er meerdere in Nederland). Er wordt dan een onderzoek gedaan naar de hersenactiviteit tijdens de slaap in combinatie met hartslag, zuurstofgehalte, ademhaling en spierspanning (een polysomnografie heet het). Daarmee kan vaak heel goed vastgesteld worden of en waardoor slaapverlammingen of andere slaapproblemen optreden. Voor slaapverlammingen is ook bepaalde medicatie die dit tegengaat, dus er kan zeker iets aan gedaan worden.

2 likes

Moet zoveel doen vandaag maar nul zin en wil mijn vriend zien maar dat gaat niet en bleg.

Gisteren een bruiloft gehad en het was zó fijn om weer eens een feestje te hebben. De kater is alleen minder :joy:

11 likes

Ben aan de wandel en had zo’n zin in een ijsje, maar: lactose-intolerant en normaal neem ik dan van die lactetant-pillen, maar die had ik uiteraard niet bij, dus: eigenwijs en toch ijsje gehad, en nu kei hard naar huis aan het wandelen, omdat ik al vanalles voel rommelen in mijn buik. :scream:

Ik zie dit voor me

tenor

33 likes

Close. Ben binnen!

4 likes

Nee nee. Je mist de foto van die renner die de dunne langs zijn benen heeft lopen

This text will be blurred

12 likes

Neeee normaal ben ik niet zo’n zeikerd, maar omg doe in spoiler plz!

Hahahaha ohhh :flushed::joy:

1 like

Ben ik al mee bezig maar er gaat iets mis

1 like

Aw dit vind ik oprecht gewoon heel zielig

23 likes

Heel dapper! Bij mij is deze gok een keer misgegaan op 200 meter weg van mijn huis :sob:

Ja ik ook. En die foto die dan tot het einde der tijden rondzwerft

14 likes

Oh dit vind ik echt zoooo sneu, ik voel de ellende gewoon.

@Plukkies Oh dat is echt vervelend! :worried:

2 likes

En hij heeft die marathon ook nog uitgelopen. :muscle:

2 likes

Ik liep net over straat en in hoorde hey! Hey! Hoi! Dus ik keek? Ik zei hey. Was dat de vent waar ik vrijdagnacht een patat oorlog had gehaald en gewoon beetje random mee gepraat had. Toen vroeg hij hoe is het? En of ik volgende week zin had om te zwemmen met hem? Ik zoek er niks achter ofzo maar hij vroeg nog die vrijdag of ik een vriend had etc. Anyway ik vond het een beetje vreemd. Maargoed hij is iig spontaan haha.

2 likes

Ik ga dinsdag zwemmen en nu moet ik natuurlijk weer helemaal waxen en epileren en mijzelf klaarmaken. Dat wil ik zelf, maar is zo’n werk.

Ik lig nog in bed

10 likes

Neeeeeeee godsamme ik heb corona.

Ik ben oké verder hoor, maar dit is kut.

3 likes