Dat meen je niet? Ik zou daar zo agressief op reageren he, wat ook geen verstandige reactie is. Ik had ook al zin om die snotapen uit te schelden. Zo denigrerend was het, en nog zo jong.
Succes!
We hebben BN koekjes gratis bij de appie bestelling gerkegen.
Ben nu dus al de hele dag TUUTUUDUDUD BN-BN aan het zingen. Dat die dingen nog bestaan joh.
Duuuussss.
Stond er net eentje van de tempa verleiders aan de deur.
Dat was wel even raar om te zien na een rondje googlen dat hij dat was.
Kwam hij om jou te verleiden?
Nee. Om riool service aan te smeren
Om de pijpen eens goed schoon te spuiten
Neee hahaha, vraag me af of hij zijn ervaring bij tempa heeft gebruikt voor de sollicitatie.
Wooow het klonk net echt alsof mn wasmachine van de trap af kwam. Als ik Google dan denk ik dat de lagers / schokdempers kapot zijn. Iemand ervaring mee? Heeft het zin om te laten repareren?
Wellicht heeft hij verteld dat hij goed is in leidingen doorspuiten en gaten vullen
Deze week worden er details gegeven over mijn werk.
Ik heb deze week vakantie en heb gevraagd aan een collega om mij vooral niet up to date te houden. Ben ik veel te nieuwsgierig voor en dan ga ik piekeren.
Juist omdat er zoveel gaat veranderen.
Oh welke?
Ja ik ben dan gewoon met stomheid geslagen en kan alleen maar denken: mocht ik ooit een zoon krijgen dan zal ik er voor zorgen dat hij niet zulke onzin uitkraamt
De sonde is er uit en de kat heeft net zelf gegeten. Ik ben zo blij
Ik heb net mijn huidige baan opgezegd per brief en ga per 1 november beginnen bij mn nieuwe werkgever. Ben zo blij en opgelucht, kan wel even huilen haha.
omg yess! <3
Normaal gesproken werk ik altijd in de woonkamer aan de eettafel of soms zelfs op de bank ofzo Maar sinds vandaag ben ik begonnen om in mijn ākantoorā (gewoon extra kamer) te werken en ik had dit zoveel eerder moeten doen. Boven = chillen en beneden = werken nu. Heb helemaal zin om deze kamer nu leuk in te richten met het oog dat ik de rest van het jaar nog wel thuiswerk. Oh en ik heb nu uitzicht op de straat dus ik zie ook nog eens wat
Kijkt iemand the home edit op Netflix? Love organiseren maar ik vind die Clea ofzo echt gemeen tegen de andere doen.
Ik heb advies nodig
Mijn baas en bazin liggen in een vechtscheiding sinds maart dit jaar ze hebben samen 2 kinderen.
Mijn bazin is vrij snel verder gegaan met haar leven en is verliefd geworden op een andere man.
Mijn baas daarin tegen is wat depressief geweest en heeft enorm moeten wennen aan de nieuwe situatie.
Ik wist al vrij snel dat mijn bazin een nieuwe relatie had en heb dit geheim bewaart tot ze het haar (ex) man zelf heeft kunnen vertellen ivm de kinderen.
Nu is ze zwanger en niet van plan het haar (ex) man te vertellen omdat ze in vechtscheiding liggen en zij zich niet verplicht voelt om dit te melden zijn haar eigen woorden.
Ik ben het te weten gekomen door klanten die het weten en het personeel met vragen bestokenā¦
Ik werk in een supermarkt en ben de rechterhand van mān baas en weet gewoon echt niet wat ik hier mee moet.
Ene kant denk ik ; mijn zaak niet maar aan de andere kant wil ik ook niet dat een random klant naar mān baas stapt en er over begint.
Als zij het niet wil melden dan zou ik het ook niet doen, dat klanten het dan vertellen is lullig maar niet jouw probleem of verantwoordelijkheid.
Jaa wat fijn!