Ik haat die man. Altijd al.
Eeecht hoor net als je denkt dat je lekker gaat draait alles ineens weer om en loop je zes weken achter op je studie door die tering hogeschool waar ze zo ontzettend van balen maar echt niks aan kunnen doen. Ja daar koop ik gvd niks voor. Echt stresslevel van drie naar tien in een kwartier.
I laf deze rebus
2020 is een kut jaar. Mijn hemel, echt dat hele corona is al klote, maar daarnaast wordt er echt niemand in mijn vriendinnengroep gespaard. Ivm anonimieit ga ik hier niet alles neerzetten, maar net ook weer een appje van een vriendin over iemand die vermist is in haar dichtbije omgeving. Ben zo bang dat dat ook niet goed gaat aflopen, wat een verschrikkingâŠ
Nieuwe sneakers passen perfect. Wat een fijn gevoel.
Wel totaal uit mijn comfortzone de kleur (beige ipv zwart).
Maar het is hem niet gelukt? Ik zie namelijk geen foto van een koffietentje op zijn insta haha
Ik kom er echt niet uit wat A=E is maar ik weet wel wie je bedoelt, kan alleen niet op zân voornaam komen
Maxime
Mondriaan waarschijnlijk.
Pusheen spook hehe
Ik ben bij mijn ouders en mijn moeder zou een videoconference hebben met haar baas. Ze zag hem wel, hij hoorde en zag haar ook maar mijn moeder hoorde niks. Dus dat schreeuwde ze ook tegen haar laptop. Ze heeft hem tot 2 x toe opnieuw laten inbellen. Toen ze wachtte tot hij het voor de 3e x zou proberen zegt ze ineens: âO shit!â. Was ze vergeten haar oordopjes weer in te doen, toen ze tussendoor even thee was gaan halen. Uiteraard heeft ze gedaan alsof het een glitch was van Microsoft Teams hahaha
Er wilden net 2 vliegen op mijn schouder neuken met elkaar, smeerlappen.
Zou lekker dat onderzoek door laten gaan. Als ze het echt goed onderzoeken komt het toch uit dat de dpd het heeft neergezet (klaar om gejat te worden). Ik ben het echt zat dat een paar van die bezorgdiensten zo dom te werk gaan. Ja ze verdienen per pakje blabla dat weet ik maar dan moet het pakje toch wel aankomen bij jou???
Laat ze het maar uitzoeken.
Ik heb trek in mexicaans en wou bij taco mundo bestellen maar bijna alles bevat automatisch sour creme??? Bah hoort dat? Maak ik het altijd verkeerd dan?
Ik zit in een bestuur en we hebben een groeps-app en iemand (de voorzitter toevallig) maakte een grapje over âeen dubieuze vakgenootâ, en ik haakte daar op in met een grappende opmerking. Waarschijnlijk vonden 9 van de 10 mensen dat grappig en okĂ©, maar één persoon reageerde met: âleuk zeg, over collegaâs roddelen, #notâ. Voelde me meteen best kut er over, want super professioneel was het niet, maar een grapje af en toe moet kunnen vind ik zelf. Dus heb gezegd âexcusesâ.
Nu heb ik zo vergadering met die groep en ik pies in mân broek, omdat ik bang ben dat hier op terug gekomen gaat worden.
Je weet dat taco mundo niet autenthiek mexicaans is he.
Ik heb echt een kutweek (ja, nu al) en ik ben aan het bedenken hoe ik mezelf kan troosten .
Ik verlies de afgelopen 2 weken zoveel haar. Af en toe moet ik echt even in de spiegel kijken of mân haar niet dunner aan het worden is
Ik heb daar nu ook veel last van. Heb het idee dat het komt omdat het bijna herfst is, dus door de verandering in seizoenen. Weet niet of het een fabel is, maar heb het vaak rond die tijden.