Echt weer een avonddienst from hell gehad. Wel met een leuke nieuwe collega maar ze is zo amicaal en sociaal. Dat zuigt echt energie bij mij ofzo.
Maargoed nu chips eten in bed met mn hond
Echt weer een avonddienst from hell gehad. Wel met een leuke nieuwe collega maar ze is zo amicaal en sociaal. Dat zuigt echt energie bij mij ofzo.
Maargoed nu chips eten in bed met mn hond
Ohhh wat is slapeloosheid toch kut. Laat me gewoon slapen
Ik heb het zelf niet maar een vriendin van mij wel eens, je kan er Selsun suspensie voor kopen.
Onder de douche mee insmeren, even laten inwerken en afspoelen. Doodt de schimmel als je het een paar weken gebruikt!
Same
Holymoly heb echt geluk dat ik vandaag thuis werk. Al het treinverkeer rondom Arnhem ligt plat wegens een storing in het systeem.
Hahaha gisteren op instagram deelde Jesse Klaver z’n lunch (restjes) én de tip voor langere tijd zonder eten op werk: een reepje in de binnenzak. En daarna zo’n story met een zonnaturareepje. Laf Nederlandse politici die af en toe zo kneuterig uit de hoek kunnen komen
Ah nee wat rot!! Hoop dat de bussen snel komen voor je Het is ook niet de eerste keer dat het computersysteem van prorail daar plat gaat…
Yeaaaah ik ben jarig. Ik keek er eerst heel erg tegen op maar voel me nu wel echt blij jarig
Gefeliciteerd
Op voorwaarde dat ik een inbouwkast krijg en dat er kekke behangetjes op de muur komen.
Lol het is mega fris buiten. Zit ik hier in shorts in de ontbijtzaal.
Gefeliciteerd!
Ik word straks nog gewoon een ochtendmens, ben al 1,5 uur wakker en niet eens moe.
Gefeliciteerd !!
Iemand cadeautip voor een broer die niet veel hobby’s heeft?
Hij draagt 1 vast luchtje, maar dat heeft mijn moeder al gekocht. Ik weet het echt even niet.
Kun je hem niet mee uit eten nemen?
Gefeliciteerd!
Abonnement ergens op? Tijdschrift of zoiets als Netflix of Prime ofzo? Heb je van die opwaardeerkaarten van.
Als je vandaag binnen kan blijven zonder problemen zou ik dat doen en dan morgen even kijken hoe je je voelt en eventueel testen.