Ja, daar hoor ik mijn opa altijd over. Haar vader schijnt ook uit een goede milieu te komen en dan begint hij weer: ‘ja en toen moest ik verhuizen… en die Petra dus was toch een partij hautain’. Waarschijnlijk was zo gewoon puber😂
Het is mijn jubileum dat ik me bij deze “gemeenschap heb aangesloten” en het klinkt alsof dit een sekte is
Zo zonde dat ik buren heb want ik zou nu mijn nieuwe soundbar zoooo graag even op vol vermogen aan zetten. Dit klinkt namelijk nu al geweldig en dan is het vast echt nog veel meer liefde
Gewoon ff doen, het is overdag dus yolo
Maar watttt zal ze het heet hebben vandaag
Heb medelijden met dr hoor
Het is weer een dag warm en ik zweet als een otter
Hahaha wat erg. Ja sommige mensen zijn echt niet snugger. Of ze hebben er gewoon te veel vertrouwen in dat het ze gaat lukken. De grap is dat die mensen van gisteren ook interesse hebben in onze bank. Ik gok dat ze die ook weer op het dak gaan vasthouden Of in de kofferbak met een flink stuk bank uitstekend hahaha.
Nou helaas hebben jullie mij deze baan door de neus geboord, het mag niet verbazen. Maar jullie zijn wel veel leukere zure kantoortrutten dan de mensen die ik tegenover me had.
Haha, klopt ja, haar vader is Laurens Jan Brinkhorst, oud-staatssecretaris en oud-minister van D66. Ze heeft haar naam gekozen door de namen van haar vader en moeder (Jantien) te combineren.
Molecule 01 strikes again. Had 'm weer eens opgedaan en toen ging ik ergens koffie halen en vroeg het meisje ernaar omdat ze het zo lekker vond ruiken. Terwijl ik het zelf alweer vergeten was en niet echt meer rook. Het blijft bijzonder, haha. Over ander parfum krijg ik nooit opmerkingen.
Haha oké nu ben ik echt om, ik heb hem ook gekocht. Ben echt benieuwd.
Maar wat was er mis met Petra?
Meer mensen die hier pityriasis versicolor hebben? Ik heb het dus al een aantal jaar en het ziet er gewoon echt niet mooi uit en het jeukt vreselijk. Maar twijfel of ik medicatie zou nemen of niet… Ik ben benieuwd naar andere ervaringen
Soms besef ik hoe hard de trein gaat als ik er in zit en vind ik het eigenlijk heel raar dat je geen gordel om hoeft.
Mensen kunnen al geen mondkapje normaal dragen, laat staan dat ze dan een gordel om doen in de trein
Ja ik heb dat gehad, ook een aantal jaar en het breidde steeds verder uit. En inderdaad heel veel jeuk.
Uiteindelijk wel behandeld met een shampoo met seleniumsulfide. Ik heb dit een week lang iedere dag op m’n rug gesmeerd. In laten trekken en weer afgespoeld. De jeuk was direct verdwenen en de plekjes hebben wel bij moeten kleuren in de zon. Kan het je wel aanraden om het eens met je huisarts te bespreken!
Kan deze dag snel voorbij zijn, jezus wat een kut dag. Alles valt uit mijn handen, 3 glazen zijn al kapot . Vent zit gewoon een spelletje te spelen op z’n telefoon na al 3 x vragen of die iets in huis wilt doen.
Sta echt op strandje ontploffen
Oh ze had ook die knuppel moeten hebben als accessoire!
Bow down bitches