Wat je even kwijt wil #42

Hahahha ze zat nu hier en kon het vierkantje met de streepjes niet vinden

2 likes

Oh zo herkenbaar!! Mijn moeder is nog onder de 50 maar echt een digi noob. Ik moet ook elke keer opnieuw fotos van haar camera of mobiel op de computer zetten, omdat ze het na 10 keer uitleggen nog steeds niet snapt. En dan gat ze ook niet even zelf googlen hoe het moet he? :upside_down_face:

2 likes

Oh, dat zou inderdaad kunnen! Had een andere route dan normaa die dag! Zal voortaan beter opletten!

1 like

Saoto is zo lekker!
Houd enorm van Indo food maar Saoto wint in deze variant. Ik hou zelf niet van overdaad aan gebakken uitjes (als ik het bestel, gooit de ene tent wel alles al door elkaar, bij de ander wordt alles los bezorgd)

1 like

Ik zit te kijken naar allemaal personal trainers en oplossingen om fitter te worden maar ik vind alles te duur. Wat ik dus niet te duur vind is de sushi waar ik trek in heb. Hypocriet.

3 likes

Ik kon erachter dat ik van die gebarsten haarvaatjes op mijn dijen heb. Wtf dat is echt zoiets wat oudere vrouwen hebben :frowning:

1 like

En bedankt :sob:

Of ja dat is wat ik dácht. Heb het wel al jaren in mijn knieholtes, maar bijna op mijn kont? Ugh

Dinsdag eindelijk weer naar de kapper :partying_face:, laatste keer was denk ik bijna jaar geleden.

3 likes

Wat ik (en een vriendin) op mijn sportschool deden toen we fitter wilde worden maar cash flow low was: vragen naar de jongste/goedkoopste in uurtarief. 1x per week met hem aan de slag en de andere 2x in de week zelf met zijn schema variëren, en dan om en om betaalden we (je moet toch wat als arme student).

Zou nu ook wel een PA willen

1 like

Heb de nieuwe Mulan film gekeken (nee, niet voor betaald, ben niet gek) en meh?? Ze is zo’n apathisch persoon in de film, ik voelde er echt niks bij, terwijl ik de originele Disney echt heel leuk vind. En ik miste de liedjes, ook al wist ik dat ze er niet in zaten.

Welke heb je gekocht?

De liedjes zijn vervangen door filmen op genodice locaties!

14 likes

En het leuke en interessante personage van Mulan door een actrice die pro Hongkong politie is.

Wat ik overigens wel wist, en ook de reden is dat ik de film gedownload had en er niet voor heb betaald. Van de locaties wist ik niet, ga ik me over inlezen.

1 like

Pfoeh gelukkig heb je er niet voor betaald. Als ik alle reviews lees en zie is het echt slecht. Disney moet gewoon ophouden met live action remakes (behalve Taran en de Toverketel)

3 likes

Durf het bijna niet toe te geven, maar ik vond Aladdin wel een leuke remake.

10 likes

Las het ook toevallig van de week, blijkt maar weer dat disney alleen maar om geld geeft.

Disappointed but not surprised

4 likes

Mijn auto was €1250, 13 jaar oud en 24k op de teller. Heb er 5 jaar met mega veel plezier in gereden en was echt helemaal top, zou niet perse meer geld uitgeven omdat je denkt dat een goedkopere optie niet goed zou zijn. Met auto’s is het ook een beetje geluk hebben hoor, misschien koop je wel een auto van 10k en moet er na een jaar groot onderhoud gebeuren wat je een paar duizend euro kost, misschien koop je een auto voor €2000 waar je jaren zonder veel kosten in kunt rijden.

1 like

Die vond ik oke, maar niet zo nodig :sweat_smile:

@Zemraluani Bob Iger had idd het motto om kwantiteit boven kwaliteit te kiezen. Dat was/is zijn laatste jaren zeker te merken

1 like

Vond Aladdin (een van mijn lievelings cartoons) ook wel leuk maar wat theatraal? Dus qua decor/stijl leek het wat minder bewust “real” gedaan. Kleding/dansjes waren soms wat meer Indiaas (althans het Hollywood idee hierbij)?

1 like