Mijn moeder heeft gisteren haar buiten loungeset verkocht. Kwamen die mensen met een VW polo, dus mijn moeder had al zoiets van joh hoe krijgen ze dat mee. Hebben ze dus de tafel die erbij hoort, óp het dak van de auto gelegd en dan via het raam met de hand vastgehouden En met de glasplaat die bij de tafel hoort hebben ze hetzelfde gedaan. Hoop dat ze veilig thuis zijn gekomen hoor haha. Scheelt dat ze in hetzelfde dorp wonen
Net kwam er een bedrijf uit België pakketjes bij me ophalen en op het eind zei de (hele knappe) chauffeur Salutjes. Echt love het accent van Belgen, vind het altijd zo chique.
100 woorden, een half uur
Whut? Klassenhoofd is toch niks bijzonders? Bij ons droeg je dan het klassenboek en that’s it
Dat doe ik ook altijd
Ik had net een videocall met m’n collega’s en toen zei m’n leidinggevende, het wordt lekker weer vandaag dus vergeet niet om van 't weer te genieten en vrij te nemen. Oke
Ik heb ook een tijdje het klassenboek moeten bijhouden. Expres laten liggen bij de vorige les, zodat ik in de les eruit mocht om het klassenboek te halen. Natuurlijk extra langzaam.
Ik heb nog nooit van een klassenhoofd gehoord.
Ik kom er na twee jaar in dit appartement wonen achter dat ik als er aangebeld wordt niet altijd de hoorn van de intercom af hoef te nemen, maar dat ik ook gewoon gelijk het knopje deur open kan indrukken. Zoveel keer onnodig ongemakkelijk hallo gezegd tegen bezorgers
Ik denk dat diegene van @roeptoeter denkt dat het net zoals in Amerika is waarbij we op zo’n persoon stemmen
De realiteit is dat diegene met tegenzin door de docent werd uitgekozen en expres het klassenboek kwijtraakte, zodat ie er van af was.
Ja er staat me iets heel vaags nu van bij. Maar ik zou toch nooit door een docent als klassenhoofd worden uitgekozen.
Heb me net de graftyfus gefiets om naar een kringloop te gaan maar die krinloop was het dubbel en dwars waard! Zo cheap en zo leuk. Ik zal straks mn buit showen.
Ik bedoel ik heb vintage gethrift was echt een vibe
maar was het ook HELEMAAL JE DING?
Edit ; oh oops dacht dat dit youtuber topic was :")
Een van mijn droomhuizen in Uut staat te koop. Wie wil met mij samenwonen?
Hahaha dat bed, zit je op iemand te bouncen kijk je in de ogen van degene die aan de ontbijttafel zit
Hahaha ik moet hardop lachen, zie dit helemaal voor me
Of er hangt opeens een random jas boven bij de trap. lijkt wel een kledingrek.
Oke oke ik ga wel mee vooruit
Ik zat voor mijn vakantie echt in een super goede flow met werk, slapen, sporten en eten en ik ben het helemaal kwijt, echt irritant.
Heb 2 vazen gekocht echt zo kjoet