Wat je even kwijt wil #42

Volgens mij geen angel!!

@Spaarlamp :tired_face: :tired_face:

Wow ik heb op dit moment gewoon mijn eerste echte discussie op Facebook en het voelt echt als een mijlpaal in mijn leven

14 likes

Het moment waarop ik mezelf altijd heel rijk prijs is wanneer ik in de supermarkt aan het afrekenen ben en denk: ā€˜jeeeeetje wat abnormaal veel geld weer voor een eenpersoonshuishouden boodschappen’ maar vervolgens wel zonder enig nadenken mijn pinpas kan gebruiken omdat ik er het geld wel voor heb en dan naar al het lekkere eten kijk <3

41 likes

Wat voorweinige hobby’s heeft hij wel? Misschien dat je daar iets mee kan als het bijv. Auto’s en motors is kun je misschien model dingen kopen. Of geinige sleutelhangers. En zo kan je vast ook iets bedenken met muziek/film/gamen/vissen of wat dan ook.

iets met zijn lievelingseten/snoep/drank een heel pakket maken.

Ehm vind je broer LEGO leuk? Of vond hij der vroeger leuk? je hebt hele gave sets van technische Lego of creator die ook leuk zijn als je ouder bent.

Sokken misschien, bijv. Happy socks. Of leuke wat duurdere boxers.

En anders idd uit eten, tijdschriften in, dagje survivallen, karten, picknicken, bioscoop.

Edit: of misschien een wat luxe scheerspullen. Mooie open mes, lekker ruikende dure scheerschuim of een kwast van wasberen haar (al zijn die wel echt prijzig)

Ik ben de komende 3 dagen alleen thuis :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

8 likes

zooooo kut, ik voel gewoon die interne woede. Hopelijk zijn ze morgenochtend gewoon stil

1 like

Ik ben aan het kijken voor een schoonmaker, maar bijna iederr site heeft het over schoonmaaksters ipv schoonmakers en dat irriteert mij heel erg

3 likes

Ze zegt toch ook niet dat het belachelijk vroeg is? Vind ook niet dat dat het is, maar als je slaaptekort hebt en juist ergens anders gaat slapen om bij te slapen snap ik best dat je baalt.

9 likes

Ik neem hem altijd mee uit eten, meestal op een plek waar er niet zo snel zomaar zouden komen

Coolshop.nl

Na wat googlen heb ik t risico genomen en kreeg net een mail dat het is aangemeld bij postnl!

Edit: https://www.coolshop.nl/product/escentric-molecules-molecule-01-refill-30-ml-edt/AJ28QV/

1 like

Shit ik heb nu dus toch lichte coronaklachten en ik weet dat ik een collega heb die positief getest is, dus drie keer raden wie er morgen ook een test mag gaan doen. Zit mezelf echt helemaal op te fokken al… :tired_face:

Ik moet niet tot middernacht webtoons gaan lezen :sleeping:

Ik kom zoveel rare mensen tegen op straat de laatste tijd. Echt wie heeft die mensen vrij gelaten

9 likes

Soms helpt het om je telefoon zelf helemaal uit en weer aan te zetten!

En ik heb hier ooit gepost dat ik het dom vond als iemand zo’n kleine 1 op zn kenteken had. Want wie raakt nou z’n kenteken kwijt???

3 keer raden wiens kenteken gestolen is :pleading_face:

23 likes

Een vriend brengt me met de auto naar werk en ervoor zijn we nog ff door de mcdrive geweest :sunglasses::sunglasses::sunglasses: zo luxe

11 likes

Ik ben vrij vandaag en voel me echt zo rot. Weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet en heb bedacht dat ik beter dus maar iets kan gaan doen. Maar ik weet gewoon niet wat dan? Wil vooral m’n huis uit. Heeft iemand hier een fijne tip ofzo voor zo’n soort dag?

Ja meteen gedaan inderdaad! Kon gewoon online. Vind dat ook een raar idee dat iemand van die kut dingen met mijn kenteken wilt doen?

2 likes

Oooh wat erg m’n wifi is uitgevallen en start niet meer op, nu kan ik niet werken wat vervelend.

:full_moon_with_face:

24 likes

Hahahah wowww dat is wel next level klagen een heel protest organiseren!

2 likes