Nee joh! Je ziet er goed uit!
Mijn broertje verkoop Nikes voor mij in zo’n sneakergroep op FB. Er staat bij dat hij ze voor mij verkoopt. Krijgt hij een bericht binnen Dat zijn zus wel grote voeten heeft
Bedankt heh!
Dank je! Hier inderdaad 7,5 jaar oud, dus er staat een nieuwe op zolder. Bijkomend voordeel: zoveel minder geluid!
Ik mag/moet weer bloed gaan doneren maar de vorige keer (eerste keer) werd ik eeeecht niet goed. Of ja, misschien overdreven, maar ik kreeg gewoon een zweetaanval (echt een zeiknatte nek) en zag zwarte vlekken en stond te shaken. Ik had zoiets nog nooit gevoeld. Die mensen waarschuwden me ook niet echt . Voelde me toen heel opgelaten. Duurde maar 5-10 minuutjes dus ik vind het ‘t wel waard maar zie er nu zo tegen op.
En hij geeft licht
Dat las ik ook ja! Hoelang duurt het meestal bij jou? Ik slik voor de zekerheid wat extra vitamine, maar ik hoop dat het snel over is. Zo naar om steeds zoveel haar in je borstel/hand te zien.
Haha kut, volgens mij heb ik mijn buurmeisje per ongeluk opgelicht. Ze stond aan de deur met loten van de nationale club actie. Vroeg ze of ik een euro had voor haar, want ze moest dat doen van haar judo club. (Sterk verkooppraatje lol). Dus ik haar €2 gegeven voor 2 loten, maar op die loten staat dat ze €3 per stuk kosten
Wel aangeven deze keer! Ik ben wel eens flauwgevallen door medische shit en als ik bloed moet prikken leggen ze me alvast plat en houden ze in de gaten hoe het met me gaat. + Als je een beetje geluk hebt krijg je een gezellig afleidingsverhaaltje.
Ik weet niet of je een airfryer hebt, maar anders kun je je pizza daar sneller in opwarmen. Mijn oven doet het niet meer zo goed en ik had laatst nog wel zin in diepvriespizza, dus toen heb ik er een (in stukken) in de airfryer gedaan en het was zelfs sneller klaar dan in de oven. Het kostte echt de helft van de tijd die op de verpakking stond, en ik had de airfryer maar 2 minuten voorverwarmd.
Ik ben zo blij dat er nog geen Instagram en Tiktok bestond toen ik op de middelbare school zat
Ik kan echt de hele dag naar de kat blijven kijken. Ze zit nu met haar pootje losse brokjes uit haar bakje te vissen en op de grond te gooien om ze daar vervolgens op te eten XD. Alsof ze gewoon een snackje wilt hebben hahahaha
Ik heb geen leven dus ik kijk via Vier.be Huizenjagers. MEIN GOD de mensen van gisteren: ‘ik voel overal straling’. Echt
Pfff… Vandaag te horen gekregen dat een collega gisteren zelfmoord heeft gepleegd. Ben zo ontzettend in de war nu, had het ook echt niet zien aankomen. Ben helemaal gesloopt na vandaag, het hoort een beetje bij m’n functie om wat praktische dingen te regelen zoals iedereen inlichten, een condoleance ruimte inrichten etc. Dat viel me echt zwaar zeg.
Gecondoleerd en sterkte! Kun je er met je collega’s goed over praten? Of andere mensen in je omgeving?
Je zegt dat het bij je functie hoort. Heb je collega waaraan je hulp kan vragen, omdat het jouw veel energie kost.
Dankjewel, ja hoewel we veel thuis werken sprongen directe collega’s direct op de fiets of in de auto om samen te zijn. Dat was wel echt heel fijn. Heb gelukkig ook wel veel hulp gekregen hoor, was de tweede die het nieuws kreeg in een grote organisatie, dus de eerste stappen in de communicatie heb ik zelf gedaan. Daarna veel hulp gehad.
Jeetje wat heftig, ook dat je meteen moet omschakelen om dingen te regelen. Sterkte!
Aah er vroeg iemand of ik wat klein geld had maar hij liep op een rare manier achter me aan blijkbaar. Dus een toffe chick zei tegen mij " I tought he was an asshole i was ready to attack him for you"
En daarom zijn vrouwen het sterke geslacht.
@geo, nee jij bent opgelicht. Grote clubactie is met eenmalige machtiging niet met
En twee, ze mogen nu nog niet verkocht worden dat boefje
waarschijnlijk wel
Het voelt een beetje pervers ofzo om met een zak chips naar Obese te zitten kijken
Aaah Me Before You is op tv