Wat je even kwijt wil #42

God te god te god Sjannie en Pierre hebben last van de naaldenbomen van de buren hoor. Beter oordeelt mr visser dat ze niet zo moeten zeiken.

Ohja natuurlijk Sjannie stofzuigt buiten wegens de naalden. 3x per week. Maar ze wordt er nog net niet gestoord van. Ik denk net wel.

6 likes

Lijkt net alsof Sjannie al die rotnaalden wit geverfd heeft en op haar hoofd heeft geplakt.

2 likes

Ik word tante! Mijn broer en z’n vrouw zijn eindelijk zwanger :slight_smile: ik ben zo blij voor ze haha.

54 likes

Ah shit! En hun hotel/restaurant toevallig ook? Dat is Zee van Tijd.

2 likes

Dankjewel :slight_smile: wij gaan echt de beste oom en tante ooit voor hem/haar worden. Pannenkoeken bakken voor het ontbijt!

3 likes

Mijn vriend heeft voor volgende week 2 overnachtingen ergens geboekt en wil niet zeggen wat en waar precies. Alleen dat het bij de Veluwe is.

Ik haat het alleen om iets niet te weten dus zit steeds te vissen maar hij houd zijn mond steeds… :unamused:

1 like

De Veluwe is ook zo groot dus lekker veel opties haha

1 like

Haha ja en dat is ook precies de reden dat hij alleen dĆ”t heeft verteld… de flauwerd

2 likes

Ik heb een anonieme klacht ingediend bij de NVWA over het product SmoothSkin van Exclusic. Ze beweren dat het moedervlekken in een handomdraai verwijdert. Ik zag de video voorbij komen op Facebook en vroeg welke actieve ingrediĆ«nten het product bevat en mijn comment werd verwijderd. Vervolgens opnieuw gevraagd en opnieuw verwijderd en ik ben nu zelfs geblokt! Ik zag trouwens dat ALLE negatieve comments verwijderd werden. Dit is niet pluis…

Hierbij een screenshot van de Facebook-video:

8 likes

Ik gok dat dat een AliExpress dropshipper is en daarom geen antwoord kan geven omdat hij dus gewoon troep verkoopt.

5 likes

Ongegeneerd opscheppen (je moet iets als je geen andere kwaliteiten hebt): ik heb net in Wordfeud een woord voor 252 punten gelegd. Sowieso een record voor mij en de vriendin met wie ik speel :grin: Dit kan wel op mn LinkedIn toch?

19 likes

Dat zou inderdaad heel goed kunnen! Maar door alleen de positieve reacties erop te laten staan, misleiden ze een hele hoop mensen. Zag een aantal reacties voorbij komen van mensen die aan het wachten waren op hun bestelling. 24,95 euro voor zo’n rotflesje met troep! Hopelijk is het niet schadelijk :woman_shrugging:t2:

ik maakte vanmiddag een foto van go scooters die random midden op de stoep bij het station stonden, en nu ineens wordt mij een instagram account aangeraden van deze scooters die op hinderlijke plaatsen staan (wel in een andere stad)

coincidence-i-think-not

12 likes

Het is inderdaad een dropshipper en de meuk komt zo van AliExpress af. Wanneer je moeilijke vragen stelt of commentaar geeft word je geblokt.

24 likes

Vind dat echt zooo ongepast en niet relevant. Je gaat toch ook niet tegen een slechthorende collega zeggen dat je het irritant vind dat ze je vaak niet verstaat? Ik zou dat misschien wel bespreken met je manager ofzo.

18 likes

Ik wilde bestellen op asos maar daar kan je geen afterpay en dan ist snel klaar

Yessss, stukjes van hide yo kids hide yo wife en die hamburgerkerel komen hier nog steeds heel vaak voorbij :joy:

1 like

Ja love de foodmaker :heart_eyes: ben ik ook blij mee want vind deze supermarkt niet altijd zo veggie proof i.t.t. de AH.

Draaien ze dan 12u (dus de duur dat de winkel open is) of zijn er 2 verschillende mensen per dag? Dat was me nog niet helemaal duidelijk haha. Want indien het 12u is (maar dat mag wss niet wettelijk) vind ik 140 maar matig, maar dat zal dan wel niet zeker? Wel fijn dat jullie beslist hebben pauze en overuren door te betalen, zou zelf die job nooit willen doen als ik zie hoe eentonig je dag dan is. Ik vind het soms al zo repetitief aan de kassa haha.
En ik dacht trouwens al, deed jij niks in de horeca?

Morgen ben ik jarig en kan ik eindelijk dat geheimzinnige pakketje open maken wat me al weken aan zit te kijken. Ben zo nieuwsgierig naar wat het is! :open_mouth:

15 likes

Omg gefeliciteerd en nu ben ik zelfs benieuwd wat het is (respect dat je het dicht hebt kunnen houden trouwens haha)

1 like