Ah nee! Via wie/wat denk je? Werk?
Afgelopen week is een collega bij mij op school positief getest. Denk dat ik het daar ook opgelopen moet hebben.
Ben als de dood dat de school nu gesloten wordt.
Oh ja dat heeft gelijk veel impact. Probeer het maar los te laten, je kan er niets aan doen en je hebt er toch geen invloed op.
Oh wat rot!! Hoe voel je je? Hopelijk valt het mee en ben je er snel weer bovenop
Mijn huis is onbedoeld een wespenval geworden? Ze komen steeds naar binnen door het raam dat op de kiepstand staat, en vervolgens snappen ze niet hoe ze weer naar buiten moeten pas als ik het raam wagenwijd open zet snappen ze hoe ze naar buiten moeten. Zo dom hahaha
En er is weer een bezorger onderweg
Vanaf morgen echt weer de sportschool in, wellicht kan ik mezelf weer even motiveren om 5x per week te gaan. Zodra de 10 kilo er dan weer af is vind ik het dan weer helemaal prima om het bij “sponseren” te laten, haha.
Ja, ben ‘gewoon’ verkouden geweest alleen dan met flinke hoofdpijn (ik heb nooit hoofdpijn) en buikloop. En mijn vriend nu precies hetzelfde, dus die gaat dinsdag ook voor een test.
Woooow hoe kan dit en waarom zien deze personen er niet extreem vermagerd uit?
Ik heb echt het gevoel dat er veel te weinig uren in een week zitten. Full time werken (in ‘t onderwijs), part time studeren, een teamsport, een sociaal leven én nog wat me-time lijkt bijna onhaalbaar . Nu is het alweer VIER UUR, heb ik vanochtend al gewerkt, wedstrijd gehad (gewonnen heuj) en nu moet ik nog meer werken, terwijl ik ook nog even wil CHILLEN deze zondag.
Ok rant over.
Wilde graag een sport weer oppakken maar werk 36u dus kan alleen om de week en dat mag dus niet helaasss. Ik zoek echt iets wat ik vast heb voor die vrije dag zodat ik niet de hele dag op de bank hang
Kan het alsjeblieft nog even heel lang dit weer blijven. Ik heb nog zoveel zomerkleding dat ik nog wil dragen. En dit is voor mij echt zomer gevoel, niet te warm, zon op je gezicht en heerlijk blote armen en benen
Heeft iemand een opblaasbare sup? Ik wil er 1 kopen, maar weet even niet welke
Weet iemand of er iets van een tweedehands opkoop iets bestaat voor kleding? Heb een grote paxkast vol kleding die ik nooit meer draag. Vind dat echt teveel moeite om dat per stuk helemaal online te zetten en ieder ons gezeik wat te moeten verzenden. En iets voor een klein prijsje verkopen waardoor de verzendkosten onderhand duurder zijn schiet ook niet op natuurlijk. Dus eigenlijk zou het ideaal zijn als er een site of winkel zou bestaan die het voor een leuk prijsje helemaal opkoopt en het dan doorverkoopt. Weet iemand of dat bestaat? Heb net online zitten zoeken en kwam alleen iets tegen waar je 20 cent per kilo krijgt. Maar dan hou je er zo ontzettend weinig aan over dat dat alsnog vrij weinig nut heeft
Gewoon naar 't leger des heils, kringloop of zo’n textielbak brengen?
Ik doneer kleding die ik niet meer hoef, maar die nog wel goed is vaak aan de kledingbank (zelfde principe als de voedselbank, maar dan met kleding, gezinnen met een laag inkomen kunnen daar eens in de zoveel tijd gratis of voor een hele lage prijs kleding komen shoppen). Je krijgt er weliswaar zelf niks voor terug, maar je weet wel vrij zeker dat het goed terecht komt bij mensen die het echt kunnen gebruiken, dat vind ik wel een fijne gedachte! Bij de kringloop en textielbak weet je dat nooit zeker en wordt er ook wel veel weggegooid, dat vind ik dan toch zonde.
Ik lees af en toe nog even mee, maar heb niet zo’n zin meer om te posten. Ik ben heel benieuwd waar je denkt me gezien te hebben! Ik heb jou niet opgemerkt, anders had ik wel ff gezwaaid ofzo. Vind het sowieso bijzonder hoe veel we in dezelfde omgeving zitten en hoe weinig ik je tegenkom haha
Ik wil stamppot andijvie maken maar nu heb ik daar totaaaal geen zin in maar heb toch besloten het vanavond te maken anders moet ik de andijvie weggooien en de aardappelen, want die had al zo’n 35 procent sticker korting. Ik had een paar jaar geleden het dan sowieso niet gemaakt en later weggeflikkerd. Ik denk dat dit het eerste jaar is dat ik echt heel weinig eten heb verspild en dat voelt toch wel beter.
Hi wat onwijs verdrietig voor je. Ik ga momenteel door een zelfde periode heen. Heel pittig. Als je even wilt kletsen, kan je me altijd een berichtje sturen!
Pfff ik heb opeens het idee om een pony te laten knippen en mijn haar donker te verven. Het is maar goed dat ik geen geld heb, want anders zat ik morgen bij de kapper
Aankoopkeuring laten doen! Heb ik bij mijn afgelopen twee auto’s laten doen. Dan weet je wat er mis mee is en dan kun je daarop je bod baseren