Wat je even kwijt wil #42

Neee scheer je weg! :joy:

Ja, wel wat over de top en sowieso dat er dingen niet kloppen qua cultuur want Disney, maar ik kon het alsnog wel waarderen. Vond Will Smith ook heel leuk als genie ;p

@tijgerlelie omg nee. Ik heb echt spijt dat ik me door vriendinnen had laten overhalen om die in de bios te kijken, wat een verschrikking vond ik die film

1 like

Klopt was niet makkelijk om Robin Williams te evenaren (want held) maar Will deed het heel goed en gelaagd. Toch knap voor een paarse geest

Edit; blauw

1 like

En welke merken hebben het minste onderhoud nodig en zijn voordelig qua onderdelen?

Ik ben vandaag naar het strand geweest en ik ben zo slim geweest om mijn haar los te doen, ben al een half uur bezig om de klitten eruit te kammen maar helpppppppp. Waar is je moeder als je dr nodig hebt :tired_face:

Ik wil deze :scream:

6 likes

Hoe kan ik dit mn bed uit verbannen :sob::sob::pleading_face::pleading_face: iedere avond neem ik het me weer voor.

70 likes

Het is nog zo donker. 2 weken geleden was het al licht rond dit tijdstip. Gaat zo snel opeens

1 like

Even googlen en je hebt dat zo gevonden hoor.

Sinds ik zwanger ben, ben ik toch wel een beetje benieuwd naar het boek van Wil&Tien. Terwijl ik nooit dingen van influencers koop en ik ook denk dat het niet het geld niet persée waard is. Toch betrap ik mezelf op de gedachte om 'm te gaan kopen, whyyyy

1 like

Misschien heeft de bibliotheek het boek wel? Of marktplaats nog een idee?

Sinds een jaar heb ik twee hele leuke meiden ontmoet, ging een hele lange tijd goed. wel wat dingetjes wat ik raar vond maar dat sprak ik dan ook eerlijk uit. Nu ben ik eind juli door een van de twee enorm gebackstabbed en heb ik die persoon links laten liggen. En nu krijg ik van de ander alleen nog maar lief en leed appjes, alleen als er problemen zijn of wanneer die ander niks te doen heeft (zo komt het over). Weet op het moment gewoon zelf niet meer zo goed wat ik er mee aan moet en er mee wil. vind het lastig, ben zelf ook niet de makkelijkste en vind het ook moeilijk om nieuwe mensen in mijn leven te laten. maar dit kost ook weer zoveel energie dat ik niet weet of ik het moet afkappen of iets. zucht. Lekker cryptisch hier ook weer.

1 like

Welke lekkere snacks kopen jullie voor een wat langere autorit?

Ik had laatst ene zakje snackwortels, een zak chips, een reep chocola en een sate broodje. Vooral die snackwortels waren handig!

1 like

Ik heb me toch een potje slecht geslapen, niet normaal :triumph:

Ik heb zooo geen zin in deze week. Het is zo allemaal hetzelfde sinds maart al. Al een fucking half jaar thuis wtf. Mijn motivatie wordt steeds minder. Iemand tips hiervoor? Probeer collega’s wel te bellen en zo, maar het is het net niet. Ik vind het werkende leven al een sleur en nu elke dag thuiswerken in mijn eentje is helemaal.
Ken zelf niemand in mijn omgeving die ook al halve jaar thuiszit. Of mensen werken in de zorg bv of kunnen af en toe een dag naar kantoor.

1 like

Wordt er niets sociaals gestimuleerd? Digitale koffiemomenten oid? Ik merk juist dat ik het na 6 maanden soortvan heb geaccepteerd (sorry heb je geen fluit aan).

Ook niet een paar collega’s waarmee je bijv. een digitale borrel kunt organiseren in het team? Of aankaarten bij je teammanager/teamleider? Er is ook geen mogelijkheid bij jullie om bijv. 1 dag per week naar kantoor te gaan?

Mn zusje heeft een veenmol gespot :nauseated_face:
En nu stuurt mn zus dit in de app😩

Naaar van, hij houdt hm gewoon vast
4 likes

Een vriendin van mij vindt winkelen bij een Alie/WIsh enzo verwerpelijk maar koopt zelf 3x per week bij Amazon zooi. Ik snap het niet.

2 likes

Ik heb dit al járen, net als spataderen op mijn kuiten (ben 32). Ik heb voor mijn gevoel ook echt van die oudevrouwenbenen :sweat_smile:

1 like

Huh maar als je het toch weet kun je het toch gewoon delen?

5 likes