Wat je even kwijt wil #42

Jezus ik had een comment geplaatst onder het “statement” van Goldband dat ‘we pretenderen niet perfect te zijn’ geen excuus is voor het schrijven van een liedje waarin een Nee na aandringen in een Ja verandert (rapeculture much), zegt er nu een gozer dat ik dan ook tegen de Bijbel moet betogen omdat dat ook anders geïnterpreteerd kan worden
:joy:
Help me herinneren dat ik me niet meer meng in comments

7 likes

Ik ben het memetopic aan het bijlezen en om nu de memes te zien van eind 2019 en begin 2020 over dat 2019 een slecht jaar was/dat 2020 slecht begon… hahahahaha

37 likes

Mijn vriend heeft het ook, eerder genoemde selsun shampoo helpt echt! Dat was wel een tijd uit productie, ik weet niet hoe het nu zit daarmee.
Wat ook helpt is om heel erg te letten op je douchegel. Door een douchegel met (veel) parfum te gebruiken kan je huid droog worden en uit balans raken, de gist kan dan weer makkelijk de overhand krijgen. Mijn vriend gebruikte na zijn laatste behandeling met selsun alleen douchegel van neutral en bv sanex 0%. Sindsdien heeft hij geen last meer gehad en zijn de witte vlekjes die achterbleven als huidverkleuring ook heel erg bijgetrokken.

1 like

Oh man, ik ben een harde schijf aan het uitzoeken, en ik kom echt cringe tegen van mijn 16-jarige-‘maar ik ben volwassen voor m’n leeftijd’-ik tegen. Manmanman.

6 likes

@Geranium @Okapi bedankt! Er is dus hoop zo te lezen haha. Ik ga de shampoo sowieso aanschaffen! Ben der helemaal
klaar mee.

Moet ik trouwens elke keer als ik mijn haar was deze shampoo gebruiken?

Ha net als Nikita Dragun die eens riep dat ze valedictorian was en oude klasgenoten aangeven dat dit onjuist was. The internet = a place of truth

Ik woon langs een fietspad en zag een bezorger langs de kant stoppen. En ik dacht hè waarom stopt hij daar nou midden op het fietspad, dus ik zat helemaal te kijken wat hij nou deed. Maar hij ging in de bosjes pissen :thumbsup:

10 likes

Heb een gezellige collega waar ik best vaak mee app, maar bedenk me net dat ik haar door corona echt nog nooit irl gezien heb haha

1 like

Ik heb echt heel lang gedacht dat het valevictorian was, als in VICTORY!! Moet nog steeds ff schakelen elke x als ik dat woord hoor of zie staan

1 like

Wow de middelste van de Hanson broertjes wordt voor de 7e keer (!) vader

1 like

Nou die heeft ook niet stil gezeten mmmmbop

26 likes

M’n ouders gaan naar Zwitserland. Maar niet oranje gebied hoor. Nou gelukkig, hoef ik me geen zorgen te maken. En in het ergste geval moeten ze in quarantaine als ze terug zijn.

Nee in het ergste geval kom je op de ic terecht. Quarantaine is niet het ergst wat je kan overkomen als je naar een oranje gebied reist tijdens een pandemie.

6 likes

Aii die documentaire over dat schoonmaakbedrijf de frisse kater (ernstig vervuilde woningen) is echt heel interessant, maar niet zo heel chill als je nog wat wilt eten.

Wel echt respect voor die man!

2 likes

Mijn kat komt net door mn raam naar binnen met een MUIS in zn bek. Die muis pleurt op mn bed en springt weg naar ergens in mijn kamer. Ik laat mn deur vannacht maar op een kier dan kan hij zij het vluchten

4 likes

Telkens als ik wat in de papierversnipperaar doe en die begint te brommen, krijg ik het begin van Can’t fight the moonlight in mijn hoofd?!?! Raar brein.

11 likes

Ik ben net gebeten door een of ander insect en het brandt!! Straks ga ik deaud :frowning:

Was het een veenmol

2 likes

Zit er ook een angel in? Ik was laatst zonder dat ik ooit een bij had gezien ook gestoken, hevig branden en stak een angel uit mijn arm. Het zakte zo een kwartier er na en na een paar dagen zag je er niks van. Maar wel belangrijk dus om die angel er uit te halen.

Ik haat 's avonds werken. Nu heb ik mijn hele avond routine niet kunnen doen (bankhangen en thee drinken) en ben ik klaar wakker :weary: Wordt een lange dag morgen.

Na 8 maanden een aantal vriendinnen weer gezien :heart:

11 likes