Shit de koffie is op
Nightmare
Ohh dat is een goed idee!
Ik zag ook iets over personal training in groepjes van 4, maar met zulke dingen heb ik dan het idee dat ik dan tussen 3 vriendinnen kom ofzo, haha
Ja, ik hoop dat mân vriend zo gaat halen, dan hoef ik zelf de deur niet uit hehe
Sinds ik vrijgezel ben voel ik me een beetje âgeclaimdâ door een vriendin, zie haar regelmatig en we spreken elkaar heel veel, maar nu stuurt ze berichtjes met de vraag wanneer ik vrij ben (werk onregelmatig), dus dan noem ik de dag en dan zegt ze âmooi dan gaan we dit en dat doenâ. Eh okĂ©, mag ik zelf bepalen wat ik op een vrije dag doe?
Gewoon zeggen dat je geen zin hebt of dat je je eigen plan trekt.
Mijn kat vindt het maar niks dat ik weer deels online les geef en dat ie dan geen aandacht krijgt.
Lijkt mij niet meer dan verstandig dat je hem niet binnenlaat. Ik heb ook nog nooit gehoord dat ze daarvoor in je huis moeten kijken of het mogelijk is. En dan nog zou je van te voren daarover geĂŻnformeerd moeten worden. Verstandige beslissing.
Nou zonder informatie vooraf zou ik dat ook niet doen hoor, zeker niet als je alleen thuis bent. Je zou straks aan je buren kunnen vragen hoe het ging en of het echt voor glasvezel was. Of even je woningbouw of het bedrijf waar hij voor zei te werken bellen.
Zooo ik ben nog steeds brak van zaterdagavond. Blij dat ik vanochtend online les had, want nu kan ik lekker de hele dag in mijn joggingbroek zitten en zijn mijn enorme wallen niet zo zichtbaar.
Voor glasvezel moesten ze toen wel bij ons in huis kijken. Weet niet meer precies waarom, iets met het aanleggen van een kabel ofzo. Maar alsnog zou ik hierover eerst bericht willen ontvangen. Zou niet zomaar iemand binnenlaten @pastelzwart
Dat picnic één artikel niet had en ik daar dus zometeen de deur voor uit moet.
First world problems.
Misschien niet heel feministisch maar ik zou m eerder binnen laten als ik samen thuis zou zijn met mijn (niet bestaande) man dan als ik alleen thuis zou zijn. Het klinkt alsof de buren samen zijn en jij alleen? Goed opgelost dus
Toch de tandarts vanochtend gebeld en net geweest. geen wortelontsteking of iets gelukkig. âgewoonâ een ontsteking aan het tandvlees. Wel een opluchting eigenlijk. Nu dit maar uitzitten.
Wat zei de politie? Ik vraag me af wat zoân man dan wil doen als jij 'm toch binnenlaat?
Misschien ben ik hier te naĂŻef voor, maar ik liet laatst ook gewoon een man binnen die zei dat hij naar onze afzuiging moest kijken (al wist ik wel dat dit eraan zat te komen, maar niet per se die dag). Hij had wel werkkleding aan overigens.
Hier in de buurt is ook door KPN glasvezel aangelegd. Wij hebben hier brief over gekregen en ons aangemeld. Een aantal weken (misschien zelfs wel maanden?) later stond er ook ineens onaangekondigd een meisje voor de deur die wou kijken / aangeven waar de aansluiting moest komen. Dit was wel echt van KPN, 2 weken later werd de kabel hier in de straat gelegd. Als nog goed hoor dat je hem niet binnen hebt gelaten, had ik ook niet gedaan, maar even als âtegengeluidâ dat het misschien wel gewoon âkloptâ.
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je je mentaal in de knoop zit? Ik heb vandaag zoân dag dat ik om alles moet huilen en me niets waard voel. Ik heb net een paar uur verlof opgeschreven en neem de rest van de dag een mentale pauze
Vakantie dag 1: huis gepoetst. Wild leven.
@pastelzwart bij ons was dit inderdaad ook zo.
Kwam ineens iemand onaangekondigd aan de deur.
Toen hebben ze een sticker erop geplakt dat het in orde was.
Dat was niet via kpn zelf, maar een bedrijf dat zij inhuren.
Ik heb ze toen dus binnen gelaten, maar ik had er ook een raar gevoel over. Dus goed dat jij het niet hebt gedaan!