Wat je even kwijt wil #42

Heel herkenbaar, zo is mijn dag vandaag ook. De
Flat waarin mijn man en ik 7 jaar geleden zijn gaan samenwonen en genoeg hebben meegemaakt zijn ze aan het slopen, en ik ben me toch een potje emotioneel daardoor.

Helaas moet ik zo naar het werk vertrekken en ben pas tegen 21.00u klaar waarschijnlijk :triumph:

2 likes

Ik heb ook wel eens iemand binnengelaten die de radiatoren wilden luchten. Was 16 jaar en in m’n eentje. Heb hem maar binnengelaten, want ik kon nou ook niet echt weigeren. Voelt dan ook weer zo lullig

Hahaha ik doe niet eens open als ik alleen ben en er staat iemand on aangekondigd voor de deur :speak_no_evil:

8 likes

Thanks voor je reactie!
Een collega had hetzelfde dus we gaan weer vaker koffiemomenten inlassen!

Ik wil wat lekkers voor lunch halen maar watttt.
Wat kopen jullie als je iets lekkers wilt bij de lunch?

2 likes

Als ik op het werk eet haal ik een broodje bij de Hema en thuis dingen als broodje beenham of een tosti ofzo als ik lekker wil eten.

1 like

Avocado en eitje en zalm

2 likes

Oke ik dacht dat je dat impliceerde met ‘heb onderzoeken geraadpleegd’. Verkeerd begrepen, ik zal tzt zelf eens op onderzoek uitgaan.

Ik had tijdje terug een goedkope kaasschaaf gekocht en naja dat ding is echt dikke flut. Dus ik zei dat tegen mijn pa en toen kreeg ik de kaasschaaf die mijn oma altijd heeft gebruikt tot haar dood en nu heb ik hem eindelijk eens gebruikt maar dat ding werkt echt zo goed! :scream: En ik vind het zo leuk dat ik nu een kaasschaaf heb die sowieso ouder is dan mij haha.

17 likes

Ik heb gewoon vanmorgen besloten om vandaag vrij te nemen, hoe chilllllll

12 likes

Ik ook!!

Ah heel goed, ben benieuwd of je verschil merkt! Ik heb zelf 0.0 fomo maar ik merk dat ik bv op insta dingen zie die ik ‘oppervlakkig’/fake vind waar ik me dan (onnodig) over opwind. Mijn vriend zegt dan ook: joh scroll gewoon door of verwijder insta anders (maar ik vind insta wel gewoon leuk voor contact met mijn insta-friends maar niet de recommended stuff zeg maar). En idd ook in real life wat meer filteren, dat doe ik al enige tijd en is heerlijk. Maar gewoon minder ruis in je leven op dit gebied zeg maar, snap het helemaal.

1 like

Hier ook glasvezel van KPN.
Eerste keer kwamen ze onaangekondigd vragen waar de meterkast is. Nu hebben we ondertussen een glasvezelaansluiting.
KON is ook een keer langs geweest voor vragen/klachten heb toen ook aangegeven dat iets meer communicatie wel handig is
Bij ons werkt KPN met derden die geen auto maar wel een jasje aan hebben

1 like

Vandaag met mijn tweede stage week begonnen en ik weet niet hoe ik ga dit overleven tot februari :upside_down_face:

ooo heeeerlijk. ik heb nog 3 weken te gaan (inclusief deze week) en dan heb ik een weekje vrij. nu echt al zin in!

3 likes

Sjezus loop net over straat fietsen er 3 van die jochies van hooguit 15 voorbij. “Ja Femke he, vieze slettebak is zij. Jaa echt kkhoertje man”. Bah

1 like

Zo jong, nu al verpest:(

1 like

Jochies van die leeftijd zijn echt het kutste ooit. Van die stoerdoenerij met vooral een grote dosis onzekerheid.

Ik liep laatst buiten met mijn goede gedrag, fietsen 2 jochies me tegemoet, zegt eentje tegen mij: wooooow jij bent echt een KANKERHOERRRRRR HA HA HA HA HA. Meanwhile keek er een man om die aan het vissen was (ik liep langs het water) en die keek echt: wtf??? Dus ik zei nog: woooooow jij bent echt stoer. Pure armoe zulke jochies.

2 likes

Waarom doen sommige mensen op Marktplaats alsof ze je een gunst verlenen als ze een bod doen? Heb ik er bv iets van €20 op staan - wat al bijzonder schappelijk geprijsd is - krijg ik van die berichten als: “voor €3 kom ik het wel halen hoor”, “voor €2,50 neem ik het wel”, “€3 en ik doe het”. Ja, thanks but no thanks. Fijn dat je je wilt opofferen maar ik wacht nog even.

15 likes

Omgomg ik dacht dat het nooit zou gebeuren, maar ik ben afgestudeerd!
image

Nu ben ik echt juf :ok_woman:t2:

135 likes

Gefeliciteerd! :sparkles:

1 like