Wat je even kwijt wil #42

Ze zijn weer hier in de buurt aan het klussen en ik mag hopen dat ze die klus deze week klaren anders ga ik volgende week weer door een online onderwijshel. Op locatie is er weinig ruimte om ook nog online lessen te geven.

Pff bij mijn teamsport stopt er iemand en daar baal ik zo van. Ze is best wel vaste waarde voor het team. En ik ga haar persoonlijk ook missen.

Nah wat grof en onnodig van die buurvrouw!

Ze nam het op voor haar kinderen die bij een andere vereniging zaten en zich ‘uiteraard’ wel aan de regels hielden. Dat wist ik natuurlijk niet. Het was wel intimiderend ja en een beetje een gekke vrouw!

1 like

Jezus zo overdreven!

Vandaag start nieuwe baan. Beste baan ever (tenminste, dat denk ik nu nog). Het is 20 min fietsen. Ben 45 min van te voren weggegaan, 30 min over gedaan wegens WIND :tornado: en nu 15 min opdroogtijd :ok_hand:t2:

23 likes

@grace @Chuckie bedankt voor jullie adviezen! Heb aangegeven dat ik graag naar de gyn wilde en daar kon de huisarts zich goed in vinden en ik heb een doorverwijzing! Was sowieso wel fijn, werd heel serieus genomen, hij heeft zelf ook gevoeld om te kijken of er niet direct iets opvallends te merken was, en ik krijg andere pijnstilling om uit te proberen (:

17 likes

Ja het is ook helemaal niet fijn. Het kan soms trouwens ook aan hormonen zoals anticonceptie liggen. Ik had er ook meer last van toen ik een spiraal had laten zetten, maar dat was ook na een paar weken voorbij. Als ik er last van heb door het veranderen van seizoen duurt het vaak 3 weken ongeveer. Hoop dat het snel voorbij is bij jou!

1 like

Ik heb net een heerlijk kopje koffie op en wil er eigenlijk nog 1. Maar omdat ik zwanger ben wil ik niet teveel caffeine naar binnenwerken en caffeinevrije koffie is echt een turn off na een normaal kopje koffie.

Dilemma’s :face_with_raised_eyebrow::face_with_monocle::face_with_monocle:

1 like

Je hebt toch wel lekkere caffeinevrije koffie? Ik drink beiden en geniet van allebei evenveel, al proef ik wel wat verschil.
De Nespresso cups zijn in ieder geval heel lekker.

2 likes

Pfff die clublotenmaffia was altijd zo irritant. De Bederlandse variant van de Girl Scout Cookies. Ben blij dat ik nooit op een club zat.

3 likes

Ik vind het altijd heel chemisch smaken ofzo, vooral vlak na een echte koffie. Ik drink altijd filter koffie, heb geen nespresso oid in huis dus daar kan ik niet over meepraten helaas :grimacing:

1 like

De filterkoffie van AH (Perla) of eentje van Lavazza vind ik ook wel heel lekker.
Maarrrrr ik heb nooit normale en zonder cafeĂŻne achter elkaar gedronken. Misschien is dat het geheim.

1 like

Idee om voor mezelf te beginnen trekt me steeds meer aan. Ook omdat mijn man ondernemer is en daar goed gaat.
Hij support het ook. Alleen beide lijkt me eng idee ivm kind en hypotheek enzo.

In mijn branche is gebruikelijk om het pas na 10 jaar werkervaring te doen.

Nog even over nadenken.

1 like

Het zou niet ongemakkelijk moeten zijn maar het was het wel:

NOG NOOIT heb ik een mannelijke doktersassistent aan de lijn gehad bij mijn arts maar vandaag natuurlijk wel! Moest bellen voor de uitslag van de kweek van mijn vajay. Het was een heel ongemakkelijk gesprek omdat ik er heel cool onder wilde doen wat het niet minder maakte voor ons beide

19 likes

De vader van een vriend van mij is overleden aan kanker en we wilden graag wat geld inzamelen voor kwf, nu zegt het meisje dat de tikkie heeft geregeld dat we al bijna 400 euro hebben ingezameld
 wtf!!

19 likes

Thanks! Ik ben ook net terug en het viel mij ook heel erg mee! Tranen stroomden wel over mijn wangen omdat ik moest kokhalzen van het keel gedeelte, maar echt pijnlijk ofzo vond ik het ook niet.

Nu hopen op een goede uitslag! :crossed_fingers:

1 like

Maar je wist het toch ook echt niet? Of kwam je er bij toeval toch achter alleen niet via verantwoordelijke persoon?
Nee hoor gewoon goeie principes :wink:

1 like

Mijn god, mijn baarmoeder is ook weer bezig met een duiveluitdrijving ofzo.
Ik mik er maar weer even een paracetamol in en dan zo weer aan het werk.

Kom er net achter dat Five Finger Death Punch een nieuw album heeft, lekker de hele middag luisteren :heart: Sorry buren

Ik kom altijd zo laat achter dit soort dingen

3 likes