Wat je even kwijt wil #42

Wellicht dat dit je helpt??

Ik had eerder deze week ook een sms van postNL met dat ik 6.75 zou moeten betalen voor een pakketje dat onderweg zou zijn. PostNL gemaild en bleek ook phishing

Heb ook nog nooit eerder een SMS gehad, vlg mij doet PostNL daar niet aan

Thanks! Heb er net maar 1 besteld :see_no_evil: lekker impulsief

2 likes

Ik ben dus verhuisd van een industrieel gebouw middenin de stad naar een huis in een volkswijk en ik vind het zo leuk. Ik sta nu te wachten op mn frietje spiegelei en iedereen kletst met me, in de stad was dat echt anders

30 likes

Als ik soep maak is het echt altijd opeens gelijk 6 liter ofzo. Ik kan nooit een keer normaal 2 liter soep maken :joy::tired_face:

3 likes

Is er iemand die ervaring heeft met een “hypnose/virtuele maagband”?

Bachata tijden slechte tijden word steeds leuker. Mn vriendin had haar vriend mee genomen naar een bootcamp. Dat vond hij zo leuk dat hij ook op les wou. Nu hebben ze vandaag les en iedereen zegr last minut af dus ze heeft priveles met dr vriend van de man die met haar is vreemd gegaan.

Ik baal bijna dat ik er niet meer op zit haha

32 likes

Ik heb een opblaasbare kano!

1 like

Hoe werkt dat dan?

@Alicante had op YouTube een gelijkaardige truc gezien met een plastic zak rond een wcborstel en heb het geprobeerd maar het werkte niet :neutral_face: maar zal straks eens enkel met een zak proberen

Heb dezelfde schoenen een maat groter gekocht en ga de te kleine schoenen retourneren in die doos. M’n vader was te snel met opruimen :weary: hopelijk merken ze er niks van.

Ik heb zon fijn weekend gehad :sunglasses:

6 likes

Ik zit weer in mijn pre-verjaardag crisis.
Altijd fijn.

1 like

Hahha ik krijg echt stress van deze man bij miljoenenjacht

2 likes

Zo anders ik wel ja haha! Maar ik hou wel van kandidaten die gewoon door gaan.

Zeg ik terwijl hij deal zegt haha

Hahha die sukkel winston schudt gewoon handen

2 likes

Hahah ja en dan die realisatie van ohhh
 fuck haha

3 likes

Ik kan soms zo agressief worden van mn moeder. Wil ze ondertiteling op netflix, stuur ik een 18 delige stap voor stap uitleg incl fotocollage en spraakopnames, zegt ze ‘nee dat lukt me niet hoor’

9 likes

Hahahaha erg he. Zo ben ik eens met de taxi naar mijn oma gegaan om 22:30 omdat “netflix het niet deed” eindstand, de wifi stond uit.

16 likes

Och hier ook zoooo vaak. Laatst ook, m’n moeder moest een laptop. Ik: neem geen Chromebook (anders moet ik dat allemaal uitleggen, net nu ze Windows beetje normaal kent. Naja
) belt ze me tien keer in de MediaMarkt. Ik zeg: nee geen Chrome book. Wat koopt ze, een Chrome book.

Nu kon ze niet aanmelden op haar hotmail. Ik: wat is het probleem dan? ‘ja het lukt gewoon niet!1!1!1!1’ ik daar heen want ik denk dat ze dat halve ding geslopt heeft, kon ze de aanmeld knop in de bogen balk niet vinden
 ‘oh moet ik me daar aanmelden.’

_57c8a1a431a592af806925e57258202f

En dit soort dingen gebeuren dan 10 keer per week.

24 likes