Hahah dat meisje treft sowieso geen blaam! Maar het is niet eerlijk dat clubs eerder beginnen met verkopen natuurlijk. Maar de dm voor @Geo was meer om te kijken wie nou wie heeft opgelicht
Mexicaans en Taco Mundo = een paradox
Mijn bureaustoel-onderdeel is nooit aangekomen. Ik zou een nieuwe rugleuning ontvangen, de vorige is kapot gegaan.
Volgens DPD wel bezorgd, het gekke is dat ik nooit ook het verzend-bewijsje heb gehad (dat ik wel bij de 1e levering ontving). Het bedrijf mailde me van: veel plezier ermee en ik dacht huh. Onderzoek gestart maar niets gevonden, bizar. Heb toen een hele rant over DPD gehouden en sterk aangeraden de samenwerking te verbreken.
Heb ik een aantal maanden geleden ook bij een sneaker-winkel gedaan dat met DPD werkte. Toen waren mijn sneakers voor de deur neergelegd, zooo vaak gedoe. Haat DPD
Ja bij mij ook een toetsenbord dat ik nodig had om thuis te werken.
En een cadeautje van werk is ook nooit aangekomen (bij de collegaās die spreek wel trouwens, but still). Waardeloos! En ook geen briefje in de bus of zoiets.
Wanneer je denkt dat het niet erger kan (DHL), kan het dus altijd een tikkeltje erger (DPD).
En? Zijn ze erop teruggekomen?
Jaaaa haha! Ik herkende je meteen maar durfde niks zeggen want wou je niet exposen bij je collega. Dacht dat het duidelijk was dat we elkaar herkenden Je hebt echt een hele leuke en lieve uitstraling! Ik wil ook knap zeggen maar is dat niet ergens een leeg compliment? Idk haha was leuk je te zien!
Het is 01:50 en ik ben net op muizenjacht geweest en heb een muis gevangen in een mand met een kleed erover⦠hopen dat ie weg is en morgen alles in mn kamer desinfecteren en afwassen want bah
Pff zo irritant als je niet in slaap kan komen. Uur wakker gelegen dus nu eet ik chocolade op de bank.
Ik kan ook niet slapen, dan naar thee drinken beneden en hopen dat ik zo moe word.
Net tijdens mijn nachtelijke wc bezoek kwam de kat helemaal naar me toe, mauwen etc. . Het is dat ik de slaapkamer echt catfree wil houden, maar nu vind ik het meteen superzielig. Slaap ook met oordoppen dus ik hoor ook niet of ze aan de deur krabbelt of mauwt als ik in bed lig met de deur dichtā¦
Ik heb de taak vandaag om dat ding te bestellen voor mān vriend. Hoop echt dat ik er door kom anders heb ik het idee dat ik niet lang nog leef
Wow, pittig! Succes vandaag
Hij was er niet. Nee dus! Weer eens druk gemaakt om niks,
Nou ik denk dus dat het beter is om de tweede versie die wss over een paar maanden uitkomt te kopen ipv de allereerste, omdat de PlayStation vaak kinderziektes heeft helemaal aan het begin⦠Was met de vorige, de 4, ook zo.
@Panda omg bikkel, succes!
Maar dat is met alle nieuwe vormen van tech wel. Met 4 kan ik het me niet goed meer herinneren, maaar goed het is dan ook niet mijn console. Nintendofangirl92xoxo
Ah wat vervelend dat je er zoān last van hebt. Ik zou zeker een verwijzing naar de gynaecoloog vragen! Het is toch belangrijk sommige dingen even goed uit te zoeken of uit te sluiten. Ik heb ook wel eens zoān kutte huisarts gehad die zei āja hoort er bijā (lekker makkelijk praten ook als man lol). Maar voor mij was het echt een verademing om bij de gyn te komen, die namen me zoveel serieuzer (ook qua bijv. de emotionele bijwerkingen die ik wel van de pil had) en ik vond het ook wel fijn dat er dan toch even nagekeken was of er niet iets ernstigs aan de hand was (dat helpt bij mij ook wel met een zekere acceptatie, al is dat natuurlijk voor iedereen anders). Succes in elk geval vandaag!
Ah dankjewel voor je berichtje, fijn dat jij bij de gyn uiteindelijk toch serieus bent genomen! Ga er inderdaad op aandringen dat ik doorverwezen word (:
Of er staat ergens een wekker aan of iemand heeft echt kut muziek die nu afspeelt. Dacht dus dat mijn eigen wekker aan het afgaan was.
Dit doet me zo erg denken aan het moment waarop ik als klein meisje helemaal werd uitgefoeterd door een volwassen buurvrouw omdat ik een dag te vroeg aan haar probeerde clubloten te verkopen . Was echt traumatisch.
Mijn vader wilde gisteren een nieuwe friettent uitproberen. Was echt een blamage, had mn friet en snack nog niet eens voor de helft op zo smerig.