Foto van je buit pls
Staan in het kringloop topic. Ben alleen mn mango snijder vergeten om er bij te zetten dus die moet je er ff bij denken haha
Ik zag net een instapost van Vera over het bejewelled palette van Charlotte Tilbury. Doet me denken aan dat spelletje op msn vroeger, bejewelled. Bedjoeweld dus. Maar ja in de tijd van msn was ik echt 8 ofzo en toen las ik het letterlijk: beienwelled werd het dan. Was ook echt mijn favo spel naast mijnenveger, dus ik vroeg altijd aan iedereen of ze mee beienwelled gingen doen
Ik ben echt verdrietig. Ik deel al ruim 6 jaar een kantoor met 3 anderen. Ze zijn inmiddels goede vriend(in)en geworden. Nu krijg ik net een mailtje van het diensthoofd, dat ik daar weg moet, omdat ze iemand (met een hogere functie) hebben aangenomen die mijn bureau krijgt. Dit is niet eens met mij besproken. Ik krijg nu een bureau in een ander gebouw, waar ik helemaal niemand ken.
Echt zo kut! Elke keer gebeuren er zulke dingen. Ik ben blij als ik daar weg kan.
Ik hou toch van Maxima wat een prachtige jurk heeft ze aan.
Vandaag heb ik vrij en in plaats van thuis te zitten, ben ik naar een strandje gefietst en lig ik daar nu te chillen in de zon. Er is bijna niemand op een paar ouderen na dus dat maakt het nog beter!
Laatst verkocht ik een koelkast, duidelijk gezegd dat het zwaar is en ik niet kon helpen. Komt er een meisje in een mini cooper en wilde dat ik meeging de trap af. Gurl. Dat was die 20 euro echt niet waard. Later kwam een man het met een vriend en eigen busje ophalen.
En zo cool dat ze deze jurk eerder heeft gedragen, maar ze hem nu okergeel heeft geverfd.
Maar echt ik kan niet haar een voorlezende Willem Alexander luisteren. Erger me zo aan zijn stem.
Papzak?
Edit: Koning of niet, snap niet waarom je iemand zo zou noemen
Mean girl comment
Laurentien ziet er ook echt mooi uit trouwens!
je hebt gelijk, niet zo netjes van me!
Heee de mijne ook!
Misschien kennen jullie elkaar wel irl
Een woning waar de hoofdrolspeler in een betere film, zijn of haar spannende leven leidt
Zo hallo, degene die dit heeft geschreven moet een boek schrijven.
Wat is daar goed aan dan?
Ik denk er bij haar altijd aan dat ze vroeger gewoon Petra heette (dacht ik).
Ik bedoelde meer dat ik het nut van autoracen niet zo inzie qua milieuvervuiling etc. Meer vrouwen is verder natuurlijk altijd goed.
Ik heb echt geen zin meer in vandaag.
Dat wist ik helemaal niet, wat gaaf dat zij aan racen op het circuit doet! Amazing en heel jaloers, haha.
En haar strijd voor analfabetisme is echt heel tof idd. Grappig dat iemand zo anders kan zijn als je diegene langer ‘kent’.