Wat je even kwijt wil #42

Ibuprofen werkt beter bij menstruatiepijn!

1 like

Naproxen is je vriend!

7 likes

Woow m’n manager gaf me net een enorm compliment over mijn vakkundigheid en dat ik een goede toevoeging ben aan het ziekenhuis. Bij m’n vorige baan kreeg ik constant op m’n flikker, omdat ik bijvoorbeeld vroeg of iemand mij een e-mail kon sturen in plaats van een geprint papiertje. Ik ben even zo trots op mezelf haha.

46 likes

Ik ben zo lui weer. Moet eigenlijk boodschappen doen, auto voltanken en de vogelkooi maar ik heb zooo geen zin. Wel alweer een paar afleveringen van charmed gekeken

2 likes

Heb net een uur mijn plas op gehouden, dacht echt dat ik het elk moment kon laten lopen. Heb net meer dan 2u in de auto gezeten en na een uur moest ik al super erg, terwijl ik voor ik wegging was geweest.

Haat dit, als ik niet drink hoef ik niet te plassen. Maar dan heb ik meer kans op een blaasontsteking. Als ik wel drink moet ik elk uur mega naar de wc.

Mwehh ik probeer mijn macbook op te ruimen, want bijna vol. Maar ik heb het gevoel dat ik alles heb weggegooid, en er gewoon geen ruimte vrijkomt? Er klopt echt iets niet. Hij staat ook heel vaak vol ineens, terwijl ik echt geen dingen opgeslagen heb. Het frustreert me.

Gooi je je prullenbak wel leeg?

Ik vind appzapper ook een fijne om programma’s de verwijderen van mijn MacBook.

1 like

Ik heb maar een spijkerbroek in tilburg en die zit in de was samen met mijn ‘nette’ jurken en het enige wat ik nog had zijn 30 graden jurkjes :sob:

Mijn vriend wordt over een paar weken 30. Hij baalt al dat hij het niet kan vieren met vrienden vanwege corona, dus ik wil hem een overnachting in een andere plaats + een leuke activiteit cadeau doen.
We wonen zelf in Groningen en ik wil liever niet naar het westen of het zuiden van het land gaan ivm corona. Heeft iemand nog leuke ideeën?

Wandelen in de natuur oid is niks voor hem, maar pretparken/dierentuinen/musea vinden we beide wel leuk!

Den Bosch en dan een dagje Efteling de volgende dag? Of is dat te zuidelijk? Of Apeldoorn en dan naar de Apenheul? Giethoorn en een bootje huren?

Ik heb al een week vaag een piep in mijn oor en ik ben bang het het niet meer weg gaat.

Ja daar had ik naar gekeken! Maar volgens mij zijn daar relatief gezien nog aardig wat corona besmettingen. En tickets voor de Efteling zijn 90 euro. Als er dan ook nog een hotel + ontbijt en uit eten bij komt, is me dat net wat te duur helaas :(.

Edit: Apenheul zijn we laatst nog geweest, maar Giethoorn is wel een leuk idee! Ik ga er even naar kijken, thanks :smiley:

Waddeneilanen zijn ook altijd leuk!

1 like

Leeuwarden misschien? Is echt wel een hele gezellige stad en zelfs een klein beetje buitenland :wink:

En als je liever in Groningen blijft, dit is een hele leuke b&b https://beleefhetnoorden.nl/

Je zit dan wel echt midden in de weilanden, maar bent zo in Groningen. En dan kan misschien daar heerlijk de toerist uithangen, ook al woon je er. Martinitoren beklimmen, Gronings museum ben je vast al geweest. Maar je kan ook nog Abrahams mosterd fabriek theemuseum

Oh nee ik heb in Leeuwarden gewoond, vreselijke stad vind ik dat :see_no_evil:.

Ik ga die b&b ook even bekijken, thanks voor de tip!

3 likes

Haha ik vond Leeuwarden ook zo kut. Nooit zelf gewoond maar wel vaak er geweest. Voor mijn gevoel regent en waait het altijd in dat stadje. Misschien vind je Enschede leuk. Is groter dan je verwacht en ook wel redelijk jong doordat het een universiteitsstad is.

Ik las buurvrouw :grimacing:

Ja ik snap je gevoel! De stad is zo grijzig en straalt druilerigheid uit. Voor mensen die Leeuwarden leuk vonden: ga eens naar Sneek! Is wel wat kleiner, maar ook veel mooier en gezelliger. En als corona over is volgend jaar, kan je er leuk de Sneekweek vieren.

Oeh Enschede is ook een goed idee! Nog nooit geweest. Ga vanavond direct even googlen.

Jazeker haha! Zelfs als ik m opnieuw aanzet daarna
 Dank voor je tip :slight_smile:

1 like

Ik ben afgelopen zomer met mijn vriend naar het Openlucht Museum geweest, vonden we erg leuk!