Wat je even kwijt wil #42

Gefeliciteerd!!

Werk vandaag thuis en ben veel te vroeg wakker. Dus ga ik om 07:00 sporten en maar eens wat later beginnen met werken. In plaats van ongeveer een uur eerder beginnen en er niks voor terug krijgen :+1: en nu krijg ik er voldoening voor terug.

3 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

1 like

Bijna!!! Nog maar 2 uur. Sterkte!

——————————————

Het is eindelijk vrijdag. Ik ben helemaal kapot van deze week. Geen idee hoe ik deze dag op werk ga overleven, maar vanavond heb ik al mijn plannen gecanceld en doe ik helemaal NIKSSS.

1 like

Wat slecht geslapen. Tegen het einde bleef ik malen over werk. Ben maar opgestaan en ga maar eerder beginnen.

Hahaha ik was die kerel helemaal vergeten

Gefeliciteerd! Tante zijn is zó leuk!

Ik heb het einde gemist, wat was de uitslag?

Geen zin om naar kantoor te gaan vandaag. Mijn huis is een bende dus thuiswerken komt mij beter uit. Heb gezegd dat ik keelpijn heb en daarom thuiswerk :grimacing:

5 likes

Goed gedaan! Dit soort dingen zouden verboden moeten worden. Jammer dat mensen niet snappen dat ze moedervlekken door een arts moeten laten verwijderen :pensive:

1 like

Boom een moest gekapt worden want die hing scheef, boom vier ook om een andere reden. Twee en drie mochten blijven staan en het is Sjannie en Pierre nadrukkelijk verboden daar ooit nog takken van af te zagen. Verder mag Rachel op haar eigen grond een muur bouwen die ze zelf betaalt, of een nieuwe houten schutting op de erfgrens die ze samen betalen. Sjannie en Pierre zijn verplicht mee te werken en betalen aan de schutting als Rachel besluit die op de erfgrens te willen. En Sjannie en Pierre mogen niet meer klagen. Maar dat deden ze toch al niet volgens Sjannie.

6 likes

Happy birthday to us! Heb je het al open gemaakt?

1 like

Bedankt!
Goede uitkomst. Wat een stel oude zeurpieten waren dat.

Geniet! Neem vooral een lekker lange douche en misschien een gezichte maskertje als je dat hebt.

1 like

Ugh teveel siroop in m’n koffie

@Eddie
Gefeliciteerd!
:partying_face:

1 like

Valt mee!
Heb je al pijnstilling ingenomen van te voren?

1 like

Ik volg dus een advocaat op insta die ik altijd superleuk vond om te volgen, tot ze voor haarzelf begon en ze werkelijk overal geld aan wil verdienen. Ze weet dat veel studenten haar volgen, dus daar maakt ze gebruik van. Je kan bij haar 1,5 uur van haar tijd boeken om gezellig met haar te praten over wat haar baan inhoudt en de opleiding die je ervoor doet, welke vakken je moet kiezen in de master etc. Prijskaartje: €175 ex btw. Doe normaal meid, ik kan deze vragen na afloop van een college ook aan docenten stellen. Die mensen beantwoorden mijn vragen met alle liefde en plezier, vinden het leuk als je het vraagt en interesse hebt in hun gebied. Krijg dan ook geen factuur hoor omdat ik het buiten college om vraag.

Nou is bovenstaand niets nieuws, maar las net een stukje van een interview van haar. Over dat studenten teveel met hun cv en cijfers bezig zijn. Klopt, ik ben er ook veel mee bezig en voel ook echt de druk. Maar daarom kun je vaak niet anders. Ofja het ligt eraan wat je met deze studie wil doen natuurlijk, het is echt niet altijd nodig. Maar ik weet wat ik wil, ik weet dat dat populair is en ik weet dat ik dan ook wat moet doen om op te vallen. En daarnaast leer je er veel van. Maar wat zegt die meid in dat interview? ‘Kan niet anders dan dat je dan een supersaaie drol bent’. Echt zo van, kijk mij, mij is het gelukt met iedere dag in de kroeg staan. Ik vind dat helemaal niet leuk iedere dag in de kroeg staan. Moet iedereen toch voor zich weten? En heb genoeg vrije tijd en doe zat leuke dingen. Maar vind dat zo debiel om dan een grote groep studenten saaie drollen te noemen, terwijl je weet dat een grote groep studenten bij deze studie echt cv en cijferdruk voelt

7 likes

Ik ga weer sinds 100 jaar naar ikea. Heb niks nodig eigenlijk maar lof snuffelen.

7 likes

Toen ik die prijs las, wist ik precies over wie je het had. Ze gaat echt steeds meer vragen, toen ik haar nog volgde kon je slechts voor €50 een kopje koffie drinken met haar (grote eer). Bij een rechtenstudie is het gewoon nodig om je te onderscheiden van de rest, hebben mijn docenten én loopbaanbegeleiders altijd gezegd. Denk dat die meer verstand hebben van hoe het het overgrote deel van de rechtenstudenten vergaat op de arbeidsmarkt dan iemand die ~geluk heeft gehad (en cum laude is geslaagd mét extra-curriculaire activiteiten).

Ben ik zuur? Meh, ik zou niet willen cashen op het geven van hoop aan ~onzekere jongeren die heel graag een mooie carrière willen krijgen.

4 likes

Maar voor de lol een beetje snuffelen bij ikea is ook gewoon leuk

2 likes