Oooh wat erg. Ik zie (nog) geen instagram post van hem dus denk dat hij het gratis eitje niet heeft gekregen.
Ik heb echt bijzondere studenten. Eentje had schijnbaar nieuwe sokken gekocht en ging de verpakking openmaken terwijl de webcam aanstond.
Hoezo, KitchenAid kan dat toch op DPD verhalen?
Als iedereen het er bij laat zitten, komt het signaal ook nooit aan. Misschien dat bij x aantal klachten KitchendAid wel van bezorgdienst wisselt. Zal ze leren die hufters bij DPD. Ja ik ben een #zuresloot. En ja dit is hoe de wereld soms werkt, einde berichtgeving. (@Jeg)
Ik heb blijkbaar het gebit van een verstokte roker👍 thanks voor de genen paps.
Anders de situatie aangeven bij KitchenAid? Even overleggen met de klantenservice dat je wel graag wilt dat zij weten hoe slecht de bezorging gegaan is. Zeker ook als er meerdere klachten zijn is dat wel goed om te weten als bedrijf, maar dat je hen niet onnodig op kosten wil jagen dus dat het mag blijven bij deze klacht zonder verdere onderzoek.
Ik heb hetzelfde en ben ook bijna klaar met mn huishouden! Zo fijn
Yess lekker bezig!
Ik heb net het hele kringloop topic doorgelezen en heb nu echt zin om naar een leuke kringloopwinkel te gaan.
Doen!!
@Musa Iets maken, of in ieder geval iets doen waarvan je resultaat ziet vind ik op zulke dagen altijd fijn.
En het liefst een klusje waarmee je niet met je hoofd bezig bent. Bakken, iets in huis aanpakken, een muur verven, foto’s ophangen, of desnoods je boekenkast opnieuw inrichten ofzo.
Ik stem voor
Als je dan nog een leuke man voor mijn fixt die geen kinderen wil is het helemaal compleet.
Hahaha ik kan niet eens een man voor mezelf fixen, laat staan voor een ander
Ik ga binnenkort eindelijk weer even Maastricht in. Ik heb er nu al zin in!
Terugkerend onderwerp hier: straks komen ze de wasmachine bezorgen en installeren, ben alleen thuis en voel me nu al ongemakkelijk.
Hij is een van ons
Gewoon wat drinken aanbieden, de weg wijzen en ze hun ding laten doen en zelf ergens anders gaan zitten. En zeggen dat als er wat is ze je daar kunnen vinden. Vooral niet er de hele tijd naast gaan staan want dan wordt het sowieso ongemakkelijk ja
Bezorgen en installeren duurt maar iets van 15 minuten als het niet 10 hoog met de trap is.
Valt heel erg mee.
Ja ik denk dat ik zo maar eens eentje ga opzoeken!
Haha ik had precies dezelfde associatie. “NIET DOEN JEROEN”