Wat je even kwijt wil #42

Jongens ik ben sinds vorige week lid van de sportschool en ik vind het helemaal leuk. Zie jullie in de volgende gymshark sale xoxo

9 likes

Ik las lidl ipv lid. Ik moet ook maar meer sporten :joy:

3 likes

Ik ben intens gelukkig dat de kokos chocolade kruidnoten weer in de winkel liggen :heart_eyes:

1 like

Ahh, nee die wilde ik nog zien, maar ben nu te laat :grimacing:

1 like

Heb even gespiekt op de site, maar er zijn verschillende verkoopmethodes. Papieren loten mogen gelukkig contant betaald worden.

Klopt inderdaad wel dat de actie over 2 dagen pas start :joy: Denk dat ze vandaag judo les heeft gehad, die loten heeft gekregen en er meteen vanaf wilde zijn hahah

Aha! Hier krijgen ze alleen de incassoloten
Veel beter, en met qr code!! Alles kan op afstand :smile:

1 like

Ik moet zo lachen om de uitdrukkingen in haar gezicht :grin:

1 like

Wat een droeftoeter. Ben ook 0% verbaasd dat hij het is.

1 like

Nieuwe PlayStation en de nieuwe games worden zo mooiiiii :smiling_face_with_three_hearts: Heeft iemand paar honderd euro voor me :rofl:

5 likes

Omg net de film “Me before you” gekeken, ik ben inmiddels al 10 minuten aan het huilen. Zo mooi!

4 likes

Zij heeft zo’n warm en lief gezicht

1 like

Die loten mogen nog niet verkocht worden. Ik werk voor de grote clubactie. Mag ik je een dm sturen?

Haha wat ga je doen ermee dan

8 likes

Jaa mag wel, maar ik ga geen kind verlinken of zo haha

44 likes

Ik ga morgen voor de miljoenste keer naar de huisarts voor m’n menstruatiepijn en ik zie er zo tegenop, ben er gewoon helemaal klaar mee en weet ook niet wat ik nog moet vragen. Denk dat ik vooral ga kijken of we een soort plan voor pijnstilling kunnen bedenken want het komt overal vrolijk doorheen. Ik zat net nog even te googlen om te kijken of ik nog iets kan noemen/vragen waar ik nog niet aan gedacht had, en als ik nog één keer lees dat ik gewoon lekker een kruik moet pakken gooi ik m’n telefoon uit het raam denk ik

Hahahaha zie het al dat je haar wel ‘verlinkt’.
Ja Juultje, ik was enthousiast over je actie maar je bent een oplichter. Dit mocht nog niet. Nu ben je 8, dus verantwoordelijk voor je daden :joy:

15 likes

Hahaha nee hoeft ook niet maar je hebt een dm!

1 like

Oh menstruatiepoli is misschien ook wel een goeie ja! Ik ben wel eens naar de gynaecoloog geweest en die stelde toen voor om de pil door te slikken. Was inderdaad wel een oke oplossing maar ben inmiddels gestopt met de pil omdat die uit productie ging en ik erachter kwam dat ik me veel lekkerder voel zonder hormonen. Maar misschien toch nog maar eens om een doorverwijzing vragen ja, dankjewel! :blush:

1 like

Ik ben een beetje jaloers op mijn buurman die altijd aan het chillen is met z’n bro die ook in ons gebouw woont. Hoor ze altijd keihard lachen als ze samen zijn :pleading_face: geef mij ook een bestie die in dit gebouw woont please
Brb even oproepje op het prikbord hangen

1 like

Ik mag toch hopen dat dit meisje noooooit meer lootjes mag verkopen he!!!1

10 likes