Max wanneer de gouden koets terug is uit restauratie
Was grappig geweest als Bea die jurk aan had
Altijd als ik met mijn familie over politiek gepraat heb, zit ik daarna echt zo van: âWhat the actual fuck hebben we nou eigenlijk besproken?â
Nog erger; de bussen die de snelweg op gaan, voel me bij aankomst echt alsof ik een soort gewelddadige videogame heb uitgespeeld.
Bedankt voor je reactie! Herhaal je dit dan elk jaar of was het hierna over?
Mân instagram speelt geen geluid meer af, normaal krijg ik bovenin zoân volumemeter maar nu alleen de standaard van mân telefoon. Heb al opnieuw opgestart en alles, irritant dit
Heb ik ook wel eens moet dan altijd even mn insta app afsluiten en dan opnieuw aanklikken.
Ook al geprobeerd, blijf nu maar ff proberen
Ik had al avondeten dus zit nu te eten op het strandje en er zwemmen zelfs mensen
Telefoon al even op stil gezet en dan weer van stil af? Of andersom?
Heb het 1x moeten herhalen in 5 jaar tijd. Het kan altijd wel terug blijven komen helaas⊠Of je moet aan zware medicatie gaan maar daar zitten geloof ik best vervelende bijwerkingen bij.
Pfoeh ik moet echt koken maar ik lig ingestort op de bank
Ja wil ik een keer dingen met geluid kijkenâŠ
Ik wou dat ik dit snapte. Bedoel je ermee dat de discussies een strijd zijn?
Zoja, dan klopt dat!
Ik was net zo woedend, heb ge-jankt, nu brandende ogen en koppijn . Heb een hekel aan dit gevoel.
Ok geluid in posts is terug, maar niet in stories. Meh
Mijn vriend wilde het Apple event op de tv in de woonkamer kijken maar had zin in alleen chillen op de bank dus deed alsof ik niet geĂŻnteresseerd was. Nu zit mijn vriend achter zijn computer in een andere kamer het event te kijken en lig ik te zeesterren op de bank met oortjes in naar het event op mijn iPad te kijken. Love it.
Zat al moeilijk na te denken wat ik morgenavond moet gaan eten maar toen bedacht ik mij ineens dat ik weer eens bij de ouders van een goede vriend ga eten. Zin in want leuke/lieve mensen.
Mijn man heeft dit ook! Hij vraagt eens in de paar jaar een kuur (capsules zijn het) aan de huisarts, maar dat is niet al te vaak aan te raden omdat het ook de goede bacteriën (? Sorry ik weet het niet precies) in je lichaam doodt. Over selsun (de shampoo) was hij ook wel te spreken.