Wat je even kwijt wil #42

Spam wordt steeds gekker.

21 likes

Gelukkig is je verzoek goedgekeurd! Stel je voor dat je pas seks mocht hebben op de tweede date :scream:

8 likes

En dan nog wel 19 geinteresseerden.

12 likes

Ben echt een bakvissen maar o verliefddd en ik wist niet dat het zo makkelijk kon gaan met iemand. Maar het kan dus echt. Zo’n verschil en opluchting.
Hij zei dat hij nog niks had gemerkt dat hij irritant vindt aan mij. De dingen die exen irritant vonden had hij niet opgemerkt. Of hij vindt het echt niet irritant, of het komt nog :’) Ik hoop dat dat nog heel lang duurt.

Edit: oja en ik ging zijn wimpers met de wimperkruller doen en toen vroeg hij of we er ook mascara op gingen doen en oh eindelijk mijn droom komt uit :stuck_out_tongue: Wil die lange wimpers met mascara zien maar ik had geen mascara in huis dus dit wordt een leuke volgende date.

24 likes

Ja hij was ernstig ziek daarom zo teruggetrokken en geen films meer :frowning:

1 like

Zo herkenbaar :heart:. Ik zit anderhalf jaar later nog steeds enorm verliefd te wezen. Geniet ervan!

2 likes

Ik heb geen zinnnn om naar kantoor te gaan. En toch ben ik onderweg. Op naar een dag ellende

2 likes

Een steenmarter maakt een plek waar hij z’n behoefte doet, een latrine, dat stinkt enorm maar het is op één plek. Dus die gaat niet zomaar op een vuilnisbak kakken.

En het verschil tussen kak en kots ruik je wel toch

1 like

Bij ons was het de moeite niet meer, kostte meer dan 200€ geloof ik en de machine was 7 jaar oud.

1 like

YES we zijn weer live

Moest hier wel om lachen, hoe dan?

1 like

Mijn kinderen hebben les van een externe leerkracht en nu doe ik alsof ik administratie aan het doen ben

1 like

Ik had al heel de ochtend een nummer in mijn hoofd, en toen ik de auto instapte was die op de radio :open_mouth:

2 likes

Ik had vanochtend een diagnostische toets woordenschat en had er maar 8 van de 30 goed en nu zit ik echt met schreeuwende paniek achter mn laptop :tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face::tired_face: er is hier geen quick fix voor dus stop

Helpt het om woordjes te oefenen met quizlet? Echt mn lievelingssite voor woordenschat en begrippen

Ik gebruik daar kaartjes voor (flashcards of zelf maken met notitieblaadjes) en dan leer ik tot de stapel met wat ik niet ken op is

Ik ken alle woordjes maar ik krijg een zin met een hap eruit en dan moet ik bedenken welk woord daar in moet en dat lukt gewoon niet, ik snap het niet, kan het niet bedenken en krijg stress. Ik ga het na de les even aangeven bij de docent ook…

Haha lol een collega heeft mini candybars op tafel gezet als verjaardagstraktatie en een andere collega heeft in 15 minuten pauze VIJF!!! van deze snacks naar binnen gewerkt.
VIJF.
(Ons team bestaat uit een kleine twintig personen :joy:.)

6 likes

Could be me

36 likes

En als je het vertaalt naar het Nederlands (eerst de zin en dan het woordje van nl naar n andere taal?) En dan gewoon alle stappen opschrijven? Of is er beperkte tijd.

Aangeven bij de docent is altijd n goed idee!!

Ja kan ik ook op, wel 10 zelfs, maar vind het wel aso hahaha

1 like