Wat je even kwijt wil #42

Blehh. Laten we hopen dat het meevalt, maar ik hoor zulke wisselende verhalen.

Huh de hele dag? Ik zie niks staan in de app

Nee, niet de hele dag. Is rond 8/9 uur opgelost zoiets. maar volgens mij nog wel drama.

1 like

Wandelen door het kralingse bos/ brieenoord eiland?

Dat dingetje wat door je neus gaat is echt heel dun! Is niet te vergelijken met een wattenstaafje. Ik vond het echt 500% meevallen

3 likes

Relationshipgoals

1 like

Mijn katten gaan vandaag naar de dierenarts om de nagels te knippen en vaccinatie, alleen moeten ze kort onder een roesje omdat mijn katten niet normaal kunnen doen. Nu mogen ze van te voren niet eten dus zijn ze echt KAPOT irritant.

2 likes

Wow krijg je ze wel gewoon op een normale manier mee dan?

Ok dat klinkt wel al beter dan hoe mijn collega’s erover spraken.

Ik ben ook gewoon best wel bang om het te hebben, want misschien heb ik dan nog wel meer mensen besmet…

Noooooooooope. Is altijd een drama met die twee. terwijl er thuis gewoon letterlijk zelf niks aan de hand is.

Ik ging het even googelen en dit is de beschrijving van zijn boek:

“Vrouwen in Nederland moeten belachelijk gemaakt worden. Ze worden te sterk. Alles wat te machtig wordt, moet onderuit gehaald worden om de balans te herstellen.
Dit was mijn onderliggende drijfveer tijdens het schrijven van deze gids, waarin ik vrouwen spot en bespot. Niet vanuit angst of haat, maar juist uit liefde en bewondering. Ik moet echter wel voor mijn eigen zwakkere geslacht opkomen, want ik weiger mij te laten domineren. Dat is de natuur en die is krachtiger dan God en Allah bij elkaar.”

:face_vomiting:

2 likes

Kill all white rich men!!

7 likes

Ah jemig, dat lijkt me zo ongemakkelijk. Hoe reageerde het het personeel?

Heeft iemand nog tips voor lunchzaakjes en restaurants in Leiden?

Roos (lunch)
Lot en de Walvis
De Waag (nachos🤤)
Tabu
Aperitivo
Bar Lokaal

Zoek je iets specifieks?

1 like

Namen en rugnummers plz

2 likes

Ik werk vandaag onverwachts vanuit huis en heb eigenlijk maar voor een halve dag aan werk te doen, dus ik kom eindelijk aan m’n achterstallige huishoudklusjes toe. Heb alles al opgeruimtd, gestofzuigd, twee wassen gedraaid en opgehangen (de derde zit erin) en her en der van alles gepoetst. Komt heel erg goed uit want ik ben best wel druk en gestrest waardoor het huishouden er vaak bij inschiet en ik was daar de laatste dagen steeds heel verdrietig over (want waarom lukt het niet gewoon om het goed bij te houden?)
Excusez-moi voor de dagboekpost trouwens

13 likes

Bahhhh ik was een stapel documenten aan het doorgaan en ze roken zó muffig en vies dat ik nu gewoon misselijk ben? Wist niet dat ik zo gevoelig ben voor geur :sweat_smile:

Zo herkenbaar, voelt dan zo fijn om af en toe wat tussendoor te doen.

@Raymond jaa hijs zo leuk maar de limiteds zijn altijd zo snel uitverkocht :sob:

2 likes

Nou ja ik heb wel zulke dingen maar kan even nergens echt van genieten. Ben even wat piano gaan spelen, dat kan ik totaal nog niet haha maar zorgt dus wel voor afleiding en ook goed gevoel als het telkens wat beter lukt. Ben daarna naar de stad gelopen, bij lush wat lekkere dingen gehaald voor mezelf (!!) en zit nu op een bankje een koffietje te drinken.

@Quinn oh die ga ik onthouden!!
@Jeg dat overwoog ik ook even! Maar heb dus totaal geen eetlust en voel me alleen maar rotter als ik dan in m’n eentje ergens moet gaan zitten, voel me gewoon heel alleen en down en blegh.

Maar bedankt voor alle tips!! Ga dit allemaal onthouden want ben elke week 1 dag vrij. Had de voorgaande weken van alles gepland maar moest vandaag echt even mezelf vermaken :joy:

2 likes