Wat je even kwijt wil #42

Naar een waddeneiland?

Amersfoort + dierentuin?
Walibi + wat daar in de buurt ligt?
Deventer+ Kröller Müller?

1 like

Bekijk Belkin iPhone Lightning naar USB kabel - 1m - zwart op: https://www.bol.com/nl/p/belkin-iphone-lightning-naar-usb-kabel-1m-zwart/9200000132189607?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp Dit heb je morgen in huis!

Oeh allemaal goede ideeën! Dank!

1 like

Ik zou er meteen 2 bestellen. Geen lefuh zonder genoeg functionerende oplaadkabeltjes!

1 like

Ik lig nog net op het balkon, de zon mee te pakken. In een korte broek, sporttop en sokken :upside_down_face:.

1 like

Ik ga uit eten voor mijn verjaardag, alleen in een ander restaurant dan waar ik normaal grieks eet.

En nu hebben ze geen sutzuki op het menu staam,behalve in een grote schotel :frowning:

Dus tip: eerst menu checken dan pas toezeggen haha

3 likes

Misschien kun je vragen of je het ipv in de schotel ook als apart gerecht kunt krijgen?

Edit: en gefeliciteerd natuurlijk!

1 like

Wtf is die indian summer waar allerlei websites en influencers het over hebben

Warme nazomer?

3 likes

@TheOne gefeliciteerd :tada:

Voor mijn werk heb ik een aantal collega’s een feedbackformulier over mij laten invullen, ik krijg er nu net één terug van mijn ‘minst fijne’ collega en ben er echt een beetje sad door. Ze heeft bij mijn minst leuke eigenschap mijn wisselende stemming/depressiviteit neergezet,en noemt mij in een samenvatting soms wat bitcherig. Weet gewoon even niet hoe ik erop moet reageren.

1 like

Ik zit al 1,5 WEEK opgesloten in huis en ik heb nog geen één online bestelling gedaan. Ik kon wel eens ziek zijn. :stuck_out_tongue_winking_eye:

7 likes

Wat vinden jullie, kun je ook jurkje aan als je gaat poolen? Ik draag nooit broeken maar de houding lijkt me nu niet perfect voor een jurkje haha. Alleen ik voel me rete ongemakkelijk in een broek

Laatst las ik hier over kortingcodes van Marley Spoon, er is nu een kortingcode van 3x 15 euro korting: 45WILVANTIEN

1 like

Ja tuurlijk wel. Als je niet een te korte doet, lijkt het me geen probleem!

1 like

Huh wat kut zeg??? Weet ze ook dat dat een serieus probleem is in jouw leven? Dat is toch een bijkomstigheid van een aandoening die je hebt.

1 like

Met de houding bedoel je dat mensen er gedachten bij kunnen hebben als je zo staat met een jurk aan? Die hebben ze toch wel. Wat iemand ook aan heeft. Lekker een jurk dragen als je een jurk aan wil

1 like

Wow wtf dat is echt not done. En daarbij, heeft zij nooit van constructieve feedback gehoord? Wellicht een gesprek aangaan dat dit best persoonlijke feedback is, bedoel heeft dit überhaupt iets met jouw functioneren te maken? Zou ook proberen er niet te veel over in zitten, ik denk dat dit meer zegt over hoe zij met situaties en feedback geven omgaat, dan dat het iets over jou zegt.

5 likes

Ah ja ik snap dat dat niet leuk is om terug te lezen. Maar weetje; als je het in perspectief zet is zij je minst leuke collega en ziet zij waarschijnlijk ook het vaakst je minst leuke kant omdat ze dat bij je naar boven brengt met haar eigen gedrag. En dat ze dit benoemt is niet chique want het is geen persoonlijke eigenschap of gedrag waar je voor kiest maar een aandoening wat al bijzonder en het compliment waard is dat je ondanks dat nog steeds kan functioneren en je werk kunt doen.
Ik hoop dat je van je andere collega’s andere dingen te lezen krijgt, vanaf deze kant zie ik je in ieder geval als een heel betrokken en zorgzaam persoon.

9 likes

@Karl_Lagerfeld @floreales @Philo
Ja ze weet van mijn “problemen” af, ze vraagt zelfs soms advies omdat haar dochter kampt met depressies. Arm kind.

Ik denk wel dat ik het met haar wil bespreken, maar ze heeft nu 3 weken vakantie dus dan na haar vakantie. Klopt ook wat je zegt Philo met minst leuke collega dus ze ziet waarschijnlijk een andere kant. Kreeg 15min geleden een ander formulier terug en dat was echt super lief dusss fuck haar :joy:

Dankjewel

15 likes