Wat je even kwijt wil #42

Ik heb precies hetzelfde met een collega :joy:

1 like

De vraag is nu: is het hem gelukt? Ik heb trouwens geen idee wie het is, een rondje googelen geeft me enkel boeken hoe ik een vrouwelijke vogelspotter word (blijkbaar word je dan een ‘Duifke’ genoemd).

1 like

Jeej ik krijg meer te doen bij mijn re-integratie traject. Sinds corona had ik nog maar weinig te doen eigenlijk. Nu had ik vandaag een gesprek en ze willen mij graag als schoonmaakster daar hebben :partying_face: moet dan zeg maar het hele gebouw schoonmaken en bijhouden. Ik ga ook de betaalde dienst van een vriendin overnemen, die de wc’s nu doet maar er geen zin en kracht meer voor heeft en stiekem zeiden ze in het gesprek ook dat ik beter de wc’s schoonmaak (nam het wel eens over van haar). :see_no_evil:

Ik vind dit echt zo leuk want krijg er ook gewoon “geld” (jumbo cadeaukaarten) voor. Voelt beetje alsof ik een baantje heb straks want moet dan zeg maar bijna het hele gebouw schoonmaken. Lekker geld sparen straks.

21 likes

Waar is de Zeeheldenbuurt :joy:?

Ik heb iemand ontmoet die innerlijk heel erg op mij lijkt, qua taalgebruik, interesses, veel aan het woord zijn en haar doen en laten. En nu vind ik haar zo verschrikkelijk irritant - ben ik zelf ook zooo vervelend, denk ik de hele tijd. Zit al een paar weken in een identiteitscrisis.

10 likes

Shit haha, ik moet voor minj opleiding de beterspellen app 6 weken lang doen, maar nu heb ik de laatste dag verpest met 25% score. Dit wil ik nu echt niet inzenden hahaha.

Hahah heel herkenbaar. Zelf toevallig onlangs ook iemand ontmoet waar ik mijzelf erg in herken en ik ergerde me ook heel veel aan haar. Nu begin ik haar steeds meer te waarderen gelukkig. Heeft allemaal met ~zelfacceptatie~ te maken (grapje haha).

2 likes

Ahh yes had ik het al die tijd goed gegokt.
@grace ik vind het naar voor je dat je hem bent tegen gekomen. Die vent in je aura gun ik zelfs mn ergste vijand niet

7 likes

Zo pff ik zat in Den Haag en Leiden. Heb 11 uur geslapen maar nog niet helemaal wakker ofzo :joy:

1 like

Mocht iemand zich nog vervelen vandaag, ik kreeg de app Really Bad Chess (no spon) aangeraden in de Play Store en het is heerlijk. In principe gewoon een schaak-app, maar dan met compleet willekeurige stukken. Ik speel nu met onder andere vier lopers, twee koninginnen en drie pionnen en vermaak me uitstekend

4 likes

Ik werk in de buitendienst en vandaag moest ik zo haasten (gister laat thuis van werk en vandaag weer vroeg mijn eerste afspraak), dus net bij de supermarkt lunch heb gekocht en kom nu even op adem/pauze op de parkeerplaats.

Normaal hou ik nooit pauze want dan denk ik hoe sneller ik mijn bezoeken heb gedaan hoe sneller ik weer thuis ben. Voel me echt raar vandaag.

1 like

Iemand toevallig tips hoe ik een beetje representatief eruit kan zien op mn webcam? :joy: Heb straks een sollicitatie met video van twee uur, maar zie er echt altijd meh uit op de webcam haha

O, het was een Belgische site waar ik op uit kwam dus mss is het een lokaal iets haha.

Ja, ik mag zelfs niet bij ze in de buurt zijn, heb een hele handleiding gekregen. Komt ook wel goed hoor, maar met dit soort dingen ben ik zo’n tut die liever heeft dat mn vriend dit fixt, haha.

Ervoor zorgen dat je webcam op ooghoogte staat (bijv door een dik boek onder je laptop te leggen). Dat vind ik altijd een flatteuzere hoek dan wanneer je naar beneden moet kijken.

1 like

Bedrijven zijn vaak verzekerd voor pakketten die kwijt raken, vooral als het met dure inhoud is. Dpd zou hun dus de inhoud van dat pakket terug moeten betalen als het kwijt is!

Haha ik ging met mijn vader lunchen en m’n maag is niet mega groot ofzo. Ik kon niet meer dus ik liet wat over. Mijn vader bij mijn eten: “ohhh champignons, is toch jammer als je dat dan niet op eet hé. Zal ik dit ook nog maar ff opeten? Ik eet dit ook wel gewoon op dan hebben we alles opgegeten en dat is wel zo netjes.” Niks veranderd in tig jaar. :joy:

8 likes

Haha zo herkenbaar. Mijn vader heeft laatst de restjes van mijn pannenkoek opgegeten :heart:

1 like

Ik kom net van de tandarts en ik zou eigenlijk links en rechts wat gaatjes moeten laten vullen. Omdat hij met moeite bij het achterste gaatje kwam duurde die een stuk langer en kreeg ik pijn in mijn kaken. Nu is er dus maar een kant gedaan maar wel mijn hele mond verdoofd. Drinken lukt alleen met een rietje en eten wacht ik ook nog maar een tijdje mee

Rebus:
:princess:t3: :heart: :mens:
a = e

36 likes