Ja, ik vind het lastig. We zijn een hecht team en ben bang dat dit “geheim” tussen ons in komt te staan en daarbij als mijn baas weer terug valt komt alles weer op mij neer…
Ja… heel egoïstisch maar dat zie ik ook niet zitten.
Ja, ik vind het lastig. We zijn een hecht team en ben bang dat dit “geheim” tussen ons in komt te staan en daarbij als mijn baas weer terug valt komt alles weer op mij neer…
Ja… heel egoïstisch maar dat zie ik ook niet zitten.
Maar waarom zou dat op jou neervallen? Ik zou doen alsof je neus bloedt en alsof je er niks vanaf weet. Het is toch niet jouw schuld dat zij niks wil vertellen, je kan hoogsten haar er op aanspreken dat er over wordt gepraat en wat zijn dan doet is haar eigen keuze.
Omdat ik de bedrijfsleider ben en als hij weer terug valt alles op mijn schouders terecht komt.
Ik denk dat als ik het zou zeggen hij een dag thuis blijft maar als hij er ooit achterkomt dat iedereen het al wist en hij niet Dat het vertrouwen weg is.
maar ja … ik heb haar gesproken en zij vindt het grappig als een klant het hem gaat vertellen of zelfs feliciteren met de zwangerschap.
Gadver wat een naar mens, die bazin. Ik zou het hem wel vertellen, maar alleen als jullie inderdaad zo’n hechte band hebben (niet als standaard werkgever-werknemer haha). En dan inderdaad met de reden dat je liever hebt dat hij het van jou hoort dan van geroddel.
Ik zou het niet vertellen. Het zijn privé zaken die jij niet hoeft mede te delen.
Ja, het is meer dan een standaard werkgever - werknemer relatie.
Ik ben al vrij snel betrokken geraakt bij Hun privé situatie omdat er wat dingen op de zaak mis gingen. Werk er inmiddels al 6 jaar…
Ja dan zou ik het doen. Maar voel je niet verplicht, want het is niet jouw verantwoordelijkheid om dat te gaan doen. Maar zij hebben zelf jou al zo betrokken bij hun situatie. Dus als jij je er dan beter bij voelt om het te vertellen, zou ik het doen.
Dan nog zou ik er mee oppassen. Ik kan me ook best voorstellen dat het voor jou narigheid kan brengen, als ‘brenger van slecht nieuws’ en je (nog meer?) tussen hen in komt te staan.
Eigenlijk is het vooral een situatie waarin je het niet echt ‘goed’ kan doen, denk ik
Nee, er zijn inmiddels 5 medewerkers die op de hoogte zijn gebracht door 1 klant…
De medewerkers vinden het ook een kut situatie en zijn zelfs bereid het hem te vertellen…
Ik slaap er nog even een nachtje over.
Dank voor de antwoorden
Ik schaam me echt maar ik ben gewoon in slaap gevallen tijdens het thuiswerken. Ik dacht ik ga heel even op bed liggen, slecht plan natuurlijk. Ik geloof niet dat iemand me gemist heeft en het was maar een half uurtje maar dit kan natuurlijk echt niet haha ohh
Ja, dat weet ze ook maar ze wil ook niet dat ik het zeg want dan kan hij weer de scheiding rekken, of druk kan uitoefenen op een snelle afhandeling. Ze wil hem die troef niet geven.
Hij is nu juridisch de vader van het kind omdat ze nog getrouwd zijn…
Als deze situatie invloed heeft op het functioneren van het bedrijf vind ik het alleen maar logisch dat je dit bij hem aankaart. Je bent verantwoordelijk voor je werknemers, de werksfeer en het imago. Blijkbaar rommelt dit ook binnen het team en het is sowieso niet gunstig als er onrust is onder medewerkers. Ook zijn er klanten bij betrokken die verhalen opvangen, lijkt me ook niet heel professioneel. Dat het voor hen privé een lastige situatie is zou niet uit moeten maken.
Petitie om mannelijke en vrouwelijke versies van een beroep af te schaffen
Sorry ik vind bazin echt een vreselijk woord.
Ohja en m’n robotstofzuiger is nu al de beste aankoop van de maand. Wie weet een leuke naam
Ik heb al de hele dag dat liedje van Dribbel (die tekenserie over die hond) in m’n hoofd
Dribbel, dribbel, aardige hond, je bent zo zacht en je springt zo vrolijk rond
En als je aan me vraagt wie ik de leukste vind, zeg ik Dribbel, mijn kleine vrind
Haha waaaarom, echt als kind heb ik dit voor het laatst gehoord
Zijn denk ik terug van weggeweest. Vintage cookies.
Doen alsof je neus bloedt is de enige juiste oplossing omdat het een privé-aangelegenheid blijft. Je verstandshouding op de werkvloer of verantwoordelijk staan hier buiten.
Dit zou inderdaad zo moeten zijn. Maar ik kan mij voorstellen als de baas van @ontherun er achter komt, dit niet het geval gaat zijn.
Ferry veelvraat
Gewoon even chillen
Dat keek mijn dochter vroeger graag en dan zong ze mee Waarbij aardige werd verbasterd tot aagene.