Mijn bureau is net te laag voor mijn huidige stoel dus ik zit echt in een rare houding, heb ook al weken last van mijn schouders en nek wantja dat is gewoon niet gezond, en deze week wordt eindelijk mijn bureaustoel geleverd en ik hoop zo erg dat het echt effect heeft en ik geen pijn meer heb.
Hahaha ik heb wel eens de fout gemaakt om in mijn kwartiertje pauze ff op bed te gaan liggen. Zo dom. Maarja het is zo verleidelijk hĂš.
Ik had vegan gehakt gekocht omdat het in de aanbieding was en ik me kon herinneren dat ik het heel lekker vond. Het smaakt echt heel raar en de substantie is zo vettig en plakkerig . Ik haat teleurgesteld zijn door eten.
Dat klinkt logisch. En het werkt dus ook nog die proefverpakking. Ik heb de hele dag het liedje gezongen, de reclame en de herintroductie hier onbewust gedeeld en ik zit nu dat pak weg te kanenâŠ
Welk merk heb je gekocht?
Ik zag deze een hele tijd geleden in België liggen maar heb ze toen niet meegenomen! Als de appie ze nu heeft, ga ik morgen écht een pak kopen!
Garden gourmet, was in de aanbieding. Ik heb de helft nog in de vriezer liggen, voor als ik weer teleurgesteld wil zijn
Ik zit al de hele tijd niet lekker in mijn vel en nu laat ik de hele bakvorm met bananenbrood beslag vallen⊠Half in de oven en half op de grond
Ik ga douchen en mân bed in.
In de eerste instantie dacht ik âdat is toch een superleuk boeketâ, maar toen ging ik bloemen tellen en snapte ik je punt eigenlijk wel
Is het bij greetz? Heb ik ook een paar keer gehad ja dat het totaal niet leek op het voorbeeld plaatje.
Oef ik had echt een pittige sollicitatie vanmiddag, ging met een zeiknatte rug weg en was een beetje aan het ratelen volgens mij. Ik heb het zelfs over het forum gehad lollll nou ik ben benieuwd.
âIk breng al tijd door met zure kantoortrutten dus geen zorgen, ik vind jullie vast leuke collegaâsâ, zoiets?
Nee ik ga helpen duimen!
Heb je voor de grote variant gekozen? Want dan vind ik het echt een te klein boeket, ook voor wat je er dan waarschijnlijk voor hebt betaald.
Ik heb het ook al twee keer gehad met topbloemen, een keer zat er vooral heel veel âgroenâ blad in en weinig bloemen.
Hahah ja zoiets
De opening van het gesprek was: âNou. Begin maar.â Dus dat leek me wel een geschikt moment om over een internetforum te vertellen waar ik 80% van mijn vrije tijd doorbreng
YES! Lufthansa heeft ineens onze Canada-vluchten refund betaald! We hebben echt uuuuuuuren in de wacht gestaan en nooit iemand kunnen spreken. Toen we zelf op de refundknop hadden gedrukt kregen we een melding dat de vlucht geannuleerd was en dat zij nu zouden kijken of wij inderdaad geboekt hadden onder bepaalde voorwaarden. En nee, dat hadden we niet. We hebben heel wat nachten er misselijk van wakker gelegen en op de dag van de vlucht bleek dat LH de vlucht zelf ook al geannuleerd had. Nog zuurder dus.
Nu 3 maanden later ineens het geld op de rekening. We kunnen wel janken haha.
@keekie ik heb de serie gekeken maar ik werd echt fucking SIMPEL van die hysterie van die mensen. Ohmygod
Ja OMGGGGGG IK SPRING!!!
OMG! OMG CAN I HUG YOU?!
Valt echt mee! En ik ben de grootste pussy die er is.
Iemand ervaring met een (horeca) bijbaan voor ongeveer iets van 12 uur per week naast je fulltime (40 uur) 9-17 baan?
Ik wil misschien nog wat uurtje in de horeca erbij omdat ik het toch wel mis die gezelligheid en collegaâs van mijn leeftijd. Ik weet dat het belastingtechnisch niet heel voordelig is dus ik wil eigenlijk weten of iemand hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen of het een beetje de moeite waard is.
O ik heb hier echt ff overheen gelezen
Max, weet niet uit welk seizoen.
Maar hij was zo terug te vinden door zijn achternaam.
Maar blijkbaar is hij van tempa verleider naar kapper gegaan (of hij was al kapper) naar deurverkoper die riool abonnementen verkoopt.
En dat ook nog eens een pleuris end van zijn eigen woonplaats