Wat je even kwijt wil #42

Ik heb best vaak een jurkje aangehad tijdens het poolen, kan echt prima. Één keer wel echt een iets te kort jurkje aangehad en toen was ik me daar heel bewust van. Dat was voor mezelf gewoon niet leuk, dus dat doe ik niet meer.

1 like

Wat stom daar heb je toch ook helemaal niks aan als feedback.

1 like

Wat een stomme feedback zeg… alsof jij het leuk vind Om met die dingen te worstelen. Ik vind in elk geval dat je met super veel passie en respect over je werk verteld en vind het heel mooi en belangrijk werk wat je doet, en door de dingen die je verteld kan het niet anders dan dat je er super goed in bent. Plus ik vind het ook bijzonder dat je ons soms een inkijkje kan geven waar wij ook weer van bijleren!

2 likes

Vind het echt chill dat mijn vriend gewoon zegt; yo je nek haar loopt uit de hand (kort haar) zal ik ff scheermesje er over halen?

Yesss plssss!

En iedereen op zijn werk was jaloers omdat hij de PS5 krijgt. Naja krijgt… gewoon voor betaald heeft lol. Dus nu is hij eens the cool kid.

8 likes

Ik zit een beetje rond te kijken voor een leuk E-book abonnement. Ik lees voornamelijk Engelse boeken, en heb een Kobo. Ik kom nu uit op Scribd en 24symbols, die kunnen alleen allebei niet op een e-reader. Heeft iemand ervaring met deze diensten, of mss een andere aanrader? Vind vaak het aanbod zo beperkt of verouderd.

Mijn oma heeft dus blijkbaar een tijdje terug model gestaan voor de hospice waar ze lag. Wist ik helemaal niet, zie dat ineens op facebook voorbijkomen. Die foto is een tijdje terug gemaakt toen ze er nog een stuk beter uitzag, maar wordt sinds 2 dagen gebruikt als afbeelding bij een vacature. Ze is vandaag overleden (euthanasie, dus dat wist die zorginstelling ook al even) en bij die vacature staat letterlijk ‘help jij mij op een fijne manier de nacht door?’ En dan zit m’n oma daar op de rand van haar bed. Sorry maar ik vind dat misplaatst hoor? Ze zal het zelf vast helemaal leuk hebben gevonden al die foto’s en er toestemming voor hebben gegeven, maar je ziet als je dr kent gewoon dat die foto’s van een hele tijd terug zijn en dan vind ik het raar om als je weet dat iemand vandaag komt te overlijden, dat je dan 2 dagen daarvoor die foto met daarop die tekst op een vacature knalt

3 likes

Week surrryyy hahaha

1 like

Dat is wel een heel ongelukkige timing. :kissing_heart:

1 like

Veel sterkte met het verlies!
Ik vind dat je dit best kan melden daar, als je er de energie voor hebt.

1 like

Is er een instagram storing ofz of flipt mijn telefoon hem?

@anon44204370 sterkte! <3

2 likes

Ik ging naar tk maxxx voor kaarsen etc en kom uiteindelijk thuis met een nieuwe jas en een hysterische tas. :joy:

15 likes

Werkt bij mij inderdaad ook niet! Dus zal wel een storing zijn.
Hoe moeten mensen nu hun eten delen :open_mouth:

1 like

Iemand nog goede tips voor een hotel/vakantiehuisje met jacuzzi o.i.d. in Nederland? Ik heb mijn vakantie naar net over de grens in Duitsland net moeten annuleren terwijl ik echt heel heel heel erg toe ben aan vakantie na een hele zomer hard werken. Ben zo bang dat ik niet lekker tot rust kan komen en straks aan het einde van het jaar helemaal opgebrand ben

Loft Nes Ameland?

1 like

Mijn man denkt van wel! Maar alleen als je met de kuur bezig bent, daarna kun je weer gewone shampoo gebruiken.

Ik heb gisteren botox laten doen in m’n voorhoofd en frons en ik zit nu de hele tijd te fronzen om te kijken of dat spul z’n werk al doet

12 likes

Ja toevallig zit ik nu de hele week achter de kassa en in het schooljaar (vanaf volgende week) ongv 10 uurtjes per week verspreid en soms een tijdje niet dus het moet net passen dat je me dan tegenkomt! En wat toevallig zeg! Ik sprak met het meisje die vandaag het fluohesje aan had en wat voor een eentonige vervelende job het wel niet moet zijn en ze ging volledig akkoord :joy: wordt het wel een beetje goed betaald?
Afgelopen week hadden we ook een jongen die een krant had gekocht en die tussendoor zat te lezen hahaha. Ik vond dat wel nog een goede oplossing om niet in slaap te vallen tijdens die job maar blijkbaar was onze manager er echt niet blij mee :joy::joy:

Haha ja het moest sutzuki zijn vlgs hun kaart. Internet geeft meerdere opties.

Maar het was heerlijk! Toch de schotel genomen :slight_smile:

@GEEZ deze feedback is niet professioneel van haar en zou ik ook niet serieus nemen, al snap ik dat het heel lastig is om naast je neer te leggen.

2 likes

Ik kijk Young Wallander en die hoofdpersoon praat zo ZACHTJES. Krijg er bijna ASMR feels bij en ik haat dat…

Wie is hier 10 jaar geleden ook zo stuk om gegaan

3 likes